دانلود رایگان کتاب چنین گفت زرتشت

نام کتاب

   چنین گفت زرتشت (دانلود+)

نویسنده

فردریش ویلیهام نیچه + به اهتمام داریوش آشوری

موضوعات

رمز ( پسورد )

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.52 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

« هم اکنون می‌توانید کتاب چنین گفت زرتشت را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید.»

 

چنین گفت زرتشت pdf
چنین گفت زرتشت pdf

 

معرفی کتاب چنین گفت زرتشت

«فریدریش ویلهلم نیچه» فیلسوف سرشناس معاصر کتابی به نام چنین گفت زرتشت را  طی سال‌های 1883 تا 1885 به نگارش در آورده است در این کتاب ء زرتشت» شخصیت اصلی داستان بوده که برگرفته از زرتشت، پیامبر ایرانی بوده است. این کتاب از نظر بسیاری از متخصصین مهم‌ترین اثر نیچه بوده است و نیچه در آن به بیان عقاید شخصی خود از طریق شخصیت اصلی داستان می‌پردازد.

مفاهیم بزرگی مانند ابر انسان، مرگ خدا و بازگشت جاودانه از جمله مسائلی است که در این کتاب مورد بحث و بررسی قرار گرفته است. می‌توان از آثار نیچه نتیجه گرفت که او از مهم‌ترین اندیشمندان قرن 19 بوده که بسیار جلوتر از هم عصران خود بوده است. این آثار پس از مرگ او بر تفکرات بسیاری از مردم و طرفداران او تاثیر داشته و البته او از دیدن چنین نتیجه ای بی نصیب ماند. با این که طرفداران وی در واپسین سال‌های عمر نیچه به شدت افزایش یافته بود لیکن او به دلیل روان پریشی در آن سال‌ها از درک چنین چیزی ناتوان بود.

 

 

چنین گفت زرتشت pdf
چنین گفت زرتشت pdf

 

بخشی از کتاب چنین گفت زرتشت

چون به دروازه شهر رسید. گورکنان را دید که چراغى فرا راهش داشتند چون زرتشت را باز شناختند تا مى‌توانستند او را به ریشخند گرفتند و گفتند: اى زرتشت، دل خوش دار. اینکه خود گورکن شده‌اى. چرا که سگى مرده بر دوش دارى. کار شایسته‌اى کردى؛ زیرا دست‌هاى ما پاک‌تر از آن است که به نعش او آلوده گردد. اى زرتشت، گویا مى‌خواهى از شیطان لقمه‌اش را بربایى، نوشت باد! و پیروز باشى! امّا شیطان از تو تردست‌تر است. چه بسا هر دوى شما را برباید و یک لقمه خود سازد و آنگاه سرهاشان درهم کرده و [هاهاها] خندیدند.

 

« هم اکنون می‌توانید کتاب چنین گفت زرتشت را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید.»

برای دانلود از باکس بالای صفحه استفاده کنید. 

ویدئوی بخشی از کتاب چنین گفت زرتشت




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
کتابخوان
کتابخوان
2021-03-12 5:37 ق.ظ

از زحمات ارزشمند شما بسیار سپاسگزارم