خریدپستی 6.000 هزار کتاب الکترونیکی

جهت خرید کتاب کلیک کنید

توجه: این محصول اختصاصی کتابخانه مجازی ایران به شماره ثبت 32763 می باشد که متاسفانه توسط برخی از فروشندگان بصورت غیر مجاز در همین فروشگاه فروخته می شود.
بیش از 6000 کتاب الکترونیکی فارسی هر كتاب كمتر از 13 ريال
مطمئن باشيد هر چي فكرشو كنيد تو اين مجموعه پيدا ميشه از شير مرغ تا جون آدميزاد؟
با پرداخت فقط و فقط وجه یك كتاب بیش از 6000 كتاب را درب منزلتان دریافت و بعد وجه آنرا به مامور پست بپردازید. این مجموعه نفیس كه بر روی 16 CD و یا سه عدد DVD تهیه شده است شامل تمامی كتابهای موجود در سایت کتابخانه مجازی ایران میباشد. (صدها هزار صفحه كتاب)
تعدادی از كتابهای این كتابخانه بدلیل تجدید چاپ نشدن در بازار كتاب بسیار نایاب میباشند و بیش از سی سال است كه از چاپ آخرین نسخه آنها گذشته است و تجدید چاپ نشده اند. اکثر این کتابها برای اولین بار فقط در این سایت برای دانلود قرار داده شده است.

جهت خرید کتاب کلیک کنید
كتابها از چنان تنوع زیادی برخوردار است كه شما با هر سطح دانش و نوع تفكری میتوانید از بخش زیادی از كتابخانه كمال استفاده را نمایید. اكثر كتابها تایپ شده اند نه اسكن كه این بر كیفیت كتابها افزوده است. نرم افزار اتوران ساز كتابها به نوعی تهیه شده است كه برای مثال شما وارد بخش كامپیوتر كتابخانه دیجیتال میشوید و بر روی نام كتاب مورد نظر كلیك مینمایید تا باز شود.
قیمت كل این مجموعه بر روی سه عدد DVD و پک مخصوص بهمراه دهها نرم افزار مورد نیاز برای مطالعه کتابها فقط و فقط 7300 تومان میباشد. و همچنین قیمت این مجموعه بر روی 16 عدد سی دی 14300 تومان می باشد.

شاید یکی از دلایل کمی مطالعه بین ایرانی ها قیمت بالای کتاب هاباشه، می دونیدکه مهم مطالب کتابه؛ حالا این مطالب چه روی کاغذ چاپ شده باشه، چه به صورت الکترونیکی باشه درهرصورت مهم خودمطالعه کردنه.

جهت خرید کتاب کلیک کنید

 

 

Image result for ‫کتاب الکترونیکی‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
9 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
سعيد
سعيد
2011-11-23 3:11 ب.ظ

سلام.آقاجان من سي دي هارادريافت كردم.متاسفانه يك دهم اونچه راكه مدعي شديد نيست.يه تعداد مجموعا 500كتاي كه اساسا به خاطراوتنها ازشماخريدنكردم دراين پكيج موج ميزنه. محبت كنيد بفرماييد چطوربايد اونخارو خدمتتات بازپس بفرستم. موضوع ابدا پولش نيست چون اعتقادم اساسا اينطوري نيست. اما ازاينكه ميبينم به شعورم توهين ميشه احساس ناخوشايندي بهم دست ميده.
بسيار متاسفم.براي خودم كه چرابايد دراين عصروزمانه متولد ميشدم متاسفم

ساینا
ساینا
2020-04-14 6:40 ق.ظ

سلام، من این مجموعه رو خریدم ولی اگه نظرمو واضح بگم فکر نمیکنم دیگه کسی این مجموعه رو بخره مگه اینکه اصلاح بشه. به هرحال فقط چند مورد رو مهمترو میگم، البته اگه منتشر بکنید و پاسخ هم بدید. اول اینکه حداکثر چهارصد جلد کتاب کامل باشه، الباقی همه مقاله یا حتی کتاب‌های ناقص هست، یعنی حتی فایل داخلش هست که فقط عکس جلد کتاب بود و والسلام، یا کتبی که چند جلدی بود و یکی یا دوتاش کم بود. دوم اینکه تمام کتابها در هر صفحه، یکی بالا، دوتا دو طرف و سه‌تا پایین، لینک و واتر مارک داره… بیشتر..

محمدرضا خلیلی قاضی
2009-06-25 3:03 ق.ظ

با سلام و احترام،
بنده بسیار مشتاق تهیه DVDهای مذکور ـ مجموعه 6000 کتاب ـ هستم. امّا متأسفانه هیچ لینکی که مرا به بخش سبد خرید منتقل کند، پیدا نکردم. لطفاً مرا راهنمایی بفرمایید تا بتوانم این مجموعه را ابتیاع کنم.
با تشکر

leila
leila
2009-06-28 8:04 ق.ظ

با سلام
منن هم مشتاق به خریدن این پکیج هستم
اما خوب دوستمان محمد رضا گفته بود هیچ لینکی برای سفارش نیست
لطفا راهنمایی نمایید
با تشکر

leila
leila
2009-06-28 10:26 ق.ظ

با سلام مجدد
روی پکیج نوشته شده کتاب های سایت منظور همین سایت است ؟
و آیا کیفیتی که قولش را دادید دازه ؟
ممنون اگه پاسخ صریحی بدهید 🙂

ahmad
ahmad
2009-07-31 1:34 ق.ظ

سلام همه آدرسهایی که داده بودی لینک کردم منو با عنوان ویرایش pes لینک کن

javad
javad
2010-02-14 12:49 ق.ظ

سلام.منم کتاب تاریخی رو خیلی دوست دارم.اما نتونستم این دی وی دی رو خرید کنم