دانلود کتاب ازدواج موقت و پیام های آن در تشیع

{این کتاب توسط نویسنده ای از اهل سنت منتشر گردیده و سندهای مستند و کافی برای رد عقاید مذهب تشیع ندارد، تنها به جهت پژوهش و همچنین برای بررسی عقاید اهل سنت در کتابخانه تاریخ ما، قرار داده شده است، هر گونه سوء استفاده از مطالب این کتاب پیگرد قانونی را بدنبال خواهد داشت}

نام کتاب

ازدواج موقت و پیام های آن در شیعه (دانلود+)

نویسنده

نگارنده : ابو عبدالرحمن محمد مال الله      مترجم: مرتضی رادمهر

موضوع

ازدواج موقت + صیغه + تشیع + شیعه + اهل سنت + عمر + خلفا راشدین + ازدواج

رمز ( پسورد )

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

۰۰۰۰۰ حجم دانلود کتاب

۱٫۰۰0 کیلوبایت (KB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

تاریخ تمدن باستان

 

Image result for ‫کتاب ازدواج موقت ع‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
81 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
asghar
asghar
2010-11-22 4:54 ب.ظ

فقط یه چیز میگم :
(( لعن الله قاتلیک یا فاطمته الزهرا ))

سارا عرفانی
سارا عرفانی
2011-02-11 4:34 ب.ظ

اشکال از دین نیست . اشکال از مردم است .اگر مردم از دین تبعیت نمی کنند به این معنی نیست که دین اشکال دارد.

میلاد
میلاد
Reply to  سارا عرفانی
2019-05-17 2:55 ق.ظ

کاش این استدلال مضحک رو زمانی که از ادیان و عقاید دیگر ایراد میگیرید هم بکار ببرید. (برای مثال) اشکال از دین یهود نیست بلکه مشکل از یهودیان است، مشکل از مسیحیت، مزدیسنا و…. نیست بلکه مشکل از پیروانشان است. نخیر مشکل دقیقا خود ادیان هستند بلکه این روحانیان و پیروان ادیان بوده اند که ظاهری زیبا به آن بخشیده اند.

abtin
abtin
2012-07-03 6:14 ب.ظ

با سلام چند سوال از وجدان های بیدار و آگاه و نسل جوان و متفکر جامعه: 1- آیا خود رسول اکرم(ص) متعه یا ازدواج موقت داشتند یا خیر.اگر داشتند با ذکر متن عربی و اتصال سندی آن را بیان نموده و درجه حدیث را بیان کنید؟ 2- آیا ائمه اهل بیت که این همه به این امر مهم(به زعم خودتان) سفارش و دستور داده اند،خود متعه یا صیغه یا ازدواج ساعتی داشته اند یا خیر. در صورت مثبت بودن جواب یک روایت صحیح و متصل از کتب اربعه (کافی،الاستبصار،تهذیب الاحکام،من لایحضره الفقیه) که سند آن به ائمه اهل بیت برسد… بیشتر..

حسین
حسین
2010-07-13 10:59 ب.ظ

عالی واقعا عالی . بازشناسی تمدن و فرهنگ خو و تناسب آن با مذهب

hamed
hamed
Reply to  حسین
2011-07-18 9:42 ق.ظ

@حسین,
هر کسی تو این حلال خدا شک داره پایین همین صفحه پاسخ های آقای ابوالفضل میرزایی را بخونه.اونوقت به اطمینان قلبی میرسه اگه خدا بخواد

hamed
hamed
Reply to  حسین
2011-07-18 9:50 ق.ظ

@حسین,
لطفا هر کی به این حلال خدا شک داره پایین همین صفحه پاسخ های آقای ابوالفضل میرزایی را بخونه
ان شاالله یقین پیدا میکنه

كيومرث
كيومرث
2010-08-20 11:56 ب.ظ

عالي بود

رضا
رضا
2010-09-05 6:52 ب.ظ

سلام
من هم مشكل رمز داشتم.
يه سوال چرا با اين كه همه اين مشكلو دارند كاري نميكنيد؟

کامران
کامران
2010-09-07 1:14 ب.ظ

خیلی بد بود

mehdi
mehdi
2010-09-12 7:52 ق.ظ

یه مشت مزخرف توش نوشته

شناس
شناس
2010-12-05 12:37 ب.ظ

سلام چه خوب بود وقتی این کتاب رو قرار میدادید که پاسخگویی برای سخنان سست و بی پایه ی مولف کتاب که به راحتی قابل رد کردن هستند هم قابل قرار گرفتن در سایت بود… بغض و کینه از سراسر نوشته های مولف نسبت به شیعیان فریاد میکشید در حالیکه رد عقائد اهل سنت بدون هیچ بغض و کینه ای توسط شیعیان از روی ادله و دلایلی که مشاهیر خودشان متذکر شده اند شدنی است. چیزی که امروز به ان معتقد شده اند اما با تغییر اسم و ظواهر سعی در پنهان کردن صحت عقیده شیعه دارند. ازدواجی به نام… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  شناس
2012-02-29 3:34 ب.ظ

@شناس,
با سلام خدمت همه ی دوستان : برای اثبات اینکه ازدواج موقت در زمان پیامبر حلال بود و بعد از پیامبر ، عمر آن را ( به دلیل مسائل شخصی ) حرام کرد می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=93

خدا نگهدار همه ی شما

غلامعلي صفري
غلامعلي صفري
2010-12-20 3:38 ب.ظ

ضمنا ايميل من
safari20010@yahoo.com

سلمان
سلمان
2010-12-28 12:38 ق.ظ

صیغه بهتره یا خرید و فروش کنیز و استفاده جنسی از آنان؟

مهدی
مهدی
Reply to  سلمان
2012-02-29 3:36 ب.ظ

@سلمان,
با سلام خدمت همه ی دوستان : برای اثبات اینکه ازدواج موقت در زمان پیامبر حلال بود و بعد از پیامبر ، عمر آن را ( به دلیل مسائل شخصی ) حرام کرد می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=93

خدا نگهدار همه ی شما

ایمان
ایمان
2011-02-19 6:27 ب.ظ

افایوالفضل میرزای مشروب هم تا سال 7هجری حلال بود بعد حرام شد پس میشه از فردا سر سفره بگذاری در ضمن دوست دار ی خواهرت بیوه بشه بعد سالی دها مرد……مردم هم نمی خوان ان موقع هم جز جاهلین مشرکین صیغه انجام نمیدادند شما یک روایت بیاورید که علی رض الله عنه صیغه کرده باشه

مهدی
مهدی
Reply to  ایمان
2012-02-29 3:42 ب.ظ

@ایمان, برادر عزیز ! 1. چه کسی گفته مشروب قبلش حرام نبوده ؟ حکم حرمت مشروب به تدریج و پله پله از زمان بعثت پیامبر تا سال 7 هجری بر مردم تشریع شد وگرنه پیامبر هیچ گاه مشروب ننوشیده بودند چرا که در تمام ادیان الهی این مسئله حرام است . 2. مشکل در این است که یه عده از حکم خدا سوء استفاده میکنند . خواهر من اگر بیوه شود ( خدای ناکرده ) اگر خودش بخواهد می تواند با مردی یگر ازدواج کند ( موقت یا دائم فرقی ندارد ) اما اگر بخواهد سالی با ده ها مرد… بیشتر..

خسرو
خسرو
2011-03-09 11:02 ق.ظ

نتيجه پيروي از انسانهاي نادان و ناآگاه به دين خدا همين است كه با جعل ميخواهند نداشته هاي خود را به ديگران تحميل كنند. صحابه جعلي را جاي اهل بيت مينشانند، احكام احمقانه براي مسلمانان قرار ميدهند، حلال قطعي را حرام ميكنند، حلال زادگي را به حرام زادگي تبديل ميكنند، و … خدا لعنتشان كند!

خسرو
خسرو
2011-03-09 11:06 ق.ظ

كجاي قرآن گفته از صحابه پيروي كنيد؟

خسرو
خسرو
2011-03-09 11:38 ق.ظ

مگر قرآن اين سند جاويد اسلام در آيه مباهله علي را مثل پيامبر معرفي نكرده، مگر ولايت او را در كنار ولايت خدا و رسول قرار نداده، مگر علي بابا علم نبي نيست و …. پس ببينيد علي چه ميكند و چه ميگويد.

jalal
jalal
2011-03-14 2:09 ب.ظ

با سلام دررابطه با كتابي كه با موضوع متعه قرارداديد اولا مشخص كنيد شما در كدام موضع هستيد اونوري هستيد اهل سنتيد يا شيعه.دوما آياتي كه در كتاب آورديد ومرتضي رادمهر وهابي كه آنرا ترجمه كرده هنوز شعور اين آدم به اين مطلب نرسيده بود كه آيات ارث ومسئله ارث دراين با ره چه ارتباطي ميتواند داشته باشد .سوما خليفه دوم اين بدعت را گذاشته كه متعه را حرام كرده در حالي كه شخص پيامبر آنرا حلال كرده بود.پس چطور شما اهل سنت ادعا داريد كه براساس سنت رسول الله عمل ميكنيد در حالي كه حلال رسولخدا يعني چيزي كه… بیشتر..

یک
یک
Reply to  jalal
2011-06-24 4:49 ب.ظ

احکام ثانویه چیست؟
احکامی که براساس موقعیت زمانی صادر می شوند
در زمان حضرت علی زکات بر اسب نیز واجب شد .
در زمان حضرت علی برخی احکام اولیه تبدیل به احکام ثانویه شد.
مطمئناً کسانی که از صیغه دفاع می کنند آنهایی هستند که قصد شهوت رانی دارند شما راصیغه می کنم برای یک ساعت
آخه این شد حکم
متعه زمان رسول الله با صیغه بعد از او زمان تا آسمان فرق دارد برای همین حرامش کردند

مهدی
مهدی
Reply to  یک
2012-02-29 3:54 ب.ظ

@یک, دوست عزیز ! کسی می تواند احکام ثانویه صادر کند که پیامبر یا جانشین حقیقی پیامبر باشد . تحریم کننده ازدواج موقت نه پیامبر بود نه جانشین حقیقی پیامبر ! احکام ثانویه موقتی است . ولی آنچه جناب عمر بن خطاب حرام رد 1400 سال است که حرام است !!!!!!!!! شما سند بیاور که امام علی علیه السلام زکات را بر اسب واجب کرد . سند بیاور که وجوب پرداخت وجه بابت اسب بر آن شخص که شما می گویی از باب زکات بود . سند بیاور که سندت موثق و معتبر است ! یعنی نعوذ بالله صحابه شهوتران… بیشتر..

سینا
سینا
2011-03-22 1:45 ب.ظ

کتاب جالبی بود. به نظر من همان مقدمه نوشته شده به نام محمد اعظمی برای باطل بودن اعتقاد به صیغه موقت کفایت می کنه. متاسفانه امروزه در جامعه باب شده است که هر کس در مورد یکی از اعتقادات وارد شده توسط صفویان به تشیع اعتراضی یا مخالفتی داشته باشد برچسب ضدولایت فقیه یا وهابی می خورد ولی واقعیت این است که ازدواج موقت ربطی به اسلام نداشته و هیچگاه حکم به حلال بودن آن داده نشده است بلکه مثل بقیه احکام که به صورت تدریجی نازل شدند و مسلمانان مکلف به رعایت آن شدند فقط در مورد حرام بودن… بیشتر..

رسول
رسول
Reply to  سینا
2011-09-18 11:58 ق.ظ

سلام
آقا سینا تاریخ آن چیزی نیست که فقط در برخی کتابها نوشته شده است برای دانستن دقیق تاریخ می بایست تمامی منابع را مطالعه کنی و پس از اشراف به وضعیت و اوضاع و احوال جوامع در زمان خودش ، تازه خواهی فهمید که چرا این اینطوری شد و آن آنطوری و چرا این این چنین کرد و آن آنچنان و قص علی هذا
علی ایحال باید بدانیم که زیاد نمی دانیم و با این بضاعت صاحبنظر نتوان بود .

مهدی
مهدی
Reply to  سینا
2012-02-29 3:57 ب.ظ

@سینا,
دوست عزیز ! چقدر بد است که انسان ( که اشرف مخلوقات است ) با به زبان آوردن کلامی غیر مستند و من در اوردی ( و سطحی نگرانه ) خودش را تحقیر و کوچک کند !
برای اثبات مستدل و محکم اینکه سخنان شما از ریشه باطل است و می توانید به لینک زیر مراجعه کنید !

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=93

یا علی

اهل سنت
اهل سنت
2011-03-31 1:46 ق.ظ

سلام
اولا از مدير سايت براي كتاب هايي كه گذاشتن صميمانه سپاسگزارم .

بعدش … اونايي كه اينهمه از صيغه دفاع ميكنين …

خودتون دوس دارين با خواهرتون يا مادرتون صيغه كنن ؟

دوس دارين در آينده اگه دختر دار شدين با دخترتون صيغه كنن؟

سارا عرفانی
سارا عرفانی
Reply to  اهل سنت
2011-04-01 11:08 ب.ظ

سلام دوست عزیز
آنهایی که از صیغه دفاع می کنند دلیل بر رعایت نکردن اصول صیغه نیست. صیغه فقط برای نیازهای مردان نیست بلکه خیلی از خانمهای با ایمان که به خاطر ترس از خدا نیاز خود را سرکوب ممی کنند هم بوسیله صیغه نیازشان برطرف می شود. درضمن صیغه اصول زیادی دارد که بدون رعایت حتی یکی از آنها صیغه باطل خواهد بود.صیغه حلال خدا است و فرق آن با عقد تنها در زمان آن می باشد و بدون رضایت طرفین باطل است.

خاکپور
خاکپور
Reply to  سارا عرفانی
2011-07-18 11:31 ق.ظ

خانم عرفانی نکات خوبی رو یاد آور شدید. مخصوصا بحث تقوی و خداترسی که اگر از آن بهره مند بودیم اساسا این مباحث پیش نمی آمد. خانم عرفانی من خودم اهل سنت هستم و دو بعد مساله برای من اهمیت دارد: اول اینکه قرآن در این باره چه می گوید و دوم اینکه مردان و زنان در این رابطه چه احساسی دارند. درباره سخن قرآن در این باره خودم توانایی تحقیق دارم ولی درباره احساس مردان و زنان به این مساله واکنش های متفاوتی دیده ام یعنی از نظر اجتماعی احساس می شود که زنان شیوع ازدواج موقت را فرصتی… بیشتر..

سارا عرفانی
سارا عرفانی
Reply to  خاکپور
2011-07-19 1:09 ق.ظ

دوست عزیز بعضی از اهل سنت معتقدند که(( پیامبر تا یک زمان محدودی صیغه را حلال دانسته و برای آن شرایط سختی هم بوده ، و برای این بوده که زنانی که در زمان 72 غزوه همسران خود را از دست دادند از لحاظ مادی و معنوی آرامش بیشتری داشته باشند . البته کسانی بدون صیغه کردن هم به آنها کمک می کردند اما انسان جایز الخطا است و ممکن است گناه کند . ولی بعد از مدتی پیامبرآن را حرام کردند. )) بعضی از اهل شیعه معتقدند که عمر صیغه را حرام کرد و باعث شد حرام زادگان زیادی… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  اهل سنت
2012-02-29 3:59 ب.ظ

@اهل سنت,
مشکل در این است که یه عده از حکم خدا سوء استفاده میکنند . خواهر یا مادر من اگر بیوه شود ( خدای ناکرده ) اگر خودش بخواهد می تواند با مردی یگر ازدواج کند ( موقت یا دائم فرقی ندارد ) اما اگر بخواهد سالی با ده ها مرد همراه شود ، من اجازه نخواهم داد چون این کارش سوإ استفاده از یک حکم عقلانی و مشروع است .

برای اثبات حلال بودن اردواج موقت ( از دید عقل و منابع اهل تشیع و اهل تسنن ) به لینک زیر مراجعه فرمایید :

http://www.valiasr-aj.com/fa/page.php?bank=maghalat&id=93

علی
علی
Reply to  اهل سنت
2012-08-05 12:33 ق.ظ

@اهل سنت,

به نظر من هم هرگز صیغه با فطرت پاک بشر سازگار نیست. و هیچ فرقی با فساد ندارد. و یک جور خود فریبی است برای موجه کردن گناه و فساد.

در ضمن من شیعه هستم.

سینا
سینا
2011-04-07 10:05 ق.ظ

با سلام سرکار خانم عرفانی، 1- صیغه فقط برای نیازهای جنسی مردان است همانطور که یکی از اهداف ازدواج مجدد پاسخ به نیازهای جنسی مردان است. به همین دلیل است که ازدواج مجدد و صیغه برای زنان متاهل حرام است ولی برای مردان متاهل جای اشکالی ندارد. 2- برخلاف تصور شما صیغه اصول زیادی ندارد و به راحتی امکان پذیر است. 3- در تفاوت بین فرق ازدواج موقت ودایم هم نظر شما کامل نیست یکی از موارد اختلاف زمان دار و بدون زمان بودن است. مورد دیگر به سرنوشت فرزندان حاصل از صیغه بر می گردد، موضوع ارث متفاوت است،… بیشتر..

hamed
hamed
Reply to  سینا
2011-07-18 9:38 ق.ظ

@سینا,
من هم میگم صیغه شرایطی دارد و راحت نیست و حلال است

رسول
رسول
Reply to  سینا
2011-09-18 12:08 ب.ظ

برادر عزیز تو صاحبنظر نیستی و استنادات فوق نیز بسیار ضعیف می باشد جواز امر دلیل بر لزوم آن نیست چه بسا زنا و نکاح دائم نیز در برخی اعمال زناشویی اشتراک دارند آیا به صرف اشتراک در برخی افعال یکسانند ؟!!! اگر اشتراک در اعتقاد و التزام به دین و مذهب و عصمت ائمه داشته باشیم آنموقع شما فقط می توانید در صحت احادیث وارده به نکاح موقت تردید نمائید که آنهم توسط اهل حدیث و علمای متخصص آن بحث گردیده و مشخص شده است مگر اینکه به اشتراکات فوق اعتقاد نداشته باشید که آن بحث دیگر است علی… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  سینا
2012-02-29 4:36 ب.ظ

@سینا, آقای سینا ! عزیز ! 1. زنی که شوهر دارد ، شوهر دارد ! ولی زنیکه شوهر ندارد می تواند ازدواج موقت کند و لذت جسمی و روحی ببرد . پس ازدواج موقت هم به نفع مردان است و هم نفع زنان . 2. بله ! همان طور که ازدواج اصول زیادی ندارد و در عرض چند لحظه زن و مرد با هم می توانند ازدواج کنند . ( بدون تشریفات ) ازدواج موقت هم همین طور است . 3. آن چیزهایی که شما فرمودی ( اختلافات بین ازدواج موقت و دائم ) جزئیات است . وگرنه در اصل… بیشتر..

ابوالفضل میرزایی
ابوالفضل میرزایی
2011-04-18 10:49 ب.ظ

حَدَّثَنِي مُحَمَّدُ بْنُ رَافِعٍ حَدَّثَنَا عَبْدُ الرَّزَّاقِ أَخْبَرَنَا ابْنُ جُرَيْجٍ أَخْبَرَنِي أَبُو الزُّبَيْرِ قَالَ سَمِعْتُ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ يَقُول كُنَّا نَسْتَمْتِعُ بِالْقَبْضَةِ مِنْ التَّمْرِ وَالدَّقِيقِ الْأَيَّامَ عَلَى عَهْدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَأَبِي بَكْرٍ حَتَّى نَهَى عَنْهُ عُمَرُ فِي شَأْنِ عَمْرِو بْنِ حُرَيْثٍ از جابر بن عبد الله الأنصاري شنيدم که مي گفت : ما در زمان رسول خدا و ابو بکر در مقابل يک مشت خرما يا آرد متعه مي کرديم . تا اينکه عمر در قضيه عمرو بن حريث از آن نهي کرد . صحيح مسلم ج2 ص 1023 باب نكاح المتعة الجمع بين الصحيحين… بیشتر..

ابوالفضل میرزایی
ابوالفضل میرزایی
2011-04-18 10:57 ب.ظ

قرطبي در کتاب الجامع لأحكام القرآن قرطبي ج 5 ص133 فتواي به حليت متعه را نظر علماي مکه و يمن مي داند . از سوي ديگر مي بينيم که بزرگان علماي اهل سنت نيز در مورد متعه نظر مخالفي نداشته اند و بالعکس حتي بسياري از ايشان به اين عمل رغبت بسيار نشان مي داند . مثلا عبد العزيز بن عبد الملک بن جريج از بزرگان علماي امويين و فقيه وعالم مکه که در زمان وي يکي از ارکان اصلي روايت بود و روايات وي به وفور در صحاح سته يافت مي شود 90 زن متعه اي داشت : 1-… بیشتر..

ابوالفضل میرزایی
ابوالفضل میرزایی
2011-04-18 11:00 ب.ظ

صحابه اي متعه کرده و يا آن را جايز مي دانسته اند : ما اکنون فهرستي از اسامي بعضي از کساني را که در کتب اهل سنت ، قول به حليت متعه از ايشان نقل شده است ذکر مي کنيم: جابر بن عبداللَّه انصاري : صحيح مسلم ج2 ص1022 باب نكاح المتعه چاپ دار إحياء التراث العربي بيروت مصنف عبد الرزاق ج7 ص499 باب المتعة چاپ المکتب الإسلامي بيروت عمدة القاري ج17 ص 246 باب غزوة خيبر چاپ دار إحياء التراث العربي بيروت شرح الزرقاني ج3 ص 199 چاپ دار الکتب العلمية بيروت كتاب النكاح باب نكاح المتعة و… عمران… بیشتر..

ابوالفضل میرزایی
ابوالفضل میرزایی
2011-04-18 11:02 ب.ظ

آيا متعه نسخ شده است؟ علما ي اهل سنت چنين مي گويند که متعه اگر چه در ابتدا مباح بوده است ولي در ادامه نسخ شده است . در مورد اين نسخ سه قول وجود دارد : 1- نسخ با آيه سوره مومنون : عده اي از ايشان ادعا کرده اند که متعه با نزول آيه شريفه ذيل نسخ شده است : وَالَّذِينَ هُم لِفُرُوجِهِم حَافِظُونَ إلَّا عَلَي أزوَاجِهِِم أو مَا مَلَکَت أيمَانُهُم (سوره مومنون آيات 5و6) و کسانيکه پاکدامنند ؛ مگر در مورد همسرانشان يا و يا کنيزکاني که مالک آنها مي شوند. ايشان ادعا کرده اند که در… بیشتر..

گمنام
2011-05-27 4:06 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم سلام این خواست دشمنه که با این مباحث جدایی بین صفوف متحد مسلمین ایجاد بشه مخصوصا الان که موج بیداری اسلامی فراگیر شده ببینید تو بحرین چطور می خوان انقلاب اسلامی رو فرقه ای کنن دشمن همیشه از اتحاد مسلمین میترسه چرا که ضرر می بینه اولا این بحث فقهی هست و باید جاش مطرح بشه و هزاران بار اثبات شده آیا شما مسائل تخصصی پزشکی رو تو انظار مردم مطرح میکنید و هرکس این مباحث رو در غیر جاش مطرح میکنه یا مغرضه و به اسلام و وحدت مسلمین می خواد ضربه بزنه یا جاهله… بیشتر..

یک
یک
2011-06-24 4:37 ب.ظ

@شیعه, آخه آدم این شد جواب ادعالی علوی بودنت می شه مگه علی تو نهج البلاغه گفت لا تسببو اصلاً میدونی معنیش چی میشه تا کی دست از سر این اعتقادات خشک و بی منطقتون ور نمی دارید یه خورده کتاب بخونید بعد بیا فحش بده دری و ری بگو اسم خودتو گذاشتی شیعه جعفری اصلاً میدونی امام صادق کی هست اگه می دونی وبه ایشون اعتقاد داری این خزعبلات چیه که نوشتی؟؟؟؟

حامد سمیع اتارستانی
حامد سمیع اتارستانی
2011-07-02 10:52 ق.ظ

سلام اجرای سنت پیامبر خوب است

محمد
محمد
2011-09-13 1:32 ب.ظ

سلام علیکم. خطاب به نویسنده مینویسم شما اگر صحیحین را که می گویید اصح الکتب بعد القرآن است رو بخونید دیگه از این غلطا نمی کنید که بر خلاف نص رسول الله کتاب بنویسید. اشهد ان علیا ولی الله

mohammad
mohammad
2011-09-19 3:46 ب.ظ

اقایون ایت الله که متعه را حلال می دانند خواهر یا مادرشان را برای صیغه در اختیار مردم قرار می دهند؟

مهدی ف
مهدی ف
Reply to  mohammad
2012-03-27 7:50 ق.ظ

@mohammad,
دوست محترم که نمیدونم چقدر اطلاعات مذهبی اسلامی داری؛ متعه شرایطی داره که اگر شرایطش استیفا بشه قابل اجرا خواهد بود. یکی از آن شرطها رضایت طرفینه. اینکه من از این موضوعی خوشم بیاد یا نیاد معیار حلت یا حرمت اون نیست. آقای میرزایی در بالا بطور جامع و کامل و مستند به روایات اهل سنت جواب تمام صحبتهای پیرامون این مطلب رو داده اند. و از جمله اینکه حلال و حرام رسول الله صلی الله علیه وآله و سلم ال یوم القیامه غیر قابل تغییر خواهد بود.

اکبر
اکبر
2011-10-09 3:25 ب.ظ

این اهل سنت کی می خوان تحقیق کنند

سيما
سيما
2012-02-10 1:01 ب.ظ

باسلام خدمت همه(اهل سنت_اهل تشيع)
اولأماهمه مسلمانيم واين لقب هم به مسلمانهاداده شده كه همه باهم برادريم_من_تازه_بااين سايت آشناشدم واحساس ميكنم اهل تشيع احساس قدرتمندي ميكنه وحقيقت راانكار
واهل سنت احساس بيروزي ميكنه وحقيقت راآشكار_به جاي اينكه همه باهم متحدباشين مياين همديكه راخلع سلاح ميكنين_دين اهل تشيع واهل سنت يكي هست اكه نميدونيدبهش ميكن اسلام_دوست دارم جوابمو هم برادرهاي اهل تشيع بدن هم برادرهاي اهل سنت!

محمد عرفان
محمد عرفان
Reply to  سيما
2012-07-25 12:03 ق.ظ

سلام ما با کسی دشمتی نداریم ولی دلیل نمیشه که با هر کی دشمن نیستیم برادریم اگه برادری از منظر بتی آدم اعضای یکدیگرند هست که قبول داریم شیعه با تمام انسانهای حهان با هر مذهبی موافق با فظرن انسانی برادر هست اما اگر برادری از این نطر هست که همه ما بر یک راهیم(دین الله) و همه ما در یک دینیم و به قول بعضی بی خرد ها این دیت و آن مذهب تفاوتی چند ندارد و همه با هم برادریم؟! با قاطعیت این برادری رو رد می کنیم دین یک راهه که سعادت رو به همراه داره و… بیشتر..

بختیار
بختیار
2012-02-17 11:03 ب.ظ

سلام دوستان عزیز به نظر من شیعه و سنی بودن بهانه است همه ما دنبال رسیدن به خدا هستیم.من به شخصه صیغه رو قبول دارم. هر کسی واسه خودش اعتقداتی داره ما ادمها مخصوصا مسلمانان باید توهینی نکنیم به هیچ حزب و مذهبی/lass200071@yahoo.com دوست داشتید بهم ایمل بزنید تا با هم حرف بزنیم التماس دعا

بانوی مسلمان
بانوی مسلمان
2012-04-05 2:54 ب.ظ

سلام به همه
مزهب شیعه از روشن فکرانه ترین مذاهب است و با اندکی تفکر به دور از جهل میتوان به این حقیقت رسید که شیعه چقدر به مسائل انسانی توجه داشته است
ازدواج موقت هم از مسائل توجه به نیاز انسانی است و دلیلی برای مخالفت ندارد!!!

علي
علي
2012-05-27 9:21 ق.ظ

سلام
واقعيت اينه كه در كشور ما زن صيغه اي فرقي با فاحشه نداره. در عرف جامعه ما صيغه با فاحشه فرقي نداره

محمد
محمد
2012-06-03 10:52 ق.ظ

باسلام
خواهشمندم فقط يك آيه از قرآن كه بتوان مضمون صيغه را از آن دريافت كرد ذكر كنيد.يكي از معيارهاي قبول اين چنيين احكامي باتوجه به آموزه هاي دين مبين اسلام در شرايط ابهام و صريح نبودن حكم استفاده از فيلتر قدرتمند عقل مي باشد بدون هيچ تعصب مذهبي ودور از علايق نفساني حكم صيغه را از فيلتر عقل بگذرانيم قضاوت باشما خواننده گرامي!

الحق
الحق
2012-07-30 10:55 ب.ظ

السلام علیکم ورحمة الله وبرکاته
اخوانی واخواتی هل تعرفون لماذا عمر حرم المتعه ؟حرمها لکونها حلال وجائزة لکنه اراد ان یصنع بدعة فویل لمن تابعه

علی
علی
2012-08-05 12:27 ق.ظ

اگر حلال خدا همیشه حلال و حرامش همیشه حرام است پس چرا تا مدتی شراب خوردن حلال بود و بعد حرام شد؟!

با استناد به آیه ” لا تقربواالصلوة و انتم سکاری” :
به نماز نزدیک نشوید زمانی که مست هستید.

حدیثی که در منع صیغه (متعه) از حضرت علی (ع) نقل می‏شود

در کتاب الاحوال الشخیصه تألیف شیخ محمد ابوزهره

از امیرالمؤمنین نقل شده است که:

“لا اعلم احداً تمتع و هو محصن الّا رحمته بالحجارة”

هر گاه بدانم شخص زن داری متعه (صیغه) کرده است او را سنگسار می‏کنم.

555
555
2012-08-08 1:53 ق.ظ

بابا برید جمع کنید بساطتونو !! پیامبر(ص) زنای بیوه رو صیغه میکرد تا بهشون محرم بشه بتونه خرجشونو بده و نیازاشونو برطرف کنه تا حرف و حدیثی پیش نیاد . حالا یه مشت مردنما چون نمیتونن شهوتشونو نگه دارن به اسم سنت پیامبر(ص) میان یه ساعت صیغه میکنن میرن پشت سرشونو هم نگاه نمیکنن ! فقط همینو میدونن که صیغه سنت پیامبره ولی نشنیدن که حضرت محمد (ص) از کسایی که شهوت کنترلشون میکرده بیزار بودند. کدومتون مثل پیامبر میتونه بره یه زن بیوه رو صیغه کنه و فقط خرجشو بده بدون اینکه به…فکر کنه ! جمع کنید خودتو .… بیشتر..

سنت نبوي
سنت نبوي
Reply to  555
2012-09-05 2:28 ب.ظ

@555, سلام ،ممنونم كه از رسول اكرم(ص) دفاع كردي خوشحال شدم وقتي خوندم خدا شاهده وقتي حرفاي اون رافضيهاي خدا نترس رو خوندم اشك از جشام جاري شد به خاطراين بي احتراميهايي كه به نبي اكرم(ص) ميشه واز ترس اينكه مبادا خداوند به خاطر خوندنشون منو هم مجازات كنه ايشاالله خداوند خودش اينارو مجازات كنه

نیما
نیما
2012-08-27 8:20 ب.ظ

نیما هستم از همدان بدنباله یک خانومه خوبی برای ازدواج موقت هستم
لطفا کمکم کنید 09371196171
خواهشا اول پیام بدید به گوشیم

سنت نبوي
سنت نبوي
2012-09-05 2:55 ب.ظ

اسم خودشونو نو ميزارن مسلمون تا حالا فكر كردن اكه يكي ناموس خودشونو ببره جند ساعتي باهاش حال كنه بعد بزاره جا و بره جه حالي بهشون دست ميده البته اكه يه زره غيرت داشته باشن ميدونن ولي كجاست غيرت؟ تا حالا به اين فكر كرديد اكه صيغه يه امر الهي باشه جرا زنهاي بيوه امامان و دخترهاشون جرا اينكارارو نكردن؟ بعد ميان كساني رو لعن ميكنن كه عزيزان نبي اكرم بوده، جشماتونو باز كنيد اكه حضرت أبوبكر بد بوده جرا رسول اكرم با دختر ان بزركوار ازدواج كرده ؟ اكه حضرت عثمان ادم بدي بوده جرا رسول اكرم( ص)… بیشتر..

سنت نبوي
سنت نبوي
2012-09-05 3:03 ب.ظ

اسم خودشونو نو ميزارن مسلمون تا حالا فكر كردن اكه يكي ناموس خودشونو ببره جند ساعتي باهاش حال كنه بعد بزاره جا و بره جه حالي بهشون دست ميده البته اكه يه زره غيرت داشته باشن ميدونن ولي كجاست غيرت؟ تا حالا به اين فكر كرديد اكه صيغه يه امر الهي باشه جرا زنهاي بيوه امامان و دخترهاشون جرا اينكارارو نكردن؟ بعد ميان كساني رو لعن ميكنن كه عزيزان نبي اكرم بوده، جشماتونو باز كنيد اكه حضرت أبوبكر بد بوده جرا رسول اكرم با دختر ان بزركوارايشان ازدواج كرده ؟ اكه حضرت عثمان ادم بدي بوده جرا رسول اكرم( ص)… بیشتر..

سنت نبوي
سنت نبوي
2012-09-05 3:06 ب.ظ

اسم خودشونو نو ميزارن مسلمون تا حالا فكر كردن اكه يكي ناموس خودشونو ببره جند ساعتي باهاش حال كنه بعد بزاره جا و بره جه حالي بهشون دست ميده البته اكه يه زره غيرت داشته باشن ميدونن ولي كجاست غيرت؟ تا حالا به اين فكر كرديد اكه صيغه يه امر الهي باشه جرا زنهاي بيوه امامان و دخترهاشون جرا اينكارارو نكردن؟ بعد ميان كساني رو لعن ميكنن كه عزيزان نبي اكرم بوده، جشماتونو باز كنيد اكه حضرت أبوبكر بد بوده جرا رسول اكرم با دختر ان بزركوارايشان ازدواج كرده ؟ اكه حضرت عثمان ادم بدي بوده جرا رسول اكرم( ص)… بیشتر..

مهران
مهران
2012-09-14 4:31 ب.ظ

باسلام ای کاش خیلی ازاین نظرهارااظهارنمیکردید.چون اکثراازشنیده های بدون تحقیق هستند.به عنوان مثال :اسم خلفای راشدین حتی درکتاب های راهنمایی ماهم هست وماسال هاآن راتدریس کرده ایم .وای کاش این همه تفرقه دربین مسلمان هانبود.

علی
علی
2012-09-14 5:00 ب.ظ

اشتباه شدببخشید

HASAN
HASAN
2012-10-06 12:45 ب.ظ

سلام وقتی این کتاب رو خوندم خیلی عصبانی شدم به خاطر مزخرفات نویسنده……………میخواستم بیام جوابشونو بدم بعد دیدم خدا روشکر جوابای خوب و با استدلالی داده شده……………..درزم اهل تسنن از احکام ما ایراد نگیرن یه نگاه به احکام حای مزخرف خود بندازن بهتره ………به عنوان مثال گفته اند اگر 3 کارمند در یک اتاق باشند و یکی از انها زن باشد آن دو مرد باید باید از زن شیر بخورن تا به هم مهرم شن……………برین خجالت بکشین

نبی الله
نبی الله
2012-10-21 12:30 ب.ظ

دانلود نمی شود . چه باید کرد ؟

مسعود اکبری
مسعود اکبری
Reply to  نبی الله
2012-10-22 8:30 ب.ظ

درود @نبی الله,
مشکلی در لینک وجود ندارد….برای دانلود راحتتر از برنامه ی اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید.

مسعود اکبری
مسعود اکبری
Reply to  نبی الله
2012-10-27 8:26 ب.ظ

درود @نبی الله,
مشکلی در لینک وجود ندارد.از برنامه ی اینترنت دانلود منیجر استفاده کنید.
لینک دانلود :
http://tarikhema.ir/books/religion/islam/Ezdevaje%20Movagat%20va%20Payamadhaye%20an%20dar%20Tashayo.pdf

...
...
2018-07-06 2:04 ب.ظ

واقعا متاسفم طرف تا به حال دو رکعت نماز نخونده حالا برای اجرای سنت خدا میخواهد زن صیغه کنه خودت گوشات درازه داداش

علیرضا
علیرضا
2010-10-11 8:54 ب.ظ

من علی رضا هستم از تبریز دنبال یک خانم بیوه یا مجرد یا ازشوهرش طلاق گرفته به مدت 30 سال صیغه یا بیشتر سن زن 28الی 35 مهریه زن یک دستگاه اپارتمان 60 االی 70 متری در هر کجا بخواهد زن اهل هر جا باشد فرقی ندارد من هم 40 ساله هستم وسایل خانه دارم کارهای خانه را کسی دیگری انجام خواهد داد مثل ازدواج دائم خواهد بود اگر زن فرزند داشته باشد باز هم اشکال ندارد اگر کسی مایل باشد میتواند با من تماس بگیرد 09367088294 nozaads_77340@yahoo.com
مثل این پیدا کردم خدا تورا رساند

علی
علی
2010-10-13 6:08 ب.ظ

من علی هستم از همدان
دنبال یه زن صیغه که تا 38 سال باشه میگردم و بقیه شرایط رو هم از طریق آی دی یا ایمیلم میگم

علی
علی
2010-10-13 6:10 ب.ظ

و آی دی من khas_geladiator
imale:khas_geladiator@yahoo.com
ممنون میشم اگه از همدان یا اطراف باشه

سهيل
سهيل
2010-10-28 12:29 ق.ظ

من سهيل 30 ساله از اصفهان به دنبال سنت پيغمبر دنبال يك خانم جهت صيغه هستم soheyl1979@yahoo.com

ارش
ارش
2010-11-03 6:06 ب.ظ

سلام
ارش هستم از تهران و به دنبال خانمي مطلقه براي ازدواج موقت
my id:afzali_lawyer@yahoo.com
سن 37: سال شغل:مشاور حقوقي قد: 180و ورزشكار
مجرد و داراي اپارتمان شخصي

ابوالفضل میرزایی
ابوالفضل میرزایی
2010-11-07 5:23 ب.ظ

یه حدیث هست که سنی ها هم قبول دارن ” حرام ما تا قیامت حرام و حلال ما تا قیامت حلال ” . اون موقع سنی ها میگن ” ازدواج موقت حلال شد بعد حرام شد ، دوباره حلال شد … آخرش هم حرام شد ” نتیجه میگیریم ” پیامبر یک دروغگو بوده ”
ولی این آقای سنی نگفته ” اگر عمر ازدواج موقت رو حرام نمی دونست کسی زنا نمی کرد جز افراد شقی “

مهرداد
مهرداد
2010-11-13 6:25 ب.ظ

مهردادام از همدان. به دنبال زن براي صيغه حداكثر 40 ساله مي گردم .مرسي

غلامعلي صفري
غلامعلي صفري
2010-12-20 3:36 ب.ظ

با سلام
اينجانب 32 ساله مجرد آماده زندگي

اميد
اميد
2011-03-09 10:53 ق.ظ

آي مسلمانان عاقل
حكم ازدواج دائم در سوره مومنون (سوره مكي) است و حكم ازدواج موقت در سوره نسا (سوره مدني)، چگونه ناسخ قبل از منسوخ نازل شده است؟ آيا زمان آن نرسيده كه كمي بيانديشيم و اجازه ندهيم حرام خدا را حلال و حرام خدا را حلال كنند؟
چرا اهل سنت طواف نسا و نماز آن را حرام كردند؟
چرا نماز مستحبي را به جماعت ميخوانند؟
چرا زن را در حال حيض طلاق ميدهند؟
و …. كدامين آنها بر اساس قران و سنت است؟

اميد
اميد
Reply to  اميد
2011-07-02 5:22 ب.ظ

@اميد,يه كم برو كتا بخون

محمد
محمد
2012-04-30 12:00 ب.ظ

با سلام جا داره در اول صحبتم بر عمرو ابوبکرو عثمان لعنت بی نهایت خدا را خواستار باشم. الحق و انصاف نویسنده ی این کتاب لایق همان حرام زاده های بی شرف هست.، از این جهت تبریک به او به خاطر رسیدن به حقیقتی که بعد از سال ها به آن پی برد- حقیقتی که نهایتش آتش جهنم هست و بس. متاسفم برای مدیر این سایت برای ارائه این کتاب جهت دانلود. کتابی که جزء انحراف و چرت و پرت چیزه دیگه ای در آن مشاهده نمی کنی، تاسف بر اهل سنت که تنها اسم اسلام را با خود یدک… بیشتر..

من
من
Reply to  محمد
2012-05-11 12:54 ق.ظ

@محمد, جا داره از داره از اقا محمد به خاط اینکه اینقدر واضح میادوسط و رک شخصیتش رو رو می کنه تشکر ویژه داشته باشم چه خوب میشه اگه بگن از چه شهری هستن. خوب مرتیکه تو داری از عقیده چند میلیون آدمصحبت میکنی اگه یه اهل کتاب یا مشرک بیاد و بگه علی فلانه فاطمه بهمانه تو چی بهش میگی تو یه کم خوبه موقع حرف زدن فکر هم بکنی نه از روی معده صحبت کنی . میای میگی در اول صحبتم جا داره فلانی رولعنت کنم فکر کنم باید یه سر مشاوره بری چون تو عقده حقارت داری… بیشتر..