دانلود کتاب زرتشت : اهورا مزدا

 

 

 

 

نام کتابزرتشت: اهورامزدا (جهت دریافت کلیک کنید)
نویسندهدکتر جهانگیر اوشیدری
موضوع اصلیدین زرتشت
موضوع فرعیالبیا + دین + مذهب + خدا
جلد۱
حجم فایل 300 کیلوبایت
قالب کتابPDF
تاریخ ثبت ۱۹.۱۰.۱۳۸۶

 

لینک تصحیح شد مسعود اکبری

Image result for ‫کتاب زرتشت : اهورا مزدا جهانگیر اوشیدری‬‎

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
223 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
arash
arash
2012-04-04 11:37 ب.ظ

شکی نیست اسلام رو به زور به ایرانیا تحمیل کردن اگر این طور نبود الان یک گروه بزرگ چند هزار نفری از ما ایرانیا در هند نبود که به پارسیان هند مشهورند.
درود بر زرتشتیان

farnaz
farnaz
Reply to  arash
2019-04-24 12:21 ق.ظ

درود به تو

امیر
امیر
2012-04-21 6:13 ب.ظ

درود
خیلی اتفاقی وارد این سایت شدم
نظر دیگران رو هم کم و بیش خوندم من هم از عرب ها متنفرم (البته نه از همشون)
هم دین اسلام عرب ها و هم دین زرتشت ایرانی ها را کم و بیش مطالعه کردم هر دو زیباست
ای همه کسانی که خواهان برپایی دین زرتشت در ایران هستید بدانید که پس از برپایی این دین در ایران باز هم این موجودات کثیف شروع به چپاول و مال اندوزی خواهند کرد اما…
اما این بار با اسم دین زرتشت

فراز
فراز
2012-03-28 8:27 ق.ظ

با درود بر پارسیان متمدن هدف از آفرینش اهورا مزدا چه بوده؟ آیا نه اینکه بزرگی و عظمتش را به عالم خلقت بشناساند؟ پس چطو رمی شود که آیین باستانی و همیشگی ایرانیان(دین زرتشت) که مبلغ پرستش یگانگی اهورا مزدا بوده اینگونه توسط دین اجباری اسلام که توسط اعراب وحشی به ایران تحمیل گردید بایستی در انزوا بماند؟ مگر دین زرتشت هدفی جز پرستش اهورا مزدا داشته که دین اسلام بیاید ان را کامل نماید؟دین تحمیلی اسلام فقط سلطه اعراب را بر ایرانیان آنهم به زور شمشیر به ارمغان آورد. به امید روزی که فرزندان پاک ایران زمین به آیین… بیشتر..

ابطحی
ابطحی
Reply to  فراز
2020-04-30 4:50 ب.ظ

نمی دونم چرا سایت ش هکه ولی من کلی مطلب نوشتم یهو پرید. فقط میخواستم بگم اسلام دین زور و اجبار نیس و من هم میخوام بقیه ی ادیان رو از الان شروع کنم به شناختن و کلی مطالعه کنم حس می کنم آن قدر عاقل هستم که فرق حق از باطل رو خودم به تنهایی بشناسم

ابطحی
ابطحی
Reply to  فراز
2020-04-30 4:56 ب.ظ

هرجا میخوام سوال می پرسیدم کودکی تا الان که جوانم و تا الان که جوانم یه بار انتخاب ش کردم ولی فقط با سوال نه تحقیق ولی الان به فکر افتادم با تحقیق به طور مفصل در کتب فیلم استاد نت و از هر چی که بگم شروع کنم. ولی به نظر بعضا اسلام زور و اجبار رو درباره ی اسلام نمی توان گفت چون من زوری نمی بینم

ابطحی
ابطحی
Reply to  فراز
2020-04-30 5:01 ب.ظ

چون می بینی فلان کس با اختیار خود رفته مثلا فلان دین دیگر یعنی از اسلام رفته. میخوام بگم نمی بینم زوری که شما گفتی ولی زور در عقاید هست اونم که که میشه مرجع تو عوض کنی ولی به نظر من حالا اشتباه درست شو نمی دونم ولی با توجه به روند زمان در اسلام هم تحریفات شده است. حالا بازم تحقیق کنم تاحالا که دین زردشتی نیافتم

sasan
2012-04-21 4:43 ب.ظ

از دین زرتشت چه میدانید؟اگر زور بالا سر شما نبود مسلمان بودید؟ اسلام با معجزه وارد ایران شد؟ایا قران رامحمدص با کمک سلمان فارس نوشت؟ایاخدا زبانش عربی هست وتسلط به زبانی دیگر ندارد؟ خوب دوستان پارسی واریایی من خودم زرتشتیم و اجدادم زرتشی بودن و در یزد ساکن بودن و حتی با زور هم دین پاکشونو عوض نکردن ما یه اتشکده داشتیم که چند ساله مسجدشده.میخواستم اینو به شما عزیزان ودوستداران دین وفرهنگ برتر پارسی بگم ما یه اعتقادی داریم که نسل به نسل به ما رسیده اینه از زبان پیامبر زرتشت هست مهم نیست چه دینی داشته باشی واز… بیشتر..

پيغمبر صلح و دوستي
پيغمبر صلح و دوستي
Reply to  sasan
2012-06-02 8:12 ق.ظ

@sasan, سلام ساسان جان. از اتفاقي كه براي اتشكدتون افتاده واقعا متاسفم. ولي واقعا كاري نميشه كرد. چون الان ملاك اعتقاد به يگانگي خدا فقط ريش شده و جاي مهر روي پيشوني. اميدوارم حضرت زردتشت به داد ما برسه.
فقط اگه زحمتي نيست برام چند تا اسم دختر و پسر زردتشي بذار. چون من تا چند روز ديگه قراره تو اين دنيا نقش يه پدر رو براي يه دوقلوي دختر و پسر بازي كنم. خيلي ممنون ميشم.
amir_osho@yahoo.com

ahura
ahura
Reply to  پيغمبر صلح و دوستي
2021-09-14 1:16 ق.ظ

زرتشت حضرت نبوده حضرت برای زبان اعراب. فقط بگی زرتشت کافیه.یا بگی عیسی مسیح کافیه دیگه حضرت عیسی مسیح یا حضرت زرتشت یا حضرت اهورا مزدا اشتباهه گفتنش .اینو‌برای اطلاعاتت گفتم غلط املایی نیست ♥

پرویز
پرویز
Reply to  sasan
2019-10-21 11:41 ق.ظ

درود خدا بر تو دوست عزیز دقیقا درست گفتی قرآن نتیجه تفکر محمده و چون سواد نداشت با کمک سلمان فارسی به نام خداوند ثبت شد اگر محمد میگفت که این سخنان از خود من هستش برای اینکه اعراب انسانهای بی عقل خرد بودن براشون قابل قبول نبود و محمد مجبور شد بگه که این حرفها ماله خداوند هستش تا اعراب مجبور به قبول کردن کنه محمد اولش خوب داشت جلو میرفت و مثل تمام رهبران پیشین دنبال دنیایی بهتر بود اما وقتی به قدرت رسید متاسفانه جبار شد و شمشیر رو جای عطف و عاطفه و رحمت گذاشت

داریوش
داریوش
2010-06-25 2:33 ق.ظ

آیا دین اسلام سرچشمه اش از سلمان فارسی است؟
آیا سلمان فارسی چکیده کتابهای الهی را به قران در آورده؟
همه میدانیم ایرانیان در آن زمانان دارای تمدن واندیشه های والایی بودنند/ آیا سلمان فارسی برای انتقام از خسرو پرویز چنین دینی را بپا نکرد؟ چون قرآن بجزء این 3مورد (گفتار نیک.پندار نیک.رفتار نیک) چیزه دیگری نداردو اگر هم چیزی داشته باشداز همین 3 اصل ریشه میگیرد.
باتشکر زنده باد ایران و ایرانی و هر کجا هستیم ایرانی باشیم نه عرب.

حسین
حسین
Reply to  داریوش
2011-05-17 3:02 ب.ظ

@داریوش,
درودبرتوایرانی آگاه وباشعور
واقعا خوشحالم ازاینکه میبینم شما هم مثل من فکرمیکنیدوحرف دل مرازده اید

eslami
eslami
Reply to  داریوش
2011-11-16 4:04 ب.ظ

برادرم دین اسلام دین (الله)یا همان دین( آهورا مزدا) است. برای من وشما است این هیچ ربطی بر سلمان فارسی ندارد . سلمان فارسی صحابه ای بود بسیار فکور . بیایید با هم مناظره کنیم : ghayoomhp@yahoo.com

انیس
انیس
Reply to  داریوش
2012-01-06 4:23 ق.ظ

عزیزم آخه اگه شما کتاب مقدس قرانو مطالعه کنی به نکات ونشونیایی به ماداده که بهتر زندگی کنیم دقت کنی میفهمی کتاب کاملیه که نه تنها برا تکامل اخلاقه بلکه جنبه های اقتصادی فرهنگی اجتماعی حتی علم نجوم وفیزیک وشیمی و…هم دربرگرفته البته اگه واقعا دنبال حقیقتی باید دنبالش باشی معمولا آدمای راحت طلب به همین سه تا حرف که البته خیلی قابل احترامه بسنده میکنند،حتما اینو قبول دارین که انسان ذاتاتنبله وعجول پس به عنوان یه ایرانیه مسلون و دوست دلسوز این حرفمو قبول کن دنبال حقیقت باش البته از روی علم ……دوستون دارم خدانگهدار @داریوش,

ایران ازاد
ایران ازاد
Reply to  انیس
2021-03-01 1:37 ق.ظ

….

Last edited 3 سال ها قبل by ایران ازاد
اهورا
اهورا
2010-12-23 1:23 ق.ظ

مردم ما دینشونم از روی عادته نه تحقیق.من مسلمون بودم ولی حالا حالم از دینم بهم میخوره و زرتشتی شدم

علیرضا
علیرضا
2011-04-14 2:33 ق.ظ

همین توصیف که قرآن در مورد عرب دارد سندی است محکم در مورد اعراب ، حتی دین خویش را حفظ نکردند و بزرگان و علمای دین خود را به طور وحشیانه ای کشتند. در حمله اعراب ملخ خور سوسمار خور به ایران عزیزم حداقل ایران 2500 سال به عقب بازگشت . نزدیک به دوران مادها. آیا میتوان از قتل عامهایی که عمر بن خطاب و تجاوزهایی که به نوامیس ایران داشتند ،غارت اموال و داراییهای عظیم ایران عزیز ، مهمتر از همه از بین بردن فرهنگ والای ایرانیان ، اجباری کردن زبان عربی و اسلام آوردن مردم ایران عزیزم به… بیشتر..

ماهان
ماهان
Reply to  علیرضا
2011-05-25 8:53 ق.ظ

دمت گرم

مری
مری
Reply to  علیرضا
2011-06-01 8:06 ب.ظ

@علیرضا,
ممنون ترکوندی

انیس
انیس
Reply to  علیرضا
2012-01-06 6:09 ق.ظ

@علیرضا, سلام اینقدر عصبانی هستی که یه طرفه رفتی داری قضاوت میکنی…..شما چه پدر کشته گی با اعراب داری بله بعضی حرفاتون درسته عمر بی خرد کتابخونه ماروآتیش زد …البته همونم باعث دودستگی مسلمونا شد درمورد کعبه هم عرض کنم اگه کمی مطالعه کنی متوجه میشی این مناسک حج از زمان حضرت ابراهیم (ع)بوده باز هم خدمتتون عرض کنم نماز چیزی نیست که مخصوص مسلمونا باشه به قول شما این کج و راست شدنا در همه ادیان الهی بوده البته به شکلای گوناگون تحریف شده چراشما دوست داشتی قران به زبون فارسی نازل میشد؟… خب زبان عربی به علت افعال… بیشتر..

علیرضا
علیرضا
Reply to  انیس
2012-01-29 11:09 ب.ظ

@انیس, خیلی خلاصه برات بگویم : چه لطفی اعراب به شما کردند که شما اینقدر از اعراب خوشتان میآید؟ در زمان حمله عمر به ایران که از زمان ابوبکر شروع شده بود چه خرابکاریهایی کردند که غیر قابل توصیف و جبران است ؛ تماما در تاریخ ثبت شده است ؛ مردان را میکشتند و زنان و دختران آنان را به کنیزی میبردند ؛ اعرابی که در تاریخ به نیمه وحشی بودن آنان زیاد تاکید شده است ، همانطور که در قران از زنده به گور کردن دخترانشان صحبت میشود. آیا مگر میشود از این همه خرابکاری و ظلم و ستمی… بیشتر..

پارسيام
پارسيام
Reply to  انیس
2012-02-14 7:24 ب.ظ

@انیس,
اين جورها هم نيست كه شما مي فرماييد اگر كسي تعصب ايراني نداره بايد بره تحقيق كنه ببينه مشكلش از كجاست
ما تو جنگ با عراق با عرب ها مي جنگيديم نه كس ديگه
اون موقع كه در صدر اسلام به ما حمله كردند ميدوني چه كارهايي كردند يه نمونه اش رو مي توني تو كتاب پروين دختر ساسان(صادق هدايت) بخوني و صدها مرجع ديگر

محمد ج
محمد ج
Reply to  انیس
2012-03-13 1:01 ب.ظ

@انیس,

مصطفی
مصطفی
Reply to  علیرضا
2012-08-21 3:45 ق.ظ

@علیرضا, , خیلی خیلی ممنون

Afshin
Afshin
Reply to  علیرضا
2012-09-24 2:32 ق.ظ

@علیرضا, خوب تمام صحبت ها درست است و نمیتوان چیزی گفت
ما با آن ها کاری نداشتیم ولی متاسفانه اون ها با ما کار داشتند و به غیر مسلمان میگفتند کافر
این درست نیست ما هم دین خود را داشتیم
ممنون دوست عزیز و درود بر شما

محسن کاووسی
محسن کاووسی
2012-04-18 8:30 ق.ظ

با درورد فراوان الهی از ابر معرفت باران ببارد.ما ایرانی هستیم و باید درباره نیاکان طرز رفتار و بنام کردار نیک پندار نیک و گفتار نیک بهتر بیشتر و کامل تر بدانیم .ایرانی باشیم ایرانی فکر کنیم و ایرانی بمونیم . بدرود .

امیر
امیر
2011-01-24 7:16 ب.ظ

درود عزیزان
ایرانی بر باد رفته
این سیاست دنیاست که ما نیست گردیم
گویند نگویید کامپیوتر” بگویید رایانه!
ولی از درود (سلام) تا بدرود (خداحافظ) عربیست
ارامنه بعد از این همه سال جدا از کشورشون ارمنی حرف می زنند
ایرانی هر جای دنیا هستی ایرانی باش

میترا
میترا
2010-02-28 1:44 ب.ظ

از کاری که برای آگاهی هرچه بیشتر جوانان این مرزو بوم انجام می دهید سپاسگذارم.

محمد
محمد
Reply to  میترا
2010-09-25 9:16 ب.ظ

حروم زاده کثافت ازت بدم میاد

پارسی
پارسی
Reply to  محمد
2010-12-01 10:13 ب.ظ

ادب داشته باش بی فرهنگ برو کتاب قرآن بخوان کتابی که به محمد می گوید همه زنان به تو حلال هستند ای پیامبر
و محمد به زنان خود لقب مادر مسلمانان داد تا بعد خودش کسی دست درازی نکنه خودش هم تازیان را می شناسد

حسین
حسین
Reply to  پارسی
2011-08-11 2:22 ب.ظ

سلام.درود بر شما
اون آقایی که اون بالا ناسزا میگه معلومه ادم بی خودیه.
ای کاش شما هم توحین نمی کردید به اسلام.
کوروش کبیر می گفت که تمام ادیان مورد احتراما.
اگر از نسل کوروش هستیم باید این چیزا رو رعایت کنیم.

eslami
eslami
Reply to  پارسی
2011-11-16 3:41 ب.ظ

برا در عزیزم(قرآنِ) آهورا مزدا را مطالعه کن. محمد(ص) آن محمدی نیست که شما میشناسید

اهورا
اهورا
Reply to  محمد
2011-09-05 12:24 ب.ظ

@محمد, آقای محمد با این نوع حرف زدن فرهنگ وحشی گری اسلام و عرب را نشاد دادی.

مهدی
مهدی
Reply to  اهورا
2011-09-24 2:30 ب.ظ

@اهورا, بهتر در مورد اعتقادهایی که ریشه در قرنها و سالهای طولانی دارن اینطور اظهار نظر نکنیم و بیایم و اشکالاتی که در ذهن داریم رو توی یک فضای دوستانه و عالمانه مطرح کنیم و به عقاید هم هم احترام بذاریم.اینطوری بهتر نیست؟

انیس
انیس
Reply to  اهورا
2012-01-06 4:44 ق.ظ

@اهوراسلام عزیزم واسه چی عصبانی میشی اگه واقعادنبال حقیقتی صبر وحوصله داشته باش معلومه اسلامو نشناختی که میگی وحشی گری اسلام …..
بهتون حق میدم شاید واقعا اسلامو نمیشناسی …اسلام سراسرعلم عقل تفکر ومنطقه البته باز برای اینکه اینو درک کنی به اطلاعات خودت تکیه نکن با یه عالم مسلمون البته مسلمون واقعی که بتونه به تمام سوالای شما جواب بده صحبت کن مطمئنم که شما واقعا دنبال یه دین کامل میگردی از خدای یکتا که هممون قبولش داریم کمک بخواین مطمئناشما انسان لایقی هستی و خداشمارو دوست داره وکمکتون میکنه ….

محمد ع
محمد ع
Reply to  انیس
2012-03-13 12:26 ب.ظ

@انیس,

داریوش
داریوش
Reply to  اهورا
2012-05-01 4:08 ب.ظ

پیامبر اسلام حتی بعد از مورد قبول واقع شدن مردم وقتی کسی به او توهین می کرد با مهربانی به او جواب می داد و در صورت کمک خواستن با جان و دل به او کمک می کرد.به خدای احد و واحد قسم که اگر زرتشت زنده بود به رسالت او ایمان می آورد . در ضمن سلمان فارسی از علمای زرتشت بودندکه پیامبر دربارۀ ایشان فرمودند سلمان ازما اهل بیت است. و نیز فرمودند که سلمان لقمان امت من است.

انیس
انیس
Reply to  محمد
2012-01-06 5:03 ق.ظ

@محمد, معلومه شما از سر بیکاری نشستی پای اینترنت بهتره به عقاید هم احترام بزاریم….

محمد
محمد
Reply to  انیس
2012-03-13 12:46 ب.ظ

@انیس,

اشکان
اشکان
2011-04-14 12:31 ب.ظ

زیباست مردم دارن قیام می کنند فریاد می زنم ززززززززرررررتتشششششششششتتتت

sasan
2012-04-21 3:56 ب.ظ

درودبر پارسیان ما در قدیم پهلوانان و شاهان بزرگی داشتیم فقط از برخی انها شناخت کمی داریم که کافی نیست حتی برخی از کتیبه هایمان را باستان شناسان خارجی ترجمه کرده اند که باعث تاسف است. ولی اخرین گفته یزدگردسوم اخرین شاه پارسی و زرتشتی که عمربن خطاب خلیفه ی مسلمین به او نامه ای فرستاد ویزدگردسوم هم به اوجواب قانع کننده ای داده بود حتما شنیدید. بعداز این جریان که عمربن خطاب با کمک نقشه های سلمان فارس ایران را با خون وخاک یکسان کردو… خلاصه این حمله صد برابر از حمله ی اسکندرمقدونی به ایران ضربه واردکرد قبل… بیشتر..

انتاش گال
انتاش گال
2011-08-15 2:52 ق.ظ

ایرانیم و به ابرانی بودنم می بالم هر وقت از بزرگی بزرگانم سخن می گم همه کافر خطابم می کنند ، عربی حرف می زنیم عربی زندگی می کنیم و از عرب زربه می خورییم ، بیایید سلام را درود بگییم و بد رود را خداحافظ کتابهای اوستا را بخوانیم و ایرانی سخن بگییم نام فرزندانمان را ایرانی بگذارییم و عرب و عرب صفت را از خاکی که اجدادمان به دنیا آمدند و 25 امپراطوری را در دست داشتییم و از نامهای ایرانی و خاک بابل که یهود خود را مدیون کوروش بزرگ می داند و یونان او را قانون… بیشتر..

بیتا
بیتا
2011-11-19 2:49 ب.ظ

با سلام دوستان سوره ابراهیم آیه 4 در قران خداوند می فرماید که وَمَا أَرْسَلْنَا مِن رَّسُولٍ إِلَّا بِلِسَانِ قَوْمِهِ لِيُبَيِّنَ لَهُمْ ۖ فَيُضِلُّ اللَّـهُ مَن يَشَاءُ وَيَهْدِي مَن يَشَاءُ ۚ وَهُوَ الْعَزِيزُ الْحَكِيمُ ما برای هیچ قومی پیغمبری نفرستادیم بغیر از پیغمبری که به زبان آنان سخن بگوید. و بنا براین محمد برای ما پارسی زبانان فرستاده نشده است. پیامبر پارسی زبان زرتشت بود. کاش ما جوانان اطلاعات مون را زیاد کنیم تا گول حرف هر کسی را نخوریم یک ملت در اشتباه هستند چرا بعضی از کتابهای دینی را ممنوع کردند اگر راست می گویند بزارید ملت مطالعه… بیشتر..

صالح
صالح
Reply to  بیتا
2011-11-21 10:22 ب.ظ

@بیتا, مگه تو هم قران خون شدی بقیه اش را هم بخون که گفته اسلام دین آخر و جهانی میباشد.

بیتا
بیتا
Reply to  صالح
2011-11-27 3:17 ب.ظ

@صالح, با سلام
دوست عزیز دین اول و آخر ندارد ما در مورد زبان پیغمبر صحبت می کنیم چطور برای مسیحیت یک پیامبر عرب نیامده مگر می شود یک قانون در جاهای مختلف فرق کنه مثلاٌ رد کردن چراغ قرمز همه جای دنیا خلاف است چطور در دین اسلام بعضی چیزها حرام وگناه گفته شده و در ادیان دیگر شرع و حرام است خداوند مبرا از هر اشتباهی است این انسانها هستند با دست بردن درکلام خدا تحریف می کنند شنونده باید عاقل باشد

صالح
صالح
Reply to  بیتا
2011-12-21 11:45 ب.ظ

@بیتا, سلام دوست عزیز همه ادیان از طرف یکتای واحد هستند و همه بشر را بسوی یکتا پرستی دعوت میکنند بعضی از ادیان و رسولان در مقطع زمانی خاص و مختص همان قوم در همان زمان بودندکه به تبع ماموریت پیامبر قوم در بین امتش بوده مانند حضرت یعقوب-یوسف-سلیمان و… در عین حال رسولانی هم بودند که با توجه به اینکه در میان امت خود ماموریت داشتند تائید کننده پیامبر بعد از خود بودند مانند حضرت یحیی که بشارت آمدن مسیح بود .در آخر پیامبران اوالعزم را داریم که دارای شریعت مستقل و کتاب آسمانی هستند که همه آنها قومشان… بیشتر..

علي
علي
2010-01-05 5:59 ب.ظ

عرض سلام و خسته نباشيد خدمت شما عزيزان
خواهشمندم درباره تاريخ ايران باستان و آريائيان و دلاوريهاي اجدادمان و نيز افسانه هاي باستانيمان مطا لب بيشتري روي سايت بگذاريد . متشكرم

داریوش
داریوش
Reply to  علي
2012-05-01 4:50 ب.ظ

ب) احکام مربوط به زنان در دین زرتشت: در اصطلاح وندیداد کلمه «دشتان» به معنی قاعدگی، عادت ماهانه زنان کاربرد دارد و احکام بسیار پیچیده و سختی به دنبال دارد، چنین زنی باید دور از دیگران و در «دشتانستان» که جایی متروک و دور از آتش و آب و مردمان است ساکن شود. در ظرف های فلزی کم بها به او غذا می دهند لکن باید غذای کم بخورد تا نیرو نگیرد. بعد او را با گمیز (ادرار گاو) در دو گودال شستشو می کنند سپس در گودال سوم با آب شستشو می شود. و در تابستان باید 200 مورچه… بیشتر..

حسین-کاشان
حسین-کاشان
Reply to  داریوش
2012-07-28 6:37 ب.ظ

@داریوش, منبع حرفات چیه؟

سلام
سلام
Reply to  حسین-کاشان
2015-10-14 11:02 ق.ظ

آيا واقعاً از آيين زرتشت و احكام آن خبر داريد؟ آيا مي دانيد كه در آيين زرشت، اگر كسي سگ را بكشد، حكمش اعدام است؟ آيا مي دانيد كه اگر سگي در خانه ي كسي نوزاد به دنيا بياورد، آن شخص بايد خانه را به سگ سپرده و خودش تا زمان بزرگ شدن توله سگها بيرون از خانه اش زندگي كند؟ آيا مي دانيد كه در آيين زرتشت، زن حائض و زني كه نوزاد به دنيا آورده بايد با دور از خانه اش و دور از آتش و دور از آب زندگي كند و بعد از تمام شدن حيض يا… بیشتر..

پسر ايران,,وطن پرست،عرب كش
پسر ايران,,وطن پرست،عرب كش
Reply to  سلام
2019-06-07 5:17 ق.ظ

ايا شما ميدانيد كه در دين اسلام ارزش زن كمتر از ارزش بيضه يك مرد است؟؟؟؟؟؟اول برو در مورد دينت يچيز ياد بگير بد بيا گوه خورى كن

اَسرا
اَسرا
Reply to  سلام
2019-12-05 10:29 ب.ظ

خوبه خودت میگی تحریف شده .اگه تحریف شدنشو همه قبولرو دارن که نمیشه این چباز رو زرتشت نسبت داد ما خوب میدونیم که جد ما کوروش کبیر از این قبیل چیز ها نداشته و زمانی که کسی به زن ها ارزش نمیداده همسر خودشو”همسر زیبای من ” خطاب میکرده و از بقیه کراماتش هم که همه خبر دارند ولی توی اسلام همه ادعا دارند که قرآن به هیچ عنوان تحریف نشده و این همه شک و سوال براش هست ، در صورت که گفته شده قرآن به شکلی راحت نوشته شده تا همه متوجه اش بشن ولی اخوند ها میگن… بیشتر..

اریا
اریا
2010-06-11 8:48 ب.ظ

با درود به تمامی ایرانیان ما ایرانیان ادمهای با خردی بودهایم و هالا خیلی کمتر هستیم اگر کمی مطالعه کنیم میفهمیم از این حاکم وحک….. حاکم معلوم است کاش بشود روزی که 2باره میهن عزیزمان به ایینه پیشین وخطه نوشتاره ما به پیشین باز گردد من در euroزندگی میکنم و همیشه امید دارم تا میهنو جزوه کشورهای خوب دنیا باشد با سپاس

محمد
محمد
Reply to  فرشید محمودی
2011-07-07 2:39 ب.ظ

@انی کاظمی, مایع نه عزیزم، مایهء…

انیس
انیس
Reply to  اریا
2012-01-06 4:54 ق.ظ

@اریا, عزیزم حالا به ح حولس…… و جزوه اشتباه باید بنویسی جزءکشورهای
قربونت برم یکی از راههای آبادسازی کشور کسب علم ودانش و تلاش توکل کن به خدا و تلاش کن انشا ا..اون روزو به زودی میبینی

علیر ضا
علیر ضا
2010-10-29 5:40 ب.ظ

بین بودن و نبودن لحظه ای بیش نیست پس…………..؟

علی
علی
2011-01-30 11:04 ق.ظ

سلام,عرب بودن یا ایرانی بودن ملاک نیست ، انسان زندگی کردن درسته مگه نه؟
انسان زندگی کردنم یعنی همون شعار قشنگتون(پندار نیک،گفتار نیک،کردارنیک)

پارسيام
پارسيام
Reply to  علی
2012-02-14 7:17 ب.ظ

@علی, پارسي بودن يا تازي بودن خيلي هم مهمه ميدوني چرا؟ چون يه روزي كه تازيان به قول فردوسي پاكزاد
عرب در بيابان ملخ مي خورد سگ اصفهان آب يخ مي خورد
اون روزي كه عرب ها مثل وحشي ها به هم مي پريدند ما در 500 سال قبل از ميلاد مسيح يه پيامبر ايروني به نام ذوالقرنين(كوروش هخامنشي (هر كي خواست ايميل بده منبع معرفي كنم)) منشور اخلاقي تدوين كرده بوده
كاش پرس و جو مي كرديم كاش

ردیا
ردیا
Reply to  پارسيام
2012-07-13 4:30 ب.ظ

@پارسيام,
درود به شما دوست آریایی
میخواستم بیشتر از دین ملتمون بدونم گفتین که ایمیلمو براتون بزارم

فرشید
فرشید
2011-04-09 12:46 ب.ظ

من یک مسلمان زاده بودم که حالا دین زرتشت رو برگزیدم و امیدوارم که روزی با آزادی به تبلیغ زرتشت پرداخته بشه لطفا کتابهای زرتشت رو برام ایمیل کنین. با تشکر از شما.

مهرداد
مهرداد
Reply to  فرشید
2011-11-03 11:03 ق.ظ

@فرشید, افرین بر تو زنده باد خوش اومدی به دین پاک پارسی

انیس
انیس
Reply to  فرشید
2012-01-06 5:26 ق.ظ

@فرشید, عزیزم معلومه چشماتو به روی حقیقت بستی وزیبایی های اسلامو نمیبینی قران کتاب کاملیه اینوخوب میدونم ذات ما به دنبال زیبایی هاس سعی کن یه تحقیق اساسی در مورد دینت داشته باشی البته از اونایی بپرس که بتونن درست بهت پاسخ بدن وشک تورو برطرف کنن …دین کامل آسمانی رو درک کن وهمین طور کتاب مقدس قران که روز به روز درخشندگیش بیشتر میشه

پارسيام
پارسيام
Reply to  فرشید
2012-02-14 7:28 ب.ظ

@فرشید,
من با اين كار كه كسي بره زرتشتي بشه مخالفم دليلم اينه كه دين اسلام جامع همه دين ها از جمله زرتشت و مسيحيت و يهود است

Afshin
Afshin
Reply to  پارسيام
2012-09-24 2:20 ق.ظ

@پارسيام, بهتره به کسی که هر دینی رو دوست داره تبریک بگیم نه اینکه چیزی بر دیگران غالب کنیم
ممنون

زرتشت
زرتشت
2011-04-14 12:28 ب.ظ

تنها آرزوی من زرتشتی شدن ایرانی هاست باز دوباره خوبی ÷ندار نیک گفتار نیک وکردار نیک

آرمین
آرمین
2012-02-10 3:43 ق.ظ

همه موجودات جهان خوب و بد رومیشناسند. به نظر من دین یک نوع روش است و روشها سلیقه ای هستند.یکی اسلام یکی زرتشت و… وهمه اختلافها بدلیل اختلاف سلیقه است.من فکر میکنم وجدان انسان بزرگترین قاضی عادله .هر عملی باوجدان هماهنگ باشه خوب واگر نباشه بد.

فروغ
فروغ
2010-03-14 9:34 ب.ظ

کاشکی جوونهای امروز به جای رفتن به سایت های… میومدن اینجا میدیدن چه خبره بنده حقیر ترک تبریزام تشکر ترکی از اینهمه زحمت بدون چشم داشت شما دارم
alariz arimasen یعنی دست شما درد نکنه

محسن
محسن
2010-03-20 2:02 ب.ظ

واقعا چیزی نمیشه در برابر این هدف شما گفت

مانيا
مانيا
2010-06-30 10:32 ق.ظ

سلام دوست عزيز
لطفا اگر براون امكان داره كتاب زرتشت رو برام به صورت pdf برام ايميل كنيد

ح . ر . خسروی
2010-08-21 10:40 ب.ظ

از همت شما بسیار سپاس گذارم .
کرمانشاه – صحنه .

محمد
محمد
2010-08-26 4:42 ب.ظ

با سلام
من یک مسلمان یا بهتر بگم بقول پدرم یک مسلمان زاده که با مسلمانی راه زیادی در پیش داره هستم ! (شعار ما توی خانواده از شعار شیخها جداست . “مسلمان مردن مهمه” و نه مسلمان متولد شدن) .
خلاصه اینکه من هم از شما بخاطر ترویج ادیان الهی ممنون هستم . برای من الهی بودن مهمه و نه اسم ادیان .
من توی فروم خودم بخش مذهبی ساخته ام که خوشحال میشم در آن بخش شما را زیارت کنم .
http://www.all4persian.net یا http://www.all4persian.com
این یک تبلیغ نیست و صرفا برای همکاری بین انسانهاست .

با تشکر

حسین
حسین
Reply to  محمد
2011-05-17 3:04 ب.ظ

@محمد, دیدگاه من هم دقیقامثل شماست درودبرشما.زنده باشید

علیر ضا
علیر ضا
2010-10-29 4:46 ب.ظ

بین بودن و نبودن لحضه ای بیش نیست پس…………..؟

مزدا الهي
مزدا الهي
2010-11-02 12:56 ب.ظ

باسلام و درود خدمت شما عزيزان ممنونم از شما ارزوي بهترينها را براي شما عزيزان دارم مزدا الهي

وحيد
2010-12-17 10:40 ب.ظ

از کاری که برای اطلاع هرچه بیشتر جوانان این کشور انجام می دهید سپاسگذاريم.

لینا
لینا
2011-02-02 11:55 ق.ظ

سلالو آقا اهورا آیا شما با تحقیقات کامل متوجه شدید از اسلام بدتون می آید یا به خاطر اتفاقات دیگه ؟ آیا درمورد دین زرتشت تحقیق کردید و متوجه شدید این بهترین دین است یا به صرف اینکه دین ایرانیان باستان است آن را پذیرفتید ؟
من دارم تحقیق میکنم ببینم آیا دین من اسلام بهترین دین است یا خیر لطفا نتایج خودتان را یا برای من ایمیل کنید و یا روی همین سایت بگذارید.
ایمیل

eslami
eslami
Reply to  لینا
2011-11-16 4:08 ب.ظ

@لینا, آفرین بر شما لینا خانم

Afshin
Afshin
Reply to  لینا
2012-09-24 2:18 ق.ظ

@لینا, دین چیست؟راهی برای شناخت خدا که مهربان است نه قاتل یا صرف برای تضاد حالا این سوال رو ول کنیم سه چی که همه چیز کامل رو میرسونه و به انسان کمک میکنه تا بفهمه در دنیا چه میگذره نه تصمیمات کورکورانه گرفتن و از روی حرف اون رو میشه گفت دین یا راهنما ولی عیسی به دینش موسی به دینش ما زرتشت را قبول داریم چون: یک گفتار نیک اگر زبانت خوش باشه همه جا با همه دوست و مهربان خواهی بود پندار نیک چون معناش مثل فکر کردن و عمل کردن هست و اگر فکر کنی حتی… بیشتر..

لینا
لینا
2011-02-02 11:58 ق.ظ

سلام ایمیلم ina_1846@.yahoo.com

رضا
رضا
2011-03-27 4:48 ب.ظ

با سلام / از زحمت هايي كه مي كشيد واقعاً تشكر مي كنم
اگه امكانش هست كتاب مقدس اهورامزدا رو برام ايميل كنين چون حاكمان دانلودش فيالتر كردن مرسي

غزاله
غزاله
2011-04-01 2:21 ب.ظ

سلام
اگه لطف کنید این کتاب رو برام ایمیل کنید ممنون میشم
موفق باشید

فرشید
فرشید
2011-04-09 1:36 ب.ظ

درود بر شما
من یک مسلمان زاده هستم که حالا با تفکر در دینم اون رو رد یکنم و حالا دین برتر زرتشت رو برگزیدم لطفا کتاب اهورایی رو برام ایمیل کنین

فکر کن
فکر کن
Reply to  فرشید
2011-09-17 5:00 ب.ظ

دین برتر اونه که جواب پرسشهای آدم را داشته باشه ،یک دینی که خدا برای بشر فرستاده باشه،نه اون دینی که من درآوردی باشه وصرفا یک ادعا؛ وگرنه به تعداد انسانها پیغمبر وجود داشت ( هر انسانی ادعا می کرد خودش یک پیغمبره ) ، خدا همه را به راه راست هدایت کنه.، به اون حقیقتی که خودش تأیید می کنه واز انسانها می خواد که با تعقل بفهمند و بپذیرند.

حسین
حسین
Reply to  فرشید
2012-01-15 1:04 ق.ظ

@فرشید, سلام من تعجب میکنم تو که از تفکر حرف میزنی چطور مثل خیلیهای دیگه که اینجا صحبت از دین برتر زرتشت میکنن هنوز کتاب زرتشت رو نخوندی و تقاضای فرستادن اونو داری مگه میشه بدون خوندن کتاب مقدس دین که میشه گفت شناسنامه هردینی اینطور قاطعانه در موردش نظر داد پس همونطوری که گفتی اول در مورد این دین هم کمی تفکر کن بعد تصمیم بگیر تا این دین هم زود دلتو نزنه و پشیمون بشی.

Kabir
Kabir
Reply to  حسین
2019-12-04 12:57 ق.ظ

درود برشما میشه کتاب زرتشت واسم ایمیل کنید.sp1992bj@gmail.com

Afshin
Afshin
Reply to  فرشید
2012-09-24 2:23 ق.ظ

@فرشید, شما دین زرتشت را برگزیدید
درود بر شما و تبریک میگم و دوستان عزیز لطفا از دین یکدیگر ایراد نگیرید ممنون

آرتین
آرتین
2011-04-13 1:23 ق.ظ

درود بر همه هم میهنان آزاده و وطن پرست.
براستی ما ایرانیان را چه شده است؟ چرا این چنین به بزرگی و عظمت و شوکت گذشتگان خود پشت کرده ایم؟آیا علت تیره روزی امروز مردم ایران غیر از پشت کردن آنها به آبا اجدادشان است؟
ایرانیان قرن هاست راهی را طی میکنند که انتهای آن جز ذلت و خواری چیز دیگری نیست،امید است که این ملت بار دیگر به راه گذشتگان و نیاکان خود باز گردد.آرزو دارم که قبل از مرگم این روز را شاهد باشم

مهرداد
مهرداد
Reply to  آرتین
2011-11-03 11:05 ق.ظ

@آرتین, هفرین درود بر تو دوست عزیز

Afshin
Afshin
Reply to  آرتین
2012-09-24 2:25 ق.ظ

@آرتین, دوست عزیز درود بر شما ای کاش ایران مثل قدیم پاک شود
ممنون

آرتین
آرتین
2011-04-13 1:27 ق.ظ

لطفا کتابهای اهورایی رو برام میل کنید
با تشکر

زرتشت
زرتشت
2011-04-14 12:23 ب.ظ

محمد کسافت خودتی برو شناسنامه ی محمد بخوان 182زن دارهو205بچه داره دیگه ام نیا تو سایت های ایرانی با اومدن تو سایت کثیف می شه آفرین بچه ی خوب برو دیگه نیا خدارا خوش نمی بینه

صالح
صالح
Reply to  زرتشت
2011-12-21 11:56 ب.ظ

@زرتشت, دوست من توی کدام کتاب و یا سند نوشته محمد180زن و 205بچه دارد .در اسلام داشتن بیش از4زن در یک زمان ممنوع میباشد.خدا هدایتت کند تا بدانی محمد کیست.من هم ایرانی هستم و به پدرانم افتخار میکنم ولی ایران اسلامی زیباتر از همه افسانه هاست.شما حق ندارید بخاطر تلقین افکار خودت به دیگران و اینکه دیگران نظرت را قبول کنند به پیامبر بزرگ اسلام توهین کنی مگر با توهین به یکدیگر مشکل حل میشود.انسانی که منطق و فکر دارد حرف میزند بر اساس منطق.نظراتت را برام بفرست.

Afshin
Afshin
Reply to  صالح
2012-09-24 2:34 ق.ظ

@صالح, درست است دوست عزیز
ما زرتشت و شما مسلمان نباید به دین یکدیگر توهین کنیم
این درسته
ممنون

انیس
انیس
Reply to  زرتشت
2012-01-06 6:28 ق.ظ

@زرتشت, سلام بهتر نیست براساس حق و حقیقت پیش بریم و به نظرات هم احترام بذاریم ودست ازین تعصبات جاهلانه (عرب -پارس )برداریم لازمه ایرانی بودن ادبه
اگه کمی مطالعه کنی متوجه میشی ازدواج مجددحضرت محمد بعد از فوت حضرت خدیجه بوده و ایشون به چه دلایلی ازدواج کردن
اسلام با اومدنش به ایران باعث شد علم فرهنگ،ادب وهنر ماهویت پیداکنه مصداق بارزش هنر اسلامی که هنری آنتیکه ازنقوشش گرفته تا معماریش..

فرهاد
فرهاد
2011-04-21 11:47 ق.ظ

سلام
من مسلمانم به دینمم خیلی اعتقاد دارم. ولی به خاطر سه اصل دین زرتشتی((گفتار نیک- پندار نیک- کردار نیک- )) اسم پسرم را اهورا گذاشتم.

بچه جون
بچه جون
Reply to  فرهاد
2011-09-17 5:02 ب.ظ

خیلی کم ظرفیتی

هادی فلاحی
هادی فلاحی
2011-05-05 8:59 ب.ظ

سلام زنده باد اهورا مزدا در واقع خوشحالم و به خودم میبالم که ایرانی هستم من میخواهم ایرانی باشم نه عرب. کمکم کنید از زرتشت بیشتر بدانم اگر پی دی اف کتاب زرتشت را دارید واسم میل کنید به امید روزی که بتونیم ایران اریایی را سرافراز کنیم زنده باد ایران زنده باد زرتشت زنده باد کورش و زنده باد اهورا مزدا

pouria
pouria
2011-05-11 3:10 ب.ظ

salam o dorood bar iranian
asheghe kooroshe kabiro ahoora hastam
va faghat bekhatere hamin 2ta az irani boodanam razi hastam
ma farzandane kooroshim pas haja hastim irani bashim na arab

آرش
آرش
Reply to  pouria
2011-05-15 12:48 ب.ظ

@pouria, پوریا جون اگه میشه بگو : “کوروش بزرگ” نه کوروش کبیر

آرش
آرش
2011-05-15 12:43 ب.ظ

به امید روزی که هر ایرانی به تاریخ و تمدن و دین اجدادی خود افتخار کند و در ایران پندار نیک ، گفتار نیک ، کردار نیک سر مشق زندگی شود.

ماهان
ماهان
2011-05-25 9:00 ق.ظ

درووووووووووووود بر شما
اگه امکان داره کتابی یا کتابهای در مورد زرتشت برام بفرستین.
چون احساس میکنم هرچه در مورد زرتشت بدونم کم هستش.
در ضمن از شما نهایت تشکر را دارم.
متشکرم
بای

یوسف
یوسف
2011-06-22 10:11 ب.ظ

ممنون از لطف شما
بهترین شعار جهانی پندار نیک گفتار نیک کردار نیک امیدوارم روزی عملی شود.
لطفاً کتابهای زرتشت را برام ایمیل کنید.
متشکرم

sha
sha
2011-06-23 1:49 ق.ظ

salam dosdaram ketab zartoshta dashte basham age mishe vasam be emilam befrestin

بنفشه
بنفشه
2011-07-01 5:42 ب.ظ

سلام
لطفاً کتابهای زرتشت را برام ایمیل کنید.

یاسر
یاسر
2011-07-31 10:23 ب.ظ

شاید این گوشه ای از تاریخ وفرهنگ ما باشه برادران من شاید همه شماها خوب میدونین ما اونی نیستیم که باید باشیم تاریخ فرهنگ اداب ما را به غارت بردن وما خوابیم پس بیدار شیم وایرانی باشیم

یاسر
یاسر
2011-07-31 10:28 ب.ظ

دوستان خوب من اگه امکان داره کتاب زرتشت رو به ایمیلم بفرستین

اگه مطالبی دیگر از پارسه ویا مطعلق به ایین وزبان ویا……به ایمیلم بفرستین متشکرم

ایراینیم
ایراینیم
2011-08-14 3:14 ب.ظ

درود به همتون به خدا همتون دوست دارم به امید روز آزادی تفکر

حسین
حسین
2011-08-18 9:40 ق.ظ

درود
لطفا کتاب های زرتشت را برام ایمیل کن

حسام
حسام
2011-08-23 1:36 ق.ظ

سلام
من مسلمان هستم و به دينم افتخار ميكنم.من دينم را براساس رفتار مردم پاي بند به اديان مختلف انتخاب نكردم بلكه براي اين انتخاب بزرگ وقت زيادي گذاشتم. زردشت دين اجداد ماست و در حقانيتش شكي ندارم ولي در همين دين به پيامبران بعد از خود اشاره شده است.هم وطنان اعمال بد افراد نشانه بدي دين انها نيست.سعي كنيم هر ديني كه داريم كامل به آن عمل كنيم.

سپهر
سپهر
2011-08-25 2:31 ب.ظ

درود
در جواب حسام. من یک مسیحی هستم تقریبا در مورد هر آیینی که فکر کنید 13 ساله دارم بررسی می کنم هیچ کجای آیین زرتشت اشاره ای به پیامبران بعدی نشده اگر زحمت بکشید و بعد از تحقیق در مورد ادیان نظر بدید مطمئنم نظرتون عوض میشه

صالح
صالح
Reply to  سپهر
2011-12-22 12:03 ق.ظ

@سپهر, سلام شما که مسیحی هستی حتما میدانی که زردشت با محمد هم عصر نبوده که مژده آمدن پیامبر بعد از خود به اسم محمد را بدهد ولی همانطور که میدانید مسیح(ع)بشارت پیامبر بعد از خود که نامش احمد است را به پیروان خود داده است.لطفا بیشتر تحقیق کنید.در آخر دین زردشت کتاب درست و درمونی نداره که شما13سال از عمر شریفت را تلف کردی که اگر در همان مسیحیت تحقیق میکردی به این نتیجه رسیده بودی که محمد پیامبر االزمان است و دین اسلام کاملترین دین.

اهورا
اهورا
2011-09-05 12:14 ب.ظ

درود برشما جوانان عزیز و ایرانی
من خیلی خوش حالم که داریم به تمدن و فرهنگ ایرانی خود بر می گردیم و از ایزد بزرگ رهایی از دام عرب و اسلام وبازگشت به شکوه گذشته را همیشه خواستر بوده ام.

به امید ایرانی با شکوه و به امید روشن شدن آتش آتشکده ها
((هر کسی دور ماند از اصل خویش باز جوید روزگار وصل خویش))

پاسارگاد
پاسارگاد
2011-09-05 12:18 ب.ظ

نه مسیحی نه اسلام نه یهود نه بودایی و نه…

فقط فقط فقط ایرانی بودن و زردشتی شدن

alivali hossein mossein mehdi pehdi mamad feshfeshe
alivali hossein mossein mehdi pehdi mamad feshfeshe
2011-09-10 6:20 ق.ظ

salam be hameye zartoshtiane aziz va lanaat bar hameye arab zadehaye kesif albate dustan hame midanim ke bihormati be adian dorost nist vali mitavan goft arab ke adian nadarad vali chizi be be dorogho kalak sakhtan ke fek konam eslam behesh migan man ye soal dashtam albate az arabzadeha agha mohammad chetoori ghoran ro nevesht? albate ye ja 2ta pasokham dadan vali nemidunam kodumesh doroste 1.migan ke mohammad savad nadasht va ghorano nevesht 2.khodeshunam ke migan mohammad az ghovme ghoreish bud mamulan hame yani kasani ke vaghte zibaye khodeshuno gozashtan vase cherto pert ya hamun dine eslam kholase hame midunand… بیشتر..

م.ک
م.ک
2011-09-28 12:55 ق.ظ

ایرانیان به خود بیایید.ذلت،اسارت،پستی،گداصفتی تا کی.
چرا با تاریخ کهن و غرورآفرینمون غریبه ایم.
ماد‏_کلد‏_آشور‏_سارد‏_هخامنش‏_ساسانی اینها تاریخ وریشه ایران هستند.آتش منشاء بسیاری از اختراعات بشر از ایرانیان است.نفرین بر سلمان فارسی دین فروش ،وطن فروش…درود بر ایران وایرانی .زنده کن دین زرتشت را اهورای پاک.
خواهشمندم کتاب مقدس اوستا را برای من ایمیل کنید. 

علی
علی
2011-10-20 2:24 ب.ظ

سلام علیکم
سوال های داشتم که امیدوارم جواب بدین
ایا دینی یا مکتبی هست که دران گفته شده بدی وظلم بهم دیگر کنیم؟
وایا در دین شما چیزی در مورد زن فرزند مادر پدر همسر و یتیم وفقیر حلال وحرام وحقوق تمام اینهای که گفتم چیزی ذکر شده؟

سیاوش پارسا
سیاوش پارسا
2011-10-29 7:45 ب.ظ

سلام اهورا مزدا بر هرچه زرتشتی است من به احترام مسلمانان به خودم اجازه نمیدم که توهینی کنم چون از پدرم کوروش بزرگ یاد گرفتم که هر کس هر دینی را که می خواهد بپرستد و قانون بشر می گوید که هیچ چیزی از چیز دیگری برتر نیست چرا شما می گویید که دین اسلام دین برتر است همه باید مسلمان باشند و درضمن شما که اینقدر سنگ عربها رو به سینه میزنید در طول تاریخ این تازی های کثیف پنج عدد دانشمند را نام ببرید من به اسلام توهین نکردم ولی تا جایی که بتوانم با عربهای کثیف میجنگم… بیشتر..

صالح
صالح
Reply to  سیاوش پارسا
2011-11-21 10:17 ب.ظ

@سیاوش پارسا, سلام دوست عزیز من بعنوان یک ایرانی مسلمان و شیعه نظر شما را در مورد کورش کبیر قبول دارم.در مکتب شیعه گفته شده ما به همه یکصد و بیست وچهار هزار پیغمبر خدا احترام بگذاریم و همه ادیان الهی را قبول داریم.فرهنگ و تمدن ایران زمین با وجود اسلام به اوج شکوفائی خود رسید همه دانشمندان بزرگ ایران مسلمان بوده اند ابن سینا-زکریای رازی و…ان شاءاله با ظهور قائم آل محمد حجت بر همه تمام میشود.مطمئن باشید او روزی خواهد آمد حتی اگر یکروز به پایان دنیا باشد این وعده الهی است.

بردیا
بردیا
Reply to  صالح
2012-07-13 5:33 ب.ظ

@صالح,
همشون مسلمان نبودنند به اجبار مسلمانشدن در اندوره.
اصلش اینکه همشون ایرانی اند و آرام گاهشان در ایران است

میثم
میثم
Reply to  صالح
2020-04-15 2:58 ق.ظ

دوست عزیز معتبرترین کتاب مسلمانان ، قرآن میباشد .و اگر قرآن را کامل مطالعه کنید یا در گوگل سرچ کنید متوجه میشید نامی از منجی یا مهدی در قرآن نمیباشد.قائم آل محمدی وجود ندارد چرا؟چون چطور ممکنه به چنین رویداد مهمی (منظورم ظهور مهدی است) به طور مستقیم در معتبرترین کتاب مسلمانان که قرآن هست اشاره نشده باشه؟

سیاوش پارسا
سیاوش پارسا
2011-10-29 7:52 ب.ظ

بیچاره ما 1400 سال قبل از اسلام یکتا پرست بودیم

مهديه
مهديه
2011-10-31 10:21 ق.ظ

سلام
خسته نباشيد
لطفا كتابهاي مربوط به ايين زرتشت رو برام ايميل كنيد.
خيلي دوست دارم دينم رو عوض كنم اما دوست دارم با اگاهي كامل دين جديد رو بپذيرم. به زرتشت بسيار علاقمندم لطفا هر چه كتاب يا اطلاعاتي كه ميتونه من رو كمك كنه برام ايميل كنيد.

موفق و سلامت باشيد
بدرود

علی
علی
Reply to  مهديه
2011-11-23 2:22 ب.ظ

@مهديه,
سلام
مهدیه خانم اگر اشتباه نکنم دین شما اسلام باشه و خیلی خوشحال میشم اگر بتونم به عنوان یک مسلمان بهتون کمک کنم در ضمن من شیععی مذهب نیستم وفقط مذهب خودم رو تغییر دادم پس شاید بتونیم باهم وارد مناظره بشیم

مهدیه
مهدیه
Reply to  علی
2011-11-24 11:24 ب.ظ

@علی

ممنون از لطف شما.
شاید وقتی دیگر
در حال حاضر کلی با اسلام مشکل دارم قبولش ندارم که بخوام مناظره کنم در یک وضعیتی هستم که به درست بودن خیلی چیزا شک دارم.

تشکر

پوروچیستا
پوروچیستا
Reply to  مهدیه
2011-12-21 11:06 ب.ظ

@مهدیه, سلام مهدیه خانوم میشه لطفا ایمیلتونو داشته باشم؟
ایمیل من هست : irandokht7032@yahoo.com
خوشحال میشم با هم مناظره کنیم البته فقط درباره دین زرتشت چون من هم زرتشتی هستم

مهرداد
مهرداد
2011-11-03 11:02 ق.ظ

درود بر شما که این کار های به ارزش رو انجام میدید راستی اون دوستمون هم که بد وبیراه گفته بود امیداوارم شفا پیدا کنه با تشکر از همه ی دوستان پارسی

یاس
یاس
2011-11-12 7:20 ب.ظ

سلام بر همگی.
ما هم دین اجداد مان و آیین آنها را قبول داریم البته تا قبل از اسلام چون هر چه نگاه میکنم دین اسلام کامل است فقط خواهشن تو بحث نژاد پرستی نرید که از اعرابه و ما فارس، ببینید حق را کدام کامل میگه .
موفق باشید.

eslami
eslami
2011-11-16 3:52 ب.ظ

عزیزان مهم ترین وزیبا ترین ویژگی انسان این است که به تمام ادیان و تمام افکار موجود احترام بزارد . عزیزان اسلام نه آن دینی است که شما میشناسید . بدون تعصب حقیقت را پی بگیرید. خواهید یافت که اسلام همان دین زرتشت والله (جلّ جلاله) همان آهورا مزدا بوده . عزیزان کورش که آهورا مزدا (جلّ جلاله) ازاو راضی باشد فردی بود بسیار متفکر زرتشت پیامبر و این هیچ وقت نباید جای اختلاف باشد.
بذارید با هم مناظره کنیم:ghayoomhp@yahoo.com

هایده کلالی
هایده کلالی
2011-11-20 3:26 ب.ظ

سلام به هرچه فارسی زبان است
Helloooooooooooooooooooooooooooooooooo

هایده کلالی
هایده کلالی
2011-11-20 3:29 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم وای نفسم بند آمد دیگه گفته نمتوانم سلام

هایده کلالی
هایده کلالی
2011-11-30 2:46 ب.ظ

سلام لطفا درباره دین زرتش برام معلومات بدهید تشکر

abo
abo
2011-12-17 5:08 ب.ظ

درود

مرجان
مرجان
2011-12-23 9:59 ب.ظ

سلام من 1سوال دارم. می خواستم بدونم تو دین زرتشت منظور از اهورا مزدا همان خدای یکتا در دین اسلام است؟
خواهش می کنم کسایی که واقعا جواب این سوال و می دونن جواب بدن

علیرضا
علیرضا
Reply to  مرجان
2012-01-29 10:13 ب.ظ

خداوند نامهای نیک زیادی دارد ؛ در دین زرتشت اهورا مزدا همان نام خدای یکتاست که در دین اسلام ؛ الله میگوییم .

شایان
شایان
2011-12-25 7:53 ب.ظ

درود برهمگان

باید یاداور شوم که تمام ادیان برحول یک محور حرکت میکنند که: سدی باشند درمقابل بدی یک انسان بر دیگری
حال شما دارای هر دین ومذهب که هستید کافیست که باعث حق وناحق کردن نشوید در یک کلام (می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن ) همه ادیان قابل احترام هستند ولی در یک دین ومذهب میبینید آن گروه بیشتر وبهتر مسائل را درک میکنندوگروهی دیگر عکس آن من خود مسلمان بوده که مذهب زردشت را پذیرفتم و شاهد هستم که اعمال ورفتارم نسبت به دیگران بهتر شده جامعه چیزی غیر از این از مردمش نمیخواهد.

Mehdi
Mehdi
2011-12-31 3:06 ق.ظ

Salam, benazare shoma, age yekasi biado pedare yek nozadiro bekoshe, bad on bachero bozorg koneo vasash pedari kone, bad az modati ke bache bozorg mishe befahme, befahmehe pedare aslish che adamekhobi bode , benazare shoma bayad chikarkone?

Mehdi
Mehdi
2011-12-31 3:30 ق.ظ

Zartosht atishro namade paki midonest.
Yeki az nazariye haye enishtain ine ke tamame jahan az energy tashkil shode…

سعید محمدی جوزانی
سعید محمدی جوزانی
2012-01-09 9:18 ق.ظ

لطفا راه دانلود کردن کتابها را بطور وضوح شرح دهید . هرکاری کردم نتوانستم دانلود کنم با تشکر فراوان

مینا
مینا
2012-02-27 11:27 ق.ظ

زیاد زیستن تقریبا آرزوی همه ی آدم هاست ولی خوب زیستن تنها آرمان عده ای محدود است.به جای توهین به عقاید همدیگه سعی کنیم با دلیل و منطق جلو بریم و به همدیگه توهین نکنیم.سعی کنیم توی این فرصت کوتاه زندگی ازفرصت ها برای خوب زندگی کردن تلاش کنیم.هر دینی خوبی های خودشو داره و ما بایداز اون خوبی ها استفاده کنیم.

هرمزد
هرمزد
2012-03-01 2:57 ب.ظ

درودبرجوانان اريايي روزگارتان خوش همايون وامردادباشيدماتابه فرهنگ وتمدن باستان خويش بازنگرديم پيوستگي وانسجاممان برپانميگرددخدادرقران مارابه ايين خوداگاهيدن ميكنددرفصلت زمر…….

هرمزد
هرمزد
2012-03-01 3:00 ب.ظ

سخن پيامبراسلام كه اگردانش درثريا باشدمرداني ازپارس بدان دست ميابندسندپيشرفتگي ماايرانيان است من حاضرم تحقيقات ودانش خوددرموردايران وخفت باربودن حضوراعراب راباسنددراختيارقراردهم

میلاد
میلاد
Reply to  هرمزد
2021-05-18 5:51 ب.ظ

منظور از کدام عرب است عرب خارجی یا عرب داخلی مثل ابادان

شهرام همایون
شهرام همایون
2012-03-06 10:37 ق.ظ