دانلود کتاب نقدی بر ناصر پورپیرار – کعبه زرتشت

نام كتاب

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد اول (دانلود+)

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد دوم (دانلود+)

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد سوم (دانلود+)

 

نويسنده

www.Azargoshnasp.net

موضوع

در آرای پورپیرار + کعبه زرتشت

رمز ( پسورد )

pdftarikhema.com

تهيه توسط

اني کاظمي

00000 حجم دانلود کتاب

6.001 کيلوبايت (KB)

قالب کتاب

PDF – پي دي اف

منبع الکترونيکي

تاريخ ما

 

 

Image result for ‫زرتشت‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
76 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
Mortaza
Mortaza
2010-09-01 8:20 ب.ظ

خیلی عالیه کتابش
داره حقایق رو میکنه و تاریخ ساختگی برای قوم آریا که دیگر برای آریانیان هیچ ابروی نگذاشته است و دست قوم یهود در دستکاری تاریخ روشن شده است
البته من مخالف یهود نبوده و مسلمان هم نیستم

داریوش
داریوش
2010-10-21 1:27 ب.ظ

برای اثبات جعلی بودن تاریخ ایران نبود آثارباستانی کافیه.اگه کوروش کبیر یاهرپادشاه موهومی دیگرتاریخ ایران باستان به اندازه ی یک هزارم یکی ازفراعنه آثارازخودبجامیذاشتندبرای اثبات امپراتوریشان احتیاج به کتاب ومستشرق نبود.ولی چون هیچ آثاری ندارن میخواهن باکاغذودروغ اثبات کنند.عقل وتفکربهترین هدیه ی خداوندبه انسانه که متاسفانه ماایرانیاکمترازش استفاده می کنیم

یاشار
یاشار
2011-06-06 5:57 ب.ظ

بوگونکی اولکه ده که ایران آدلانیر چوخ اسکی چاغلاردان تورک سویلی قوملار یاشایب و یاشایللار سومورلا (چومورلار ) ، ایلاملار ، ماننالار ، اورارتولار ، هورریلر ، قوتتی لر ، لولوبیلر ، مادلار ، پارتلار ، غزنویلر ، خوارزملیلر ، سلجوقلار ، اتابکلر ، صفویلر ، افشارلار ، قاجار و… که نئچه مین ایللر وارلیقلارینی بو اولکه ده کوستریب و تمدن یاراتمیشلار و پارس سویلی قوملار که حکومت قروبلار تکجه هاخامنشلر ( روحانی یهودی منش ، هاخا یهودی دین ده مذهبی کیشی اوچون ایشلنیر ) ، ساسانلیلار و پهلویلر و اینیدیکی رژیمدیر که بونلارین بوتون حکومت ایل لری مین ایل… بیشتر..

نتی
نتی
Reply to  یاشار
2012-08-18 2:24 ق.ظ

@یاشار,
ساغ اول

sudn
2011-07-10 10:44 ب.ظ

راویان شیرین شکر شیرین گفتار چنین روادت کنند که :
مردمی بودند ساده دل که 92% زبانشان از عربی و تورکی تشکیل شده بود یهویی جنگ جهانگیر دوم شروع میشه و استعمار پیر با مواجه شدن خطر در مستعمرات آسیایی اش تاریخی جعلی بر این مردمان ساده دل می نمایانی و حال که ابر مردی پرده از اسرار بر میکشد و به قول دوستمان تو خود بخوان حدیث این مجمل

سجاد
سجاد
2012-02-09 5:29 ب.ظ

سلام دوستان . خواهشا بدون تعصب و از روی منطق به گفته های آقای پورپیرار توجه کنید . واقعیت شاید تلخ باشد

یک دوست
یک دوست
Reply to  سجاد
2012-06-22 3:17 ب.ظ

شایدم ….

حسين
حسين
2012-07-10 9:37 ب.ظ

به نظر من 99درصدتاريخ دروغ است خودم محقق تاريخم اصلا هيچ كوروشي وجود نداشته اصلا جمعيت فارسها الان 50ميليون درجهان است كه با توجه به رشد حداقل جمعيت اين تعداد تا1500سال پيش به صفرميرسد كورش افسانه ساخت ذهن انسان است

زرنگ
زرنگ
2012-07-13 2:03 ب.ظ

پورپیرار کل تاریخ پوچ شما دیکتاتورهارو ریخته بهم چراناراحتین جوجه ها؟

بیان نو
بیان نو
2012-09-09 11:57 ق.ظ

تاریخ نویسی مطلوب حزب و القای مطالب خودخواسته، شغل دوم همه چپ گرایان دارای اسمه دومه… عزیزانی که شیرین می کنند کامشون رو به بذل نظر درباره ایران و ایرانی که این کاخ شیشه ای است و فرو می پاشد و فلان… به این ژست روشن فکر مابانشون دل خوش کنن لطفا و از گوهر افشانی کارشناسانه پس از خواندن یه کتاب و یا فقط شنیدن درباره آن، این مملکت و فارسی زبانهای دیگر رو معاف بدارن… آقا شما تاریخ رو فهمیدید، مبارک باشد…! به میمنت این امر خجسته گول ما گمراهان رو نخورید و به پیغمبر راستگوی نو رسیدتان… بیشتر..

بیدار
بیدار
2015-09-25 10:03 ب.ظ

بهتر از تعصبات پوچ دست برداریم یادمون باشه در طول تاریخ هرکس حرف تازه ای زده بایکوت شده از حضرت محمد گرفته تا گالیله آقای پورپیرار هم از این قاعده مستسنا نیست

شیوا
شیوا
2010-03-08 2:10 ق.ظ

اولا از زحمات شما ممنونم دوما شناختن تاریخ وظیفه همه انسانهاست

رهگذر
رهگذر
2010-04-10 9:34 ق.ظ

با سلام
بهتره نظریات پورپیرار رو خودتون کامل بخونید. اون وقت می بینید که پورپیرار داره حقیقت رو می گه. تاریخ که وحی منزل نیست. ولی ما طوری رفتار می کنیم که انگار هست.
امتحانش مجانیه.

رضا
رضا
2010-05-18 1:34 ب.ظ

موافقم دلایل و استدلال پورپیرار مو لا درزش نمیره و کسانی که مثلا بهش جواب میدن وقتی میخونم میبینم که بسیار بچه گونه رد کردن بیشتر میشه گفت توجیه میکنن .
فقط باید کتاباشو خوند تا فهمید .

سوران
سوران
2010-07-13 6:46 ب.ظ

روش و متد این استاد منگول تاریخ شناس تاثیر گذاری بر آدمهای ساده دلی ست که تا یک مطلب عجیب و غریب مطرح میشود دهانشان طاق باز میماند و با شگفتی به خود میگویند : آری “مردی با سبیل های دراز آمده است تا در برابر همه استکباراتها و استعماراتهای عالم یکتنه بیاستد وچقدر هم معلومات وفضلومات در خرجینش جا سازی کرده است !!! باری او آمده است تا ما را از ظلمات وا رهاند !!!! وبر ماست که اورا یاری کنیم ! ” توجه داشته باشید که مثلا جناب هیتلر هم با استفاده از همین آدمها برای مدتی بر… بیشتر..

Alireza
Alireza
2010-09-23 11:41 ب.ظ

tassob bi fayde hast be nazare man harfhaye purpirar besiyar mantegist

پارسا
Reply to  Alireza
2012-06-10 11:57 ب.ظ

@Alireza,
موافقم… تو هم تعصب نداشته باش… مادرت اون کاره ست!

التای
التای
2010-11-07 3:40 ب.ظ

برای اریاپرستان و باستانگرا ها میگویم((زمانی در اوروپا طبق منطق ارسطوی میگفتند کره زمین مرکز عالم است اما حالا می گویم که دیگر زمین شما مرکز زمین نیست و کاخ شیشه ای پر از جعل و جهل شما در حال فروشکستن است))

التای
التای
2010-11-07 3:42 ب.ظ

برای اریاپرستان و باستانگرا ها میگویم((زمانی در اوروپا طبق منطق ارسطوی میگفتند کره زمین مرکز عالم است اما حالا می گویم که دیگر زمین شما مرکز عالم-جهان- نیست و کاخ شیشه ای (تاریخ ساختگی)پر از جعل و جهل شما در حال فروشکستن است))

پارسا
Reply to  التای
2012-06-10 11:59 ب.ظ

@التای,
عزیز تو خودت احتمالا فارسی. از مامانت بپرس. میگه زمانی که سپاه محمدرضا شاه اومدن اونورا ….

متين
متين
2010-11-26 10:50 ق.ظ

آقا مي خواهيد قبول كنيد يا نه.تاريخ ايران سرتاسر دروغ و چرنديات محض است.حالا شما بچسبيد به كورش و داريوش.واجازه دهيد تا دنيا براين حماقت شما بخندند.
روزي خواهد آمد كه متوجه شويد همين هويت خيالي كه بهش مي نازيد را رسما” همانهايي كه آن را بنا نهادند، باطل كنند و در آن روز شمايي كه هويت اصلي خود را نمي شناسيد از تهي بودن هويت ازپا در ميآيد.

mohammad
mohammad
2010-11-27 1:20 ق.ظ

سلام دوستانی که می گن ناصر پورپیرار دروغ می گه بهتره مستند های تصویری رو که در مورد تخت جمشید و کاخهای اطراف اون رو به دقت ببنینند و خودشون هم یه سفر تشریف ببرن به تخت جمشید و به چشم ببینند که آیا دروغ هستش یا نه

عسل
عسل
Reply to  mohammad
2012-06-27 2:56 ب.ظ

واقعا خسته نباشی………اینو تنهایی گفتی یا از کسی کمک گرفتی

احمد
احمد
Reply to  mohammad
2012-07-14 10:55 ب.ظ

مشخص خیلی فیلم میبینی انهم از نوع هندیش

رهگذر قديمي
رهگذر قديمي
2010-11-28 8:20 ق.ظ

در مورد مسائل تاريخي ديني و اجتماعي گرفتار تعصب و دگماتيسم شدن يعني خطا كردن و خطا پذيرفتن. پورپيرار مجموعه عظيمي از اين خطاها را برمي شمرد . بسياري از اين گفتار قبلا بيان شده و وي با دقت نظرش آنها را مرتب نموده واز اين ترتيب استنتاج مي كند و صد البته خطاهايي هم دارد. اما هر شخص فهميده اي مي داند كه تاريخ اسير دست حاكمان و ثروتمندان است و تاريخ نوشته شده اي كه توسط حكومت ها ارائه مي شود مطالبي تحريف شده براي توجيه تخلفات حكومتهاست. همين 50 سال اخير بنگريد كه را كه همه لحضاتش… بیشتر..

صادق
صادق
2010-12-23 9:57 ب.ظ

بنظرم ما ایرانیان تاریخ کشور خود را با تعصب نوشتیم چیزی که بدرد ما نمی خورد را دور می ریزیم و چیزهای را می نوسیم که دوست داریم که اقای پور پیرات امده این ذهنیت غلط را خط زده تاکی ما تاریخ را طبق سلیقه خود می نویسیم بنظرم اقای پور پیرات نقدر جالبی انجام داده جای شجاعت دارد من ان را مرد شجاع تاریخ می نمامم

araz
araz
2011-05-07 10:45 ق.ظ

agar vagean darid haghightao migid chera khode ketab ha ye aghaye nasere por piraro vase dawnload nemizarid ta hame anha ro motale konanad o bad nazar bedan shomaha hanoz to gharne 21 ke eddeye mananiyato tamadon darid nemitonid sokhane haghightao mokhalefo tahamol konid hanoz to lako lebase kohne ghomiyat gerayi shovonisti parsi hastid to donyayi ke hame zaban ha o ghomiyat ha haghe dashtane zabane rasmi o farhange khodeshono dararnd.

araz
araz
2011-05-07 10:52 ق.ظ

hame shoma be jaye dadane javabe elmi o manteghi be ketab ha harf haye nasere por pirar faghat darid fohsh midido naseza migid o tohin mikonid aya vaghean farhango tamadone ghome parsiiiiiiiiiii ine!!!!!!!!!!!!!!!!

پارسا
Reply to  araz
2012-06-10 11:53 ب.ظ

@araz,
جواب پورپیرارو در مورد ساختگی بودن ز ب ا ن(لهجه) توووورکی رو دادین؟

سیروان
سیروان
2011-06-05 6:57 ب.ظ

سلام دوستان! تو دانشگاه یه استاد خفن ایران پرست و خفن متعصب مذهبی داشتیم که تاریخ تمدن بهمون درس می داد. یه روز گفتش که تاریخ مخصوصا تاریخ باستان رو باید تحلیلی بخونیم. احساسات یه ماجرای کوچیک رو به شاهنامه تبدیل می کنه اگه مث فردوسی خیال پردازی کنیم و مث هرودوت افسانه سرایی کنیم. واقع بین باشیم. من نه می خوام از اسلام دفاع بکنم و نه می خوام به تاریخ باستان ایران بتازم تنها به یه نکته کوچیک اشاره بکنیم که خیلی از ماها تو کتابای درسی مدرسه با افتخار می خونیم اونم اینه که « آریایها وقتی… بیشتر..

داریوش
داریوش
Reply to  سیروان
2012-04-19 3:20 ب.ظ

جانا سخن از زبان ما میگوئی

پانتورك احمق
پانتورك احمق
Reply to  داریوش
2012-05-27 12:01 ق.ظ

@داریوش,
تو بي شرف احمق غلط كردي اسم داريوش رو خودت گذاشتي پان ترك بدبخت
تاريخ هر چي بوده بوده
اما تو احمق نمك به حروم غلط ميكني بخواي ايرانو تجزيه كني نفهم بي شرف نوكر اجنبي پورپيرار خر سگ

پارسا
Reply to  سیروان
2012-06-10 11:56 ب.ظ

@سیروان,
احتمالا مثه ترکا بودن که ارمنیای بومی توووووووورکیه رو قتل عام کردن. متاسفانه این جنایته بدتر از هولوکاست و پوریم به اسم مسلمونا تمام شد…

مسعود
مسعود
2012-03-01 1:41 ب.ظ

درود بر شما

محمد ازايلام
محمد ازايلام
2012-04-01 6:25 ب.ظ

درميان انبوه نوشته هاي تاريخي اشكال اونجاست كه ما فقط با تاريخ پادشاهان روبروهستيم.پس اين مردمي كه آنها را پادشاه كردن كجا بوده اند.طرز فكرشان.نوع زندگيشون و… مدخل هاي اقاي پورپيرار به تاريخ ايران قابل نقد هستن اما اينكه همه را بر باطل بپنداريم كاري خردمندانه نيست. بجايي اينكه به ايشان فحش وناسزا بگيم بهتره با سند با وي روبرو شويم.من هنوز نقد روشمندانه اي بر آرا وكتاب هاي آقاي پور پيرار نخونده ام واين مايه شرمندگي هست كه در سرزمين من تا يكي ميايد حرفي برخلاف همه بزند با فحش وناسزا ميخواهيم از ميدان بدرش كنيم

حسین
حسین
2012-07-24 12:29 ب.ظ

اولا کسانی که پورپیرار رو نقد میکنن اصلا کتاب های اون رو نخوندن .
کسانی که میگن ما فرهنگ بالایی داریم بعد از یونان و عرب ومغول و… شکست خوردیم و همه به ایرانیان تجاوز کردن!!! چگونه ادعا میکنن فرزند کورش هستند؟ !!!
دیگر ما ایرانیان هرگز دروغ های شما رو باور نمیکنیم هرچی هم تلاش کنید فایده ای ندارد

امیر
امیر
2010-08-10 1:46 ب.ظ

با سلام
دوستان ،من کتاب های پورپیرار را خریدم و اعتراف میکنم که اشتباه کردم .مطالب ذکر شده ایشان را کاملا”پوچ و بی ربط یافتم .توصیه میکنم کسی کتابهای ایشان را نخرد چون احساس پشیمانی و ندامت به انسان دست میدهد ایشان مطالبی را ذکر میکند که دشمنان ایران سالهاست در پی آنند .

ALI
ALI
2010-11-05 1:20 ب.ظ

تو از این کنج شیرک خانه و دوکان سیرابی به جز بد مستی و لاتی و الواتی چه دریابی

شهاب
شهاب
2011-02-04 11:32 ق.ظ

نورالدین کیانوری (دبیر کل حزب توده / حزب کمونیست)، در کتاب خاطرات نورالدین کیانوری (انتشارات اطلاعات ، تهران ، 1371) در صفحات 516 و 517 ناصر بناکننده (پورپیرار) را اینگونه معرفی می‏ کند : ناصر بناکننده، که پورپیرار امضا می کرد، پس از اخراجش از حزب در سال 1358 به علت خوردن پول حزب و کلاهبرداری از شرکایش در انتشارات نیل و بالاکشیدن حق التألیف آقای محمود اعتمادزاده (به آذین)، با نام مستعار ناریا به انتشار جزوه‏هایی علیه حزب و بدگویی به شخص من، که دستور اخراج او را داده بودم پرداخت. آشنایی من با بناکننده در آلمان صورت گرفت.… بیشتر..

داریوش
داریوش
Reply to  شهاب
2012-04-19 3:24 ب.ظ

دیدیم یکی برای دلایل خودش از توده ای ها فاکت آورده بود که پورپیرار چی بوده و چی نبوده ، آخه از یک جائی فاکت بیار که یک تاریخ پر از دروغ پردازی و لجن مال کردن هر کی که با آنها همراه نبوده نداشته باشه ، اینجوری اگر هم حرفات درست باشه همه میگن که بابا این شاهدش آخر این کارهاست . به آقایون توده ای هم یاد آوری کنم که آقایان انترناسیونالیست تا کجا میخواهید تو لجن ادامه بدین ، ملی گرائی که شده دستور کارتون ، bbc که شده بنگاه دفاع از حزب توده ، خودتون هم… بیشتر..

mina
mina
2011-02-11 1:43 ب.ظ

متأسفانه روند بازی با تاريخ و سامی كردن تاريخ اين مرز و بوم
با نظرياتی كه به خصوص طی چهار،پنج سال گذشته پيرامون تاريخ ايران بيان
شده، به شكلی منسجم‌تر از قبل و تأمل برانگيزتر گسترش يافته و تبليغ می‌شود
بخصوص در سایت های اینترنتی و از جمله
youtube و facebook
برای شناخت ماهیت دست اندرکاران ، به آدرس فوق مراجعه شود

http://saraab.bravehost.com/naria.htm

داریوش
داریوش
Reply to  mina
2012-04-19 3:22 ب.ظ

ما همه نمیفهمیم فقط شما میفهمی ؟

بابک
بابک
2011-12-26 4:10 ق.ظ

من خودم بچه تبریزم و شدیدا اعتقاد دارم که یاشاسین آذربایجانلی تورک آرکاداشلاریم. فیلم تختگاه هیچکس آقای پورپیرا رو هم دیدم و دلایلی که ایشون مبنی بر نیمه کاره بودن بنای تخت جمشید رو آوردن رو منطقی به نظرم اومد. ولی به نظرم آقای پورپیرا فقط تونسته نیمه کاره بودن بنا رو اثبات کنه و الباقی قضایایی که در کنار این قضیه نتیجه گرفته پایه محکم و درست و حسابی ندارند. و شدیدا مایلم که نقدهایی که روی آثارشون نوشته شده مطالعه کنم. به نظر من پیشینه فردی که یک مطلب به این بزرگی رو زیر سوال میبره که همه… بیشتر..

persica prince
persica prince
Reply to  بابک
2012-06-20 2:33 ب.ظ

@بابک,
آخ قربون آدم چیز فهم.من تحقیق کردم و الان هم اعلام میکنم که پورپیرار آدم بی سواد و شیادیه.
من بعد از تحقیق متوجه شدم ایشون اصلا صلاحیت بررسی تاریخ ایران رو ندارن

یوسف
Reply to  بابک
2012-07-20 1:10 ق.ظ

@بابک, از این دید منطقی شما خیلی خوشم اومد دعوت میکنم یه سر بری تو این وبلاگhttp://s3yoosef.blogfa.com/مفصل اون فیلم رو به نقد گذاشته

جاوید
جاوید
2012-04-06 2:33 ب.ظ

درود
موفق باشید به امید ایرانی بهتر

داریوش
داریوش
2012-04-19 3:16 ب.ظ

دیدیم یکی برای دلایل خودش از توده ای ها فاکت آورده بود که پورپیرار چی بوده و چی نبوده ، آخه از یک جائی فاکت بیار که یک تاریخ پر از دروغ پردازی و لجن مال کردن هر کی که با آنها همراه نبوده نداشته باشه ، اینجوری اگر هم حرفات درست باشه همه میگن که بابا این شاهدش آخر این کارهاست . به آقایون توده ای هم یاد آوری کنم که آقایان انترناسیونالیست تا کجا میخواهید تو لجن ادامه بدین ، ملی گرائی که شده دستور کارتون ، bbc که شده بنگاه دفاع از حزب توده ، خودتون هم… بیشتر..

یوسف
2012-07-20 1:02 ق.ظ

توصیه میکنم به این وبلاگ برین تا موضوع حرفهای پورپیرار براتون روشن بشه
http://s3yoosef.blogfa.com/

سیاوش
سیاوش
2012-07-28 1:12 ق.ظ

یهود گفت ما فقط به شرطی به ایران قلبه می کنیم که عامل نفوذی قدرتمند و قابل اطمینانی داشته باشیم به نظرتون اگه راست می گفت و خیر خدا بود کاراش باید من و شما مردم عادی طرفدارانش بودیم؟؟؟؟

عادل
عادل
2012-09-06 9:59 ق.ظ

گفته های اقای پورپیرار کاملا بر اساس منطق و دلایل علمی است .برای نقد ایشان بهتر است به جای تخریب شخصیت ایشان گفته های ایشان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.و از قضاوت های کور کورانه خود داری کنند.بسیاری از حرفهای که ایشان می زنند شاملو هم در سخنرانی برکلی می زنند.

یک ایرانی
یک ایرانی
2012-10-10 6:11 ب.ظ

آخه مرد حسابی اینم شد وبلاگ!!!
اینو درست کردی که فرهنگ هارو زیر سوال ببره!!!
تو این وبلاگ یه عده بی سواد که با حرفاشون فرهنگشونو نشون میدن نظر میدن!!!تا فرهنگ یک ملت را زیر سوال ببرن اما در واقع خودشونو میبرن زیر سوال!!!

نکته
نکته
2010-11-27 8:39 ب.ظ

فکر نمی کنم کسی کتابهای پورپیرار را بخواند و تحت تاثیر قرار نگیرد. این مرد به قول خودش “گویی برای چشم ها و گوش هایی می نویسد که در رحم اند”.
چشم به فردا دارم که کسانی بیایند و بفهمند او چه می گوید. نمی توانم او را مورخ بخوانم. بلکه متفکری است که بزرگی اش در سادگی گفته هایش نهفته است و به خوبی می داند که چه می گوید.
می توانید دوست و یا دشمن او باشید، اما مسلما بهتر است کتابهایش را بی طرفانه بخوانید که قضاوت متعصبانه هیچ سودی برای هیچ کس ندارد.

dara
dara
2010-12-13 2:09 ب.ظ

lسلام بنده سخنم با همه ی دوستانه ، چه اونایی که از آقای پورپیرار حمایت میکنن و چه اونایی که بهش توهین میکنن!این آدم یک سری ادعاهایی کرده که یا درسته و یا غلط!با حمایت و یا توهین مساله حل نخواهد شد !یه سوال دارم از همه تون:چرا کارای شعبده بازا واسه مون جذابه و برامون عجیبه؟چون نسبت به کارشون ناآگاهیم! بنده کارشناسی معماری از دانشگاه تبریز(مرکز پان ترکها)دارم.اونجا با نام و آثار این آدم آشنا شدم و تحقیقاتمو راجع بهش آغاز کردم.تمامی گفته های و دعاوی این آدم در مورد تخت جمشید ، تو مستند تختگاه هیچ کس ،… بیشتر..

شهاب
شهاب
2011-02-04 11:26 ق.ظ

نظرات پور پیرار واقعا مسخره است. با توجه به آنکه دستگاههای پیشرفته ای وجود دارند که می شه با اونها قدمت همه چی رو فهمید و اتفاقا در ایران هم بکار رفته اند پس حرفاش مسخره است. وقتی از اثر آتش روی سنگ های تخت جمشید و ماجرای سوختن ان می گه باید گفت مرد ناحسابی مگر تا حالا سوختن خانه ندیدی؟ می توانید سوزاندن یک تکه سنگ را امتحان کنید و خرد شدن آنراببینید و بعد ببینید که زیر باران و آفتاب رنگش مثل اول می شود. ضمن انکه هرروز مکانهای قدیمی در ایران عزیز کشف می شود که… بیشتر..

سریا
سریا
2011-02-16 1:29 ق.ظ

انکار کنندگان و تحریف گران تاریخ ایرانزمین عده ای شان بخاطر منافع شخصی و مادی، خود را به هر رنگ و لعابی در می آورند و عده ای دگر ، از تبار ترک و تازی اند تکلیف گروه اول روشن است و گروه دوم آیا بهتر نیست این قوم پرمدعا (ترک و تازی) بجای تحریف تاریخ و توهین به ملل دیگر، از هویت خود بگوید؟ پیشینه تاریخی و فرهنگی قوم ترک و تازی!؟ آثار تاریخی و باستانی قوم ترک و تازی!؟ هنر و دستاوردهای علمی و اختراعات و اکتشافات قوم ترک و تازی!؟ نقش قوم ترک و تازی در پیشرفت… بیشتر..

ذذذررذر
Reply to  سریا
2012-06-09 1:44 ق.ظ

قوم پارس=پارس كردن سگ

یک دوست
یک دوست
Reply to  ذذذررذر
2012-06-22 3:13 ب.ظ

در زنازادگیت شک نکن که خودم تو طویله تو بدن یه گوسفند کاشتمت….

عسل
عسل
Reply to  یک دوست
2012-06-22 3:25 ب.ظ

پس درود بر تو…….

سالم
2012-01-30 5:13 ب.ظ

سلام
دوستان
بحث بیهوده چرا؟!
پورپیرار عزیز صحبت هایه جالبی در باب زبان! ترکی کرده!!!
پفته زبان ترکی جعلی و ساخت یهودیا و مسیحیاست!!!
جالبه که ترکا جوابی ندارن بدن!!!

زبانی که معادلی برایه دانش نداره رو خودتون بگید. میشه بهش گفت زبان!!!
تاریخی ندارین!!!
اونوقت میاید کار اجدادتونو پیش میگیرید و دزدی میکنید!؟
یه نیم سند در مورد ترک بودن بابک خرمدین پارسا نژاد ندارین.
هر مورخی از بابک نوشته گفته فارس بوده. اونوقت شما میگید اسطوره تونه!
بدبختین

آرتان
آرتان
Reply to  سالم
2012-03-01 2:25 ق.ظ

@سالم,

من میگم همه انسان های روی کره زمین پارسی بودنند که یا زبانشان تغییر کرده (همانند پارسی به ترکی در آذربایجان ) یا به دلیل دور بودن از سرزمین پارس (افغانستان امروزی و حومه) دچار فراموشی شده اند . اما من ایمان دارم که همه ما روزی با ظهور خدای کبیر (کوروش)(سجده بر آرامگاه کبیر ترین موجود )دوباره به آغوش پر محبت سرزمین پهناور (افغانستان امروزی و حومه)و فرهنگ غنی (نسل کشی) و یگانه نژاد دنیا (پارسی!!!!!!!!!!!) بازخواهیم گشت.

خردگرا(خرچنگ)
خردگرا(خرچنگ)
2012-04-26 8:21 ب.ظ

درود بر همه. این اولین ایمیل من بعد از عید نوروز سال 2571 هست. تا اسم ناصر پور پیرارو دیدم سریع اومدم تو نظر ها ببینم چند تا کتاب خون اینجاست. ایشون (پور پیرار) یه کتاب هم داره به نام افسانه ی بابک خرمدین یا یه همچین چیزی خواهش می کنم اون رو هم بخونید. اول بگم اینکه ما همش میگیم این تاریخ نویس یهودیه یا مسلمونه یه مغلطه ی بزرگه . اگر کسی رو نکنه چه دینی داره آخه کی میخواد بفهمه کی چه دینی داره؟ دوم اینکه ما ایرانیها هرگز برای خودمون تاریخ ننوشتیم . و کتاب تاریخ… بیشتر..

أریا
أریا
2012-08-10 1:17 ب.ظ

درود.پس این جور که بعضی از دوستان میگن،تموم تاریخ نویسا دارن چرت و پرت مینویسن و نوشتن و فقط این آقا داره درست میگه.بابا تاریخ ایران که دیگه گفتن نداره.دیدن داره.این همه آثار خودش سنده.بیش از شصت درصد از بزرگترین انسانهای جهان در کل تاریخ و هر دوره ای در مورد کورش بزرگ سخن گفتن و فقط از خوبی اون گفتن.شما اگه در مورد این آدم بیشتر تحقیق کنید و بیشتر بخونیدش متوجه میشید که تناقض تو گفته هاش خیلی زیاده.

ابراهیم
ابراهیم
2012-08-10 4:17 ب.ظ

پورپیزار فقط یه چیز میگم خیلی گاگولی
من فوق لیسانس تاریخم ولی واقعا خر تر از پورپیزار کسی رو ندیدم
خداییش خود خر هم عقلش بیشتر از پورپیزار خرس

یک ایرانی
یک ایرانی
Reply to  ابراهیم
2012-10-10 6:17 ب.ظ

آخه آبروی فوق لیسانهارو چرا میبری!!!بی سواد!!!بلا نسبت خر چرا ارار میکنی؟

ایرانی
ایرانی
2014-08-26 12:24 ب.ظ

در یک کلام پورپیرار یعنی چرت گفتن

ایرانی 1
ایرانی 1
2014-08-26 12:25 ب.ظ

در یک کلام پورپیرار یعنی چرت گفتن فقط گفته هایش را نگاه کنید خودتان به نقیض بودن آنها پی می برید

آریانا
آریانا
2010-06-16 9:15 ب.ظ

درود. ناصر پور پیرار کسی است که بودجه کتابهایش از آنطرف مرزها برایش حواله میشود . دوستان کمی دقت کنید کتابهای ایشان در کشورهایی مانند آذربایجان و کشورهای عربی مورد استقبال قرار گرفته و در آنجا چاپ و منتشر میشود خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. دوست عزیز شما یک نفر تاریخدان منصف نام ببر که از عقاید پریشان ایشان دفاع کرده باشد. بیشتر بیاندیشیم.

مسیحا
مسیحا
Reply to  آریانا
2011-10-19 10:07 ق.ظ

مسیحا:

این که بودجه ی این کتاب ها از کجا میاد مهم نیست

مهم اینه که چی داره می گه و چه جواب هایی می توان به حرفاش داد

تعصبروباید کنار زد

سعید
سعید
Reply to  آریانا
2011-11-01 11:21 ب.ظ

بمون عزیرم بمون! شما تو همون توهماتت بمون!

وطن پرست
وطن پرست
Reply to  آریانا
2015-05-08 11:24 ق.ظ

@آریانا,
حق طرف مظلوم قرار دارد. اینکه کتاباش مورد استقباله بقیس چه ربطی به این داره که بودجش از اون طرفه آبه. بودجش هم از داخله اسپانسورشو می شناسم.
ببینید چی میگه. دست از تعصب برداریم. معابد اندونزی و چین و هند به مراتب زیباتر از بنای فرضی تخت هیچ کس است.

سوران
سوران
2010-07-13 6:53 ب.ظ

در واقع آدمهایی همچون ناصر خان ها برای نجات اسلام از اضمحلالی که گریبانگیرش شده است مذبوحانه علیه هر چیزی زر زری میکنند و بعد از مدتی در زباله دان فراموشی دفع میگردند … قربان قدیمی ها بروم که فرموده اند ” دریا از دهان سگ نجس نمیشود ” (ببخشید اینرا قدیمی ها گفته اند بنده بی تقصیرم ! )

کاف
کاف
Reply to  سوران
2015-09-24 12:35 ب.ظ

@سوران,

درود بر شما . این آقا نوکر قلم به مزد همین آقایان است که چشم دیدن تاریخ پر افتخار ایران را ندارند و سابق بر این بسیار تلاش کرده اند تا بقایای این تمدن عظیم را از بین ببرند . توده ای بی مرام .

حقیقت طلب
حقیقت طلب
2010-10-14 8:39 ق.ظ

تاریخ ایران مخصوصا تاریخ باستان تحریفات و جعلیات زیادی دارد.و حرفهای پور پیرار و آنچه که از آن به عنوان مدرک و دلیل یاد میکند،توسط خیلی پژوهشگران دیگر هم بیان شده.حالا نمیدانم چرا حرفهای پور پیرار فقط محبوب عده ای مخصوصا گروه های پان ترک و جدایی طلب واقع شده؟!!آیا به حاطر این نیست که او حرف های دیگری هم زده که ……!؟؟
پیدا کنید پرتقال فروش را!

شایان
شایان
2011-02-15 4:25 ق.ظ

متاسفانه یک عده اسلام گرای تند رو از مقالات این فرد که شناختی از این فرد دغل کار(پورپیرار) ندارند به خاطر بد گویی که از قبل از اسلام و یهودیان میکند مورد استفاده قرار می گیرد ..یعنی مذهبیون تند رو بی سواد ناخوداگاه سوار بر جریان پانترکی و تجزیه طلبی شدند.. البته ما هویت طلب و قومیت گرای خائن هم داریم :که مدافع سرسخت نابودی ایران است و از این دروغ ها دل حقیرشان قنج می زند …. ایران دوستان همیشه هوشیار باشید و هستیم تا مرگمان که به فرزندانمان انتقال دهیم. ایران مثل خلیج فارس همیشه جاوید است.

پارسا
2012-06-11 12:01 ق.ظ

پورپیرار عزیز گفته زبان ترکی جعلیست و این زبانو یهودیا ساختن!!! زبانی که معادلی برای دانش نداره!!!! تو توووووورکیه داره پخش میشه… به زودی تورکیه نابود میشه!!!
خر سواری کرد و حالا خر کشی میکنه!