بزرگترین اجاره دهنده انواع کولرهای گازی و آبی

وجود چهار فصل در کشور ما شرایط و پیچیدگی های خاصی را برای مردم جامعه ما رقم زده است بطوری که هر فصل از نظر آب هوایی در نقاط مختلف کشور شرایط خاصی را بوجود آورده است به عنوان مثال در اواخر بهار و سه ماهه تابستان و شاید اوایل شهریور هوایی گرم و رطوبت بالای هوا می طلبد که برای تلطیف هوا و ایجاد آسایش زندگی فکری کرد لذا در این چرخه از فصول لازم است که مردم به کمک سیستم های سرمایشی آسایش و ارامش را برای خود رقم بزنند بر این اساس به جهت تامین رفاه حال جامعه شرکت هایی به جهت تامین سرمایش ایجاد و آماده خدمات رسانی می باشند که یکی از موفقترین آنها مجموعه تجهیزات مجالس ساوانا می باشد.

تجهیزات مجالس ساوانا

این مجموعه از سال 1393 در تهران به جهت تامین سرمایش و گرمایش ایجاد و تا به امروز در حال ارائه خدمت به همشریان در سراسر کشور پهناور ایران است. این مجموعه بزرگترنی و متنوعترین خدمات سرمایشی را در کل کشور به خود اختصاص داده و همواره در جهت رضایت مشتری کوشیده است. نحوه جدب مشتری و ارائه خدمات یا از طریق مراجعه به سایت شرکت به نشانی savanatent.ir و یا از طریق مراجعه حضوری مشتری به محل دفتر شرکت بوده که اطلاعات کامل آن در سایت شرکت موجود می باشد. انواع خدماتی که این مجموعه در گروه سرمایش ارائه می دهد عبارتند از:

اجاره کولر گازی ایستاده:

در این گروه کولرهای گازی به دو دسته از نظر قدرت تقسیم می شوند.

الف: اجاره کولر گازی تک فاز:

اجاره کولر تک فاز از دو تیکه یا همان از ترکیب دو دستگاه مجزا تشکیل شده است که ترکیب آنها منجر به ایجاد دستگاهی با عنوان کولر گازی شده است این دستگاه شامل یک کندانسور و یک پنل می باشد که کنداسور در خارج از محوطه و پنل در داخل محوطه قرار می گیرد این دستگاه تقریبا برای محیط های 150 الی 200 متر مکعب مناسب بوده و می تواند رضایت مشتری را به همراه داشته باشد.

ب: اجاره کولر گازی سه فاز: همانند کولر گازی تک فاز، کولر سه فاز از دو تیکه یا همان از ترکیب دو دستگاه مجزا تشکیل شده است که ترکیب آنها منجر به ایجاد دستگاهی با عنوان کولر گازی شده است این دستگاه شامل یک کندانسور و یک پنل می باشد که کنداسور در خارج از محوطه و پنل در داخل محوطه قرار می گیرد این دستگاه تقریبا برای محیط های 200 الی 250 متر مکعب مناسب بوده و می تواند رضایت مشتری را به نحو احسن به همراه داشته باشد.

اجاره کولر گازی پرتابل:

اجاره کولر گازی پرتابل دستگاهی قابل حمل و کوچک است که برای فضاها و محیط های با ابعاد کوچک به کار برده می شود. این دستگاه بیشتر در غرفه های نمایشگاهی، اتاق ها و سالن های با حدود 15 الی 20 متر مربع مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه در دو حالت گرمایش و سرمایش کارایی بسیار خوبی دارد

اجاره کولر آبی پرتابل:

این دستگاه کارکردش با آب است که می توان مخازن آن را با پر کرده و از سرمایش آن استفاده بهینه را برد به جهت سهولت در جابجایی و حمل و نقل و قیمت مناسب این دستگاه مشتریان زیادی به خود اختصاص داده است تنها عیب و ایراد این دستگاه به لحاظ کارکرد آن می باشد که ایجاد رطوبت می کند لذا باید تهویه مناسبی برای آن در نظر گرفته شود.

اجاره پنکه مه پاش:

اجاره پنکه مه پایش یکی از گزینه های مناسب برای باغ ها، تالارها، عروسیها، همایش ها و سایر دورهمی ها است. این پنکه با استفاده از پخش هوای خنک و ایجاد مه فضای بسیار تلطیفی در محیط مورد نظر به وجود می آورد و افراد از بودن آن در محیط حس نشاط و شادابی در خود ایجاد می کنند. این نوع پنکه به لحاظ جابجایی و کارکرد مناسب مشتریان زیادی در سطح کشور دارند.

اجاره پنکه صنعتی:

این نوع پنکه بیشتر برای ایجاد گردش هوا در محیط های بسته مورد استفاده قرار می گیرد و از کارکزد مناسبی نیز برخوردار است.  اجاره پنکه صنعتی، پنکه ی بزرگ با قطر 24 اینچ یا 60 سانتی متر بصورت ایستاده است این پنکه از جنس چدن و بدنه ای محکم با توان 220 وات طراحی و تولید شده است اجاره پنکه صنعتی مدل برای استفاده در سالن های متوسط و بزرگ، کارگاهها، باشگاه های ورزشی، مغازه، گالری و نمایشگاه، مجالس عروسی و سایر دورهمی ها کاربرد دارد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments