دانلود کتاب ایضاحات در خصوص آزادی و مسائل الحیات

نام کتاب

ایضاحات در خصوص آزادی و مسائل الحیات دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

عبدالرحیم طالبوف

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

975.5 کیلو بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب ایضاحات در خصوص آزادی و مسائل الحیات اثر عبدالرحیم طالبوف است ؛ عبدالرحیم در تبریز متولد ودر۱۶ یا ۱۷ سالگی عازم تفلیس گشت ودر این شهر ثروتی ازراه تجارت بدست آورد، زبان روسی رافراگرفت ازراه مطالعه با آثار متفکران روسی وفرانسوی آشنایی پیدا کرد و تا پایان عمر در تمرخان شوره مرکز داغستان بسر برد.
طالب اف کتاب احمد وکتاب مسالک المحسنین ومسائل الحیات وکتاب ایضاحات در خصوص آزادی را تألیف کرد. این کتابها درایران موردمخالفت دستگاه استبدادوتوجه روشنفکران قرار گرفت به طوری که دردوره اول مجلس شورای ملی مردم آذربایجان ویرابه نمایندگی خود انتخاب کردند اما وی به ایران نیامد.
طالب اف درجائی از حکومت جهانی سخن میگوید و آرزو می کند که این سپاهی که بی مورد به میدان های جنگ فرستاده می شود به کارکشت وزرع و آبادانی دنیا بپردازند و یک محکمه عالی مشکلات سراسر دنیاراحل و فصل کند.
طالب اف درباره آزادی حقوق فردی، سیاسی واجتماعی از روسو، ولتر، استوارت‌میل وسایر چهره‌های درخشان تفکرات اجتماعی غربی مایه گرفته ودرهمه جا تکیه برحق فردی وآزادی می کند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments