دانلود کتاب بوته زار (دوجلد)

نام کتاب

بوته زار (جلد اول) (دانلود+)

بوته زار (جلد دوم) (دانلود+)

نویسنده

علی محمد افغانی 

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 35.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب بوته زار اثر علی محمد افغانی است؛ علی‌محمد افغانی متولد شده در یازده دی سال هزار و سیصد و سه در کرمانشاه می باشد.او از نگارنده های مشهور و سرشناس ایرانی است که نویسنده اولین داستان حقیقی به زبان فارسی شوهر آهو خانم می باشد. افغانی یکی از اعضای سازمان افسران حزب توده بوده است که در سال هزار و سیصد و سی و سه دستگیر شده و در زمان پهلوی پنج سال را داخل زندان به سر برده است .

او هم چنان در آمریکا زندگی می نماید و به موجب مجوز نگرفتن نوشته های اخیرش از سمت وزارت ارشاد جمهوری اسلامی ایران سرگرم نوشتن به زبان انگلیسی می باشد . او کمی قبل تر نگاشتن زندگینامه ی خویش را به زبان انگلیسی به آخر رسانده است .او دارای آثار زیادی همانند شوهر آهو خانم و شادکامان دره قره‌سو و سیندخت و شلغم میوهٔ بهشته و بافته‌های رنج و بوته زار و محکوم به اعدام و دکتر بکتاش و همسفرها و دختردایی پروین و صوفی صحنه و دزد کنگاور و دنیای پدران و دنیای فرزندان و حاج الل‍ه باشی و خداحافظ دخت‍رم می باشد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
4 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
salander
salander
2020-07-02 8:58 ب.ظ

عاالی بود اما سلیقه ای

حسین
حسین
2020-10-25 3:03 ب.ظ

با سلام بسیار عالی، من چندین کتاب رو که خیلی بهشون علاقه داشتم از این سایت دانلود کردم.واقعا از این سایت تشکر میکنم.امیدوارم از آثارعلی محد افغانی ،بزرگ علوی،محمود دولت آبادی…. در این سایت بیشتر ببینیم.

علیزاده
علیزاده
2021-10-27 11:13 ق.ظ

این سایت بی نظیره . خدا خیرتون بده و حتما باز خورد این عمل زیبای شما بسیار خیر و پر برکت خواهد بود .