دانلود کتاب تاریخ کامل جنگ جهانی دوم

نام کتاب

تاریخ کامل جنگ جهانی دوم دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

 

موضوعات

تاریخ جهان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.5 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب تاریخ کامل جنگ جهانی دوم اثر نامعلوم است؛ جنگ جهانی دوم یکی از بزرگترین و پرتلفات‌ترین جنگها در تاریخ جهان است. آلمان در ۱ سپتامبر ۱۹۳۹ به لهستان حمله کرد، این تاریخ متداول آغاز جنگ جهانی دوم در غرب است. منابع دیگر حمله ژاپن به چین را در ۷ ژوئیه ۱۹۳۷ آغاز جنگ میدانند و همچنین حمله ژاپن بهمنچوری را در ۱۹۳۱ را نیز در این میان ذکر کرده‌اند. این جنگ علاوه بر اروپا در بخشهای گسترده‌ای از قاره آسیا و آفریقا تأثیرات مخرب عمده‌ای برجای گذاشت و کشورهای اسلامی از جمله ایران را درگیر خود کرد.

علل اصلی جنگ جهانی دوم عبارت بود از اشتباهات عهدنامه ورسای (۷مه ۱۹۱۹) که ظاهر ا به جنگ جهانی اول پایان داد همچنین پیامدهای بحران اقتصادی سال ۱۹۲۹ و از همه مهمتر رقابت سیاسی فاشیسم و دموکراسیهای غربی و مارکسیسم.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
3 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محمدرضا
محمدرضا
2020-03-31 12:06 ق.ظ

عاشق تاریخم به خصوص جنگ جهانی دوم خیلی ممنون ازلطف شما

اسم
اسم
2021-09-07 5:50 ب.ظ

لینک دانلود خراب است .

سهیل
سهیل
2023-11-28 2:53 ب.ظ

متاسفانه متن کتاب بیشتر شبیه هذیانات آدمی است که به خاطر تنفر از آمریکا مدام در حال مسخ تاریخ است و چون معلم ریاضی ادم بدی است پس دو در دو مساوی چهار نیست ! عنوان کتاب را ببینید تاریخ کامل جنگ دوم جهانی در ۱۵۰ صفحه ! نویسنده محترم یا نعنی کامل را نفهمیده یا بقیه جمله را و مثل خیلی از افراد مشابه خود را در حدی تصور کرده که قادر به ویرایش تاریخ است و ایشان نوع جدید تاریخ اسلامی را عرضه کردند و واقعا بیچاره آن دین که شما کباده حفظ آن را می کشید و… بیشتر..