دانلود کتاب تهوع

نام کتاب

تهوع دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

ژان پل سارتر + به اهتمام محمدرضا پارسایار

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

39.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب تهوع اثر ژان پل سارتر با ترجمه محمدرضا پارسایار است؛ درست است. یادم رفته بود که او انسان‌گراست. لحظه‌ای ساکت می‌ماند. فرصتی می‌خواهد تا ‌تر و تمیز و بی‌امان، ترتیب نصف گوشت گاو بخارپزشده‌اش را با یک تکه نان درسته بدهد. «انسان‌ها هستند…» این آدم عاطفی سراپا خودش را به تصویر کشید. بله، اما بلد نیست این را خوب بگوید. مسلما روح چشم‌هایش را پر کرده، ولی روح کافی نیست.

قبلا با چند انسان‌گرای پاریسی رفت‌وآمد می‌کردم. صد دفعه از دهان‌شان شنیدم که می‌گویند «انسان‌ها هستند»، ولی این فرق می‌کرد! ویرگان بی‌مانند بود. عینکش را برمی‌داشت، انگار که می‌خواست خودش را در تن انسانی‌اش عریان نشان دهد. با چشم‌های نافذ و نگاهی سنگین و خسته، طوری به من خیره می‌شد که انگار می‌خواست لختم کند تا به جوهر انسانی‌ام برسد. بعد خوش زمزمه می‌کرد: «انسان‌ها هستند، دوست من، انسان‌ها هستند»، و به «هستند» قدرتی ناشیانه می‌داد، طوری‌که انگار عشقش به انسان‌ها، دمادم تازه و حیران، در بال‌های غول‌آسایش گیر می‌کرد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
4 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
نفیسه
نفیسه
2020-08-03 8:32 ق.ظ

سلام وقت بخیر بهترین سایت رو کتاب رو دارید هیچ وقت نشد سرچ کنم کتاب تو سایت شما نباشه چند روز سایتتون باز نمیشد از غصه داشتم میمردم لطفا همیشه باشید.

میم
میم
2020-10-25 10:53 ب.ظ

سلام لطف میکنین کتاب سکوت این نویسنده رو هم در سایت قرار بدین خیلی دنبالش میگردم

عرفان
عرفان
2021-10-24 3:09 ب.ظ

آقا خدا خیرتون بده واقعا، با این قیمتهای وحشتناک کتاب ، دیگه تنها شیوه ای که میشه کتاب خوند همینه که از این نسخه های الکترونیکی استفاده کنیم.
واقعا سایتتون بینظیر و عالی هت و میدوارم که همیشه سالم و سلامت باشید و فعالیت کنید.