دانلود کتاب ردپای تاریخ بر تاراک ایران زمین با رویکرد فرهنگی

نام کتاب

ردپای تاریخ بر تاراک ایران زمین با رویکرد فرهنگی دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

مهران آرین

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

4.1 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب ردپای تاریخ بر تاراک ایران زمین با رویکرد فرهنگی اثر مهران آرین است؛ اين كتاب كه نتيجه بيش از بيست سال مطالعه و تحقيق جنبي مولف مي باشد، به
فرهنگي دانشجويان بسياري از رشته ها به غير از برخي علوم انساني و مشخصاً به عنوان مكمـل روش تحقيق دوره هاي تحصيلات تكميلي زمين شناسي و در پاسخ به سئوال برتري ايرانيـان در پـيش يـا پس از اسلام كه هر از گاهي در جامعه دانشگاهي كشور نيز مطرح مي شود، تدوين شده است.مولف كه بنا بر اقتضاي زندگي، در شهر هاي مختلـف كشـور سـكونت داشـته و بـه خـاطر رشـته تحصيلي (زمين شناسي) و علاقه وافر به مباحث تاريخي و فرهنگـي، بـه بسـياري از نقـاط دوردسـت ايران نيز سفر كرده است، بر آن بوده تا به اين شيوه، دست كم، بخشي از دانسته هاي فرهنگي كشور را براي دانشجويان و دانش دوستان بازگو نمايد. همچنين به كمك شـواهد موجـود، بـر برتـري هـاي تاريخي، علمي و ديني مردم ايران، به ويژه پس از اسلام تاكيد نمايد تا بتواند زمينه هاي خود اتكايي، خود باوري و باروري علمي جامعه دانشگاهي كشور را بيش از پيش فراهم سازد. به دليل غيرمتخصص بودن مولف، غير درسي بودن اين كتاب و پرهيز از ذكر اختلاف عقايد برخـي راويان و مورخين، سعي شده تا حتي المقدور، نام مراجع، كمتر در متن اصلي ظاهر شـود و بيشـتر از مطالب مورد وثوق اكثريت پژوهشگران كه فهرست آثار آن ها در بخـش منـابع و ماخـذ آورده شـده، استفاده گردد. در ضمن،گاه نگاره هايي از بناهاي باستاني يا تاريخي ايران در بخش مربوطه ارائه شده اند كه عموماً نتيجه بازديد هاي مولف به عنوان سرپرست دانشجويان علاقه مند در چهارچوب فعاليت هاي فرهنگي و فوق برنامه در دانشگاه هاي مختلف بوده است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments