دانلود کتاب سواد و بیاض

نام کتاب

سواد و بیاض دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

ایرج افشار  

موضوعات

ادبیات

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

7.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

کتاب سواد و بیاض اثر ایرج افشار است ؛سواد و بیاض مجموعه‌ای است از نوشته‌های مقاله مانند که در مجله های جهان نو، یغما، اطلاعات ماهانه، سخن، راهنمای کتاب، دانشکده ادبیات چاپ شده است. مقالاتی که در سواد و بیاض چاپ شده است دو نوع است و قسمتی شرح احوال و سوانح چند تن از ادبا و نویسندگان قرن سیزدهم و وفیات عده‌ای از دانشمندان و مولفین معاصر است. قسمت دیگر یادداشتهایی است که نویسنده به تفاریق در بعضی از سفرها نوشته و چاپ کرده است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فرهاد
فرهاد
2021-05-18 1:22 ق.ظ

سلام ، آقا یه عده کمی هم که توی این مملکت کتابخون هستند و دستشون خالیه که برند کتاب بخرند ، می‌آیند اینجا کتاب دانلود کنند و بخونند ، ولی چنان اذیت می‌کنید آدمو که ناخواسته صلوات می‌فرسته !! خب برای یه دانلود ۲۰ ثانیه صبر کنید …صبر کردیم …!!! هیچ اتفاقی نیفتاد !!!دوباره تکرار می‌کنیم ، دکمه دانلود رو که چشمک میزنه رو میزنیم …ولی دوبارهر۲۰ ثانیه …و تموم میشه و هیچ اتفاقی نمیفته … چرا ملتو اذیت می‌کنید !؟؟ عکس آدم سبیلو رو میزارید و راه های پولدار شدن و …۲۰ ثانیه صبر کنید تا دانلود شما شروع… بیشتر..