دانلود کتاب صوتی بد بلایی بر سر این دهکده خواهد آمد

نام کتاب

بد بلایی بر سر این دهکده خواهد آمد

نویسنده

گابرییل گارسیا مارکس

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

پژمان رضایی

حجم

6.8 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

 

توضیحات

کتاب صوتی بد بلایی بر سر این دهکده خواهد آمد اثر گابریل گارسیا مارکز درباره‌ی پیرزنی است که در یک روز صبح دلشوره‌ی عجیبی می‌گیرد و حدس می‌زند که اتفاق بدی قرار است بیوفتد، حال پریشان خود را برای فرزندانش تعریف می‌کند، فرزندانش هم برای دوستانشان. تا اینکه در کل دهکده شایعه‌ی آمدن بلای بزرگ پخش می‌شود و…

گابریل گارسیا مارکز ، به عنوان محبوب‌ترین نویسنده ادبیات اسپانیایى‌ زبان پس از سروانتس از قرن هفدهم تاکنون شناخته مى‌شود و برنده جایزه نوبل ادبیات سال 1982 میلادى است. مارکز سرخوشانه داستان خود را با ترکیب مضامین قدرگرایى، خیالى، قهرمانى و همه مفاهیم دیگرى که از کودکى در دهکده آرکاتاکا در منطقه سانتامارتا کشورِ کلمبیا با آن رشد کرده بود، درآمیخته است. مارکز با نوشته‌هایش عناصر خیال را وارد زندگى روزانه و عادى مردم نموده است.

از جذابیت‌های آثار گابریل گارسیا مارکز درگیر کردن خواننده در روند داستان است. بسیاری از اتفاقات و جزئیات مهم و سرنوشت‌ساز در کتاب نوشته نشده و چگونگی آن‌ها به تخیل نویسنده واگذار شده است. همچنین اینکه وی در طول کتاب به یک سبک خاص بسنده نکرده و سبک‌های مختلف را در موقعیت‌های مقتضی به کار گرفته است. کارهای ابتدایی او به سبک رئالیسم و تاثیرپذیرفته از ویلیام فالکنر بوده است ولی به تدریج سبک رئالیسم جادویی قالب اصلی داستان‌هایش شده است.

بسیاری از آثار گابریل گارسیا مارکز به فارسی ترجمه شده و در ایران با اقبال عمومی مواجه شده‌اند، از جمله: صد سال تنهایی، پاییز پدر سالار، عشق سال‌های وبا، گزارش یک آدم‌ربایی، خاطرات دلبرکان غمگین من، ژنرال در هزارتوی خود و قدیس هستند.

 

 

به درخواست ناشر لینک صوتی این کتاب حذف شد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
سعید اعتضادی
سعید اعتضادی
2018-12-18 8:41 ب.ظ

فقط میتونم بگم سپاسگزارم، امیدوارم بزودی شاهد کتب صوتی بیشتری از این سایت وزین باشیم، بخصوص کتب تاریخی.