دانلود کتاب ماموریت برای وطنم

نام کتاب

ماموریت برای وطنم دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

محمد رضا شاه پهلوی 

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب ماموریت برای وطنم اثر محمد رضا شاه پهلوی است؛ ماموریت برای وطنم کتابی است به قلم اعلیحضرت همایون محمد رضا شاه پهلوی که در سال ۱۳۳۹ نوشته شد و نخستین بار در سال ۱۳۴۰ به انگلیسی به چاپ رسید.

شاهنشاه ایران سیاستمداری بی همانند در دنیا است. فرزند یک امیر ارتش است که در سال ۱۳۰۷ تاجگذاری کرد و ایران نوین را بنیاد نهاد. اعلیحضرت محمدرضا شاه پهلوی آریامهر با دقت از سوی پدر تاجدار خود برای خویشکاری‌های آینده خود آماده شده بود.

در درازای جنگ جهانی دوم که دو کشور استعماری شوروی و انگلستان، کشور ایران را با وجود این که اعلام بی طرفی کرده بود را اشغال کردند. استالین خواستار برکناری رضا شاه بزرگ و برانداختن شاهنشاهی در ایران شد. سرانجام در روز ۲۵ شهریور ماه ۱۳۲۰ رضا شاه بزرگ ناچار به کناره‌گیری از شاهنشاهی ایران شد. ولیعهد نو جوان ایران در بیست و یک سالگی در بحرانی‌ترین روزهای کشور ایران جانشین پدر شد. پس از پایان جنگ جهانی دوم، استقلال کشور ایران بر جای ماند، ولی گفتگوها درباره نفت که مصدق قاجار عامل انگلیس، با « موازنه منفی » به راه انداخت فضای سیاسی را پر کرد. ورشکستگی سیاسی و اقتصادی دستاورد نخست وزیری مصدق و کودتای مصدق در روز ۲۵ امرداد ماه ۱۳۳۲ با جزییات و خیانت‌های مصدق به کشور ایران در این کتاب آمده است.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
5 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
نوذری
نوذری
2021-09-09 9:20 ق.ظ

چرا دانلود نمی شود ( کتاب ماموریت برای وطنم )

ا ‌‌ف
ا ‌‌ف
2021-10-02 5:40 ب.ظ

هیچ کتابی دانلود نمیشه

مصطفی
مصطفی
2021-10-15 10:18 ب.ظ

کتاب پاسخ به تاریخ واسه چی دانلودنمیشه😠😠😠

ا ‌‌ف
ا ‌‌ف
2021-10-21 10:42 ب.ظ

هیچ کتابی دانلود نمیشه

موبین
موبین
2020-03-07 10:40 ق.ظ

زرشک