دانلود کتاب محفل اسرار آمیز (سه جلد)

نام کتاب

محفل اسرار آمیز (جلد اول آغاز)(دانلود+)

 محفل اسرار آمیز (جلد دوم اسارت)(دانلود+)

 محفل اسرار آمیز (جلد سوم قدرت)(دانلود+)

نویسنده

ال جی اسمیت + به اهتمام رویا بهرامی – نیما کهندانی – سمانه امین پور

موضوعات

آغاز + اسارت + قدرت

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

15.9 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب محفل اسرار آمیز اثر ال جی اسمیت با ترجمه رویا بهرامی – نیما کهندانی – سمانه امین پور است؛ لیزا جین اسمیت که تحت عنوان ” ال-جی-اسمیت ” شناخته می شود ،نویسنده ای آمریکایی است . کتاب هایش که مخلوطی از ژانرهای وحشت ، فانتزی ، علمی-تخیلی ، رومانس و ماورالطبیعه می باشند در بین نوجوانان و جوانان محبوبیت زیادی دارند .
شخصیت های ماورایی کتاب هایش معمولا درگیر نبرد بین تاریکی و روشنایی ، خوب و بد هستند .
اسمیت در مورد سن خود مرموز است اما منابع متعددی تاریخ تولدش را چهارم سپتامبر ۱۹۶۵ در کالیفرنیا اعلام کرده اند . (در ویلا پارک – اورنج کانتری )
در مصاحبه هایش گفته است که از وقتی یکی از معلمانش از شعر افتضاحی که او نوشته بوده ، تعریف می کند ، تصمیم می گیرد که نویسنده شود . آن زمان کودکستانی یا کلاس اول بوده است .
لیسانس خود را در سال ۱۹۸۷ در رشته ی experimental psychology از دانشگاه سانتا باربارای کالیفرنیا گرفت . سپس از دانشگاه سن فرانسیسکو مدرک تدریس در دوره ی ابتدایی و special education را کسب کرد . پیش از آنکه به یک نویسنده ی تمام وقت تبدیل شود ، چندین سال معلم کودکستان و special education بود .
کتاب اول او شب تحول نام داشت . (The Night of the Solstice) و در سال ۱۹۸۷ چاپ شد . به دنبال آن کتاب های دیگرش جوهر شجاعت (Heart of Valor) در ۱۹۹۰ و مجموعه ی چهار جلدی خاطرات خون آشام در طول سالهای ۱۹۹۱-۱۹۹۲ به چاپ رسیدند .
به دنبال آن ها سه مجموعه ی سه جلدی نوشت : دایره ی مرموز (The secret circle-1992) – بازی ممنوع (The forbidden game-1994) و الهام تاریک dark visions – 1995)
جلد اول مجموعه ی محبوب جهان شب در سال ۱۹۹۶ نوشته شد . به دنبال آن هشت جلد بعدیش در طول دو سال به چاپ رسید
از سال ۱۹۹۸ به مدت یک دهه از نوشتن کناره گرفت . سال ۲۰۰۸ با مجموعه ای داستان کوتاه بازگشت . کتاب هایش دوباره چاپ شدند . و در سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ سه جلد دیگر خاطرات خون آشام چاپ شدند .




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments