خانه » دانلود » دانلود کتاب نقدی بر ناصر پورپیرار – کعبه زرتشت

دانلود کتاب نقدی بر ناصر پورپیرار – کعبه زرتشت

نام کتاب

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد اول (دانلود+)

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد دوم (دانلود+)

پورپیرار و کعبه زرتشت جلد سوم (دانلود+)


نويسنده

www.Azargoshnasp.net

موضوع

در آرای پورپیرار + کعبه زرتشت

رمز ( پسورد )

www.tarikhema.org

تهيه توسط

اني کاظمي

00000 حجم دانلود کتاب

6.001 کيلوبايت (KB)

قالب کتاب

PDF – پي دي اف

منبع الکترونيکي

تاريخ ما

76
دیدگاه بگذارید

avatar
52 Comment threads
24 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
58 Comment authors
بیدارکافوطن پرستایرانی 1ایرانی Recent comment authors
  Subscribe  
Notify of
شیوا
Guest
شیوا

اولا از زحمات شما ممنونم دوما شناختن تاریخ وظیفه همه انسانهاست

[پاسخ]

رهگذر
Guest
رهگذر

با سلام
بهتره نظریات پورپیرار رو خودتون کامل بخونید. اون وقت می بینید که پورپیرار داره حقیقت رو می گه. تاریخ که وحی منزل نیست. ولی ما طوری رفتار می کنیم که انگار هست.
امتحانش مجانیه.

[پاسخ]

رضا
Guest
رضا

موافقم دلایل و استدلال پورپیرار مو لا درزش نمیره و کسانی که مثلا بهش جواب میدن وقتی میخونم میبینم که بسیار بچه گونه رد کردن بیشتر میشه گفت توجیه میکنن .
فقط باید کتاباشو خوند تا فهمید .

[پاسخ]

آریانا
Guest
آریانا

درود. ناصر پور پیرار کسی است که بودجه کتابهایش از آنطرف مرزها برایش حواله میشود . دوستان کمی دقت کنید کتابهای ایشان در کشورهایی مانند آذربایجان و کشورهای عربی مورد استقبال قرار گرفته و در آنجا چاپ و منتشر میشود خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل. دوست عزیز شما یک نفر تاریخدان منصف نام ببر که از عقاید پریشان ایشان دفاع کرده باشد. بیشتر بیاندیشیم. [پاسخ]مسیحا پاسخ در تاريخ مهر 27ام, 1390 10:07 قبل از ظهر:مسیحا: این که بودجه ی این کتاب ها از کجا میاد مهم نیست مهم اینه که چی داره می گه و چه جواب هایی… Read more »

سوران
Guest
سوران

روش و متد این استاد منگول تاریخ شناس تاثیر گذاری بر آدمهای ساده دلی ست که تا یک مطلب عجیب و غریب مطرح میشود دهانشان طاق باز میماند و با شگفتی به خود میگویند : آری “مردی با سبیل های دراز آمده است تا در برابر همه استکباراتها و استعماراتهای عالم یکتنه بیاستد وچقدر هم معلومات وفضلومات در خرجینش جا سازی کرده است !!! باری او آمده است تا ما را از ظلمات وا رهاند !!!! وبر ماست که اورا یاری کنیم ! ” توجه داشته باشید که مثلا جناب هیتلر هم با استفاده از همین آدمها برای مدتی بر… Read more »

سوران
Guest
سوران

در واقع آدمهایی همچون ناصر خان ها برای نجات اسلام از اضمحلالی که گریبانگیرش شده است مذبوحانه علیه هر چیزی زر زری میکنند و بعد از مدتی در زباله دان فراموشی دفع میگردند … قربان قدیمی ها بروم که فرموده اند ” دریا از دهان سگ نجس نمیشود ” (ببخشید اینرا قدیمی ها گفته اند بنده بی تقصیرم ! ) [پاسخ]کاف پاسخ در تاريخ مهر 2ام, 1394 12:35 بعد از ظهر:@سوران, درود بر شما . این آقا نوکر قلم به مزد همین آقایان است که چشم دیدن تاریخ پر افتخار ایران را ندارند و سابق بر این بسیار تلاش کرده… Read more »

امیر
Guest
امیر

با سلام
دوستان ،من کتاب های پورپیرار را خریدم و اعتراف میکنم که اشتباه کردم .مطالب ذکر شده ایشان را کاملا”پوچ و بی ربط یافتم .توصیه میکنم کسی کتابهای ایشان را نخرد چون احساس پشیمانی و ندامت به انسان دست میدهد ایشان مطالبی را ذکر میکند که دشمنان ایران سالهاست در پی آنند .

[پاسخ]

Mortaza
Guest
Mortaza

خیلی عالیه کتابش
داره حقایق رو میکنه و تاریخ ساختگی برای قوم آریا که دیگر برای آریانیان هیچ ابروی نگذاشته است و دست قوم یهود در دستکاری تاریخ روشن شده است
البته من مخالف یهود نبوده و مسلمان هم نیستم

[پاسخ]

Alireza
Guest
Alireza

tassob bi fayde hast be nazare man harfhaye purpirar besiyar mantegist

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ خرداد 21ام, 1391 11:57 بعد از ظهر:

@Alireza,
موافقم… تو هم تعصب نداشته باش… مادرت اون کاره ست!

[پاسخ]

حقیقت طلب
Guest
حقیقت طلب

تاریخ ایران مخصوصا تاریخ باستان تحریفات و جعلیات زیادی دارد.و حرفهای پور پیرار و آنچه که از آن به عنوان مدرک و دلیل یاد میکند،توسط خیلی پژوهشگران دیگر هم بیان شده.حالا نمیدانم چرا حرفهای پور پیرار فقط محبوب عده ای مخصوصا گروه های پان ترک و جدایی طلب واقع شده؟!!آیا به حاطر این نیست که او حرف های دیگری هم زده که ……!؟؟
پیدا کنید پرتقال فروش را!

[پاسخ]

داریوش
Guest
داریوش

برای اثبات جعلی بودن تاریخ ایران نبود آثارباستانی کافیه.اگه کوروش کبیر یاهرپادشاه موهومی دیگرتاریخ ایران باستان به اندازه ی یک هزارم یکی ازفراعنه آثارازخودبجامیذاشتندبرای اثبات امپراتوریشان احتیاج به کتاب ومستشرق نبود.ولی چون هیچ آثاری ندارن میخواهن باکاغذودروغ اثبات کنند.عقل وتفکربهترین هدیه ی خداوندبه انسانه که متاسفانه ماایرانیاکمترازش استفاده می کنیم

[پاسخ]

ALI
Guest
ALI

تو از این کنج شیرک خانه و دوکان سیرابی به جز بد مستی و لاتی و الواتی چه دریابی

[پاسخ]

التای
Guest
التای

برای اریاپرستان و باستانگرا ها میگویم((زمانی در اوروپا طبق منطق ارسطوی میگفتند کره زمین مرکز عالم است اما حالا می گویم که دیگر زمین شما مرکز زمین نیست و کاخ شیشه ای پر از جعل و جهل شما در حال فروشکستن است))

[پاسخ]

التای
Guest
التای

برای اریاپرستان و باستانگرا ها میگویم((زمانی در اوروپا طبق منطق ارسطوی میگفتند کره زمین مرکز عالم است اما حالا می گویم که دیگر زمین شما مرکز عالم-جهان- نیست و کاخ شیشه ای (تاریخ ساختگی)پر از جعل و جهل شما در حال فروشکستن است))

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ خرداد 21ام, 1391 11:59 بعد از ظهر:

@التای,
عزیز تو خودت احتمالا فارسی. از مامانت بپرس. میگه زمانی که سپاه محمدرضا شاه اومدن اونورا ….

[پاسخ]

متين
Guest
متين

آقا مي خواهيد قبول كنيد يا نه.تاريخ ايران سرتاسر دروغ و چرنديات محض است.حالا شما بچسبيد به كورش و داريوش.واجازه دهيد تا دنيا براين حماقت شما بخندند.
روزي خواهد آمد كه متوجه شويد همين هويت خيالي كه بهش مي نازيد را رسما” همانهايي كه آن را بنا نهادند، باطل كنند و در آن روز شمايي كه هويت اصلي خود را نمي شناسيد از تهي بودن هويت ازپا در ميآيد.

[پاسخ]

mohammad
Guest
mohammad

سلام دوستانی که می گن ناصر پورپیرار دروغ می گه بهتره مستند های تصویری رو که در مورد تخت جمشید و کاخهای اطراف اون رو به دقت ببنینند و خودشون هم یه سفر تشریف ببرن به تخت جمشید و به چشم ببینند که آیا دروغ هستش یا نه

[پاسخ]

عسل پاسخ در تاريخ تیر 7ام, 1391 2:56 بعد از ظهر:

واقعا خسته نباشی………اینو تنهایی گفتی یا از کسی کمک گرفتی

[پاسخ]

احمد پاسخ در تاريخ تیر 24ام, 1391 10:55 بعد از ظهر:

مشخص خیلی فیلم میبینی انهم از نوع هندیش

[پاسخ]

نکته
Guest
نکته

فکر نمی کنم کسی کتابهای پورپیرار را بخواند و تحت تاثیر قرار نگیرد. این مرد به قول خودش “گویی برای چشم ها و گوش هایی می نویسد که در رحم اند”.
چشم به فردا دارم که کسانی بیایند و بفهمند او چه می گوید. نمی توانم او را مورخ بخوانم. بلکه متفکری است که بزرگی اش در سادگی گفته هایش نهفته است و به خوبی می داند که چه می گوید.
می توانید دوست و یا دشمن او باشید، اما مسلما بهتر است کتابهایش را بی طرفانه بخوانید که قضاوت متعصبانه هیچ سودی برای هیچ کس ندارد.

[پاسخ]

رهگذر قديمي
Guest
رهگذر قديمي

در مورد مسائل تاريخي ديني و اجتماعي گرفتار تعصب و دگماتيسم شدن يعني خطا كردن و خطا پذيرفتن. پورپيرار مجموعه عظيمي از اين خطاها را برمي شمرد . بسياري از اين گفتار قبلا بيان شده و وي با دقت نظرش آنها را مرتب نموده واز اين ترتيب استنتاج مي كند و صد البته خطاهايي هم دارد. اما هر شخص فهميده اي مي داند كه تاريخ اسير دست حاكمان و ثروتمندان است و تاريخ نوشته شده اي كه توسط حكومت ها ارائه مي شود مطالبي تحريف شده براي توجيه تخلفات حكومتهاست. همين ۵۰ سال اخير بنگريد كه را كه همه لحضاتش… Read more »

dara
Guest
dara

lسلام بنده سخنم با همه ی دوستانه ، چه اونایی که از آقای پورپیرار حمایت میکنن و چه اونایی که بهش توهین میکنن!این آدم یک سری ادعاهایی کرده که یا درسته و یا غلط!با حمایت و یا توهین مساله حل نخواهد شد !یه سوال دارم از همه تون:چرا کارای شعبده بازا واسه مون جذابه و برامون عجیبه؟چون نسبت به کارشون ناآگاهیم! بنده کارشناسی معماری از دانشگاه تبریز(مرکز پان ترکها)دارم.اونجا با نام و آثار این آدم آشنا شدم و تحقیقاتمو راجع بهش آغاز کردم.تمامی گفته های و دعاوی این آدم در مورد تخت جمشید ، تو مستند تختگاه هیچ کس ،… Read more »

صادق
Guest
صادق

بنظرم ما ایرانیان تاریخ کشور خود را با تعصب نوشتیم چیزی که بدرد ما نمی خورد را دور می ریزیم و چیزهای را می نوسیم که دوست داریم که اقای پور پیرات امده این ذهنیت غلط را خط زده تاکی ما تاریخ را طبق سلیقه خود می نویسیم بنظرم اقای پور پیرات نقدر جالبی انجام داده جای شجاعت دارد من ان را مرد شجاع تاریخ می نمامم

[پاسخ]

شهاب
Guest
شهاب

نظرات پور پیرار واقعا مسخره است. با توجه به آنکه دستگاههای پیشرفته ای وجود دارند که می شه با اونها قدمت همه چی رو فهمید و اتفاقا در ایران هم بکار رفته اند پس حرفاش مسخره است. وقتی از اثر آتش روی سنگ های تخت جمشید و ماجرای سوختن ان می گه باید گفت مرد ناحسابی مگر تا حالا سوختن خانه ندیدی؟ می توانید سوزاندن یک تکه سنگ را امتحان کنید و خرد شدن آنراببینید و بعد ببینید که زیر باران و آفتاب رنگش مثل اول می شود. ضمن انکه هرروز مکانهای قدیمی در ایران عزیز کشف می شود که… Read more »

شهاب
Guest
شهاب

نورالدین کیانوری (دبیر کل حزب توده / حزب کمونیست)، در کتاب خاطرات نورالدین کیانوری (انتشارات اطلاعات ، تهران ، ۱۳۷۱) در صفحات ۵۱۶ و ۵۱۷ ناصر بناکننده (پورپیرار) را اینگونه معرفی می‏ کند : ناصر بناکننده، که پورپیرار امضا می کرد، پس از اخراجش از حزب در سال ۱۳۵۸ به علت خوردن پول حزب و کلاهبرداری از شرکایش در انتشارات نیل و بالاکشیدن حق التألیف آقای محمود اعتمادزاده (به آذین)، با نام مستعار ناریا به انتشار جزوه‏هایی علیه حزب و بدگویی به شخص من، که دستور اخراج او را داده بودم پرداخت. آشنایی من با بناکننده در آلمان صورت گرفت.… Read more »

mina
Guest
mina

متأسفانه روند بازی با تاريخ و سامی كردن تاريخ اين مرز و بوم
با نظرياتی كه به خصوص طی چهار،پنج سال گذشته پيرامون تاريخ ايران بيان
شده، به شكلی منسجم‌تر از قبل و تأمل برانگيزتر گسترش يافته و تبليغ می‌شود
بخصوص در سایت های اینترنتی و از جمله
youtube و facebook
برای شناخت ماهیت دست اندرکاران ، به آدرس فوق مراجعه شود

http://saraab.bravehost.com/naria.htm

[پاسخ]

داریوش پاسخ در تاريخ فروردین 31ام, 1391 3:22 بعد از ظهر:

ما همه نمیفهمیم فقط شما میفهمی ؟

[پاسخ]

شایان
Guest
شایان

متاسفانه یک عده اسلام گرای تند رو از مقالات این فرد که شناختی از این فرد دغل کار(پورپیرار) ندارند به خاطر بد گویی که از قبل از اسلام و یهودیان میکند مورد استفاده قرار می گیرد ..یعنی مذهبیون تند رو بی سواد ناخوداگاه سوار بر جریان پانترکی و تجزیه طلبی شدند.. البته ما هویت طلب و قومیت گرای خائن هم داریم :که مدافع سرسخت نابودی ایران است و از این دروغ ها دل حقیرشان قنج می زند …. ایران دوستان همیشه هوشیار باشید و هستیم تا مرگمان که به فرزندانمان انتقال دهیم. ایران مثل خلیج فارس همیشه جاوید است.

[پاسخ]

سریا
Guest
سریا

انکار کنندگان و تحریف گران تاریخ ایرانزمین عده ای شان بخاطر منافع شخصی و مادی، خود را به هر رنگ و لعابی در می آورند و عده ای دگر ، از تبار ترک و تازی اند تکلیف گروه اول روشن است و گروه دوم آیا بهتر نیست این قوم پرمدعا (ترک و تازی) بجای تحریف تاریخ و توهین به ملل دیگر، از هویت خود بگوید؟ پیشینه تاریخی و فرهنگی قوم ترک و تازی!؟ آثار تاریخی و باستانی قوم ترک و تازی!؟ هنر و دستاوردهای علمی و اختراعات و اکتشافات قوم ترک و تازی!؟ نقش قوم ترک و تازی در پیشرفت… Read more »

araz
Guest
araz

agar vagean darid haghightao migid chera khode ketab ha ye aghaye nasere por piraro vase dawnload nemizarid ta hame anha ro motale konanad o bad nazar bedan shomaha hanoz to gharne 21 ke eddeye mananiyato tamadon darid nemitonid sokhane haghightao mokhalefo tahamol konid hanoz to lako lebase kohne ghomiyat gerayi shovonisti parsi hastid to donyayi ke hame zaban ha o ghomiyat ha haghe dashtane zabane rasmi o farhange khodeshono dararnd.

[پاسخ]

araz
Guest
araz

hame shoma be jaye dadane javabe elmi o manteghi be ketab ha harf haye nasere por pirar faghat darid fohsh midido naseza migid o tohin mikonid aya vaghean farhango tamadone ghome parsiiiiiiiiiii ine!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

پارسا پاسخ در تاريخ خرداد 21ام, 1391 11:53 بعد از ظهر:

@araz,
جواب پورپیرارو در مورد ساختگی بودن ز ب ا ن(لهجه) توووورکی رو دادین؟

[پاسخ]

سیروان
Guest
سیروان

سلام دوستان! تو دانشگاه یه استاد خفن ایران پرست و خفن متعصب مذهبی داشتیم که تاریخ تمدن بهمون درس می داد. یه روز گفتش که تاریخ مخصوصا تاریخ باستان رو باید تحلیلی بخونیم. احساسات یه ماجرای کوچیک رو به شاهنامه تبدیل می کنه اگه مث فردوسی خیال پردازی کنیم و مث هرودوت افسانه سرایی کنیم. واقع بین باشیم. من نه می خوام از اسلام دفاع بکنم و نه می خوام به تاریخ باستان ایران بتازم تنها به یه نکته کوچیک اشاره بکنیم که خیلی از ماها تو کتابای درسی مدرسه با افتخار می خونیم اونم اینه که « آریایها وقتی… Read more »

یاشار
Guest
یاشار

بوگونکی اولکه ده که ایران آدلانیر چوخ اسکی چاغلاردان تورک سویلی قوملار یاشایب و یاشایللار سومورلا (چومورلار ) ، ایلاملار ، ماننالار ، اورارتولار ، هورریلر ، قوتتی لر ، لولوبیلر ، مادلار ، پارتلار ، غزنویلر ، خوارزملیلر ، سلجوقلار ، اتابکلر ، صفویلر ، افشارلار ، قاجار و… که نئچه مین ایللر وارلیقلارینی بو اولکه ده کوستریب و تمدن یاراتمیشلار و پارس سویلی قوملار که حکومت قروبلار تکجه هاخامنشلر ( روحانی یهودی منش ، هاخا یهودی دین ده مذهبی کیشی اوچون ایشلنیر ) ، ساسانلیلار و پهلویلر و اینیدیکی رژیمدیر که بونلارین بوتون حکومت ایل لری مین ایل… Read more »

sudn
Guest

راویان شیرین شکر شیرین گفتار چنین روادت کنند که :
مردمی بودند ساده دل که ۹۲% زبانشان از عربی و تورکی تشکیل شده بود یهویی جنگ جهانگیر دوم شروع میشه و استعمار پیر با مواجه شدن خطر در مستعمرات آسیایی اش تاریخی جعلی بر این مردمان ساده دل می نمایانی و حال که ابر مردی پرده از اسرار بر میکشد و به قول دوستمان تو خود بخوان حدیث این مجمل

[پاسخ]

بابک
Guest
بابک

من خودم بچه تبریزم و شدیدا اعتقاد دارم که یاشاسین آذربایجانلی تورک آرکاداشلاریم. فیلم تختگاه هیچکس آقای پورپیرا رو هم دیدم و دلایلی که ایشون مبنی بر نیمه کاره بودن بنای تخت جمشید رو آوردن رو منطقی به نظرم اومد. ولی به نظرم آقای پورپیرا فقط تونسته نیمه کاره بودن بنا رو اثبات کنه و الباقی قضایایی که در کنار این قضیه نتیجه گرفته پایه محکم و درست و حسابی ندارند. و شدیدا مایلم که نقدهایی که روی آثارشون نوشته شده مطالعه کنم. به نظر من پیشینه فردی که یک مطلب به این بزرگی رو زیر سوال میبره که همه… Read more »

سالم
Guest

سلام دوستان بحث بیهوده چرا؟! پورپیرار عزیز صحبت هایه جالبی در باب زبان! ترکی کرده!!! پفته زبان ترکی جعلی و ساخت یهودیا و مسیحیاست!!! جالبه که ترکا جوابی ندارن بدن!!! زبانی که معادلی برایه دانش نداره رو خودتون بگید. میشه بهش گفت زبان!!! تاریخی ندارین!!! اونوقت میاید کار اجدادتونو پیش میگیرید و دزدی میکنید!؟ یه نیم سند در مورد ترک بودن بابک خرمدین پارسا نژاد ندارین. هر مورخی از بابک نوشته گفته فارس بوده. اونوقت شما میگید اسطوره تونه! بدبختین [پاسخ]آرتان پاسخ در تاريخ اسفند 11ام, 1390 2:25 قبل از ظهر:@سالم, من میگم همه انسان های روی کره زمین پارسی… Read more »

سجاد
Guest
سجاد

سلام دوستان . خواهشا بدون تعصب و از روی منطق به گفته های آقای پورپیرار توجه کنید . واقعیت شاید تلخ باشد

[پاسخ]

یک دوست پاسخ در تاريخ تیر 2ام, 1391 3:17 بعد از ظهر:

شایدم ….

[پاسخ]

مسعود
Guest
مسعود

درود بر شما

[پاسخ]

محمد ازايلام
Guest
محمد ازايلام

درميان انبوه نوشته هاي تاريخي اشكال اونجاست كه ما فقط با تاريخ پادشاهان روبروهستيم.پس اين مردمي كه آنها را پادشاه كردن كجا بوده اند.طرز فكرشان.نوع زندگيشون و… مدخل هاي اقاي پورپيرار به تاريخ ايران قابل نقد هستن اما اينكه همه را بر باطل بپنداريم كاري خردمندانه نيست. بجايي اينكه به ايشان فحش وناسزا بگيم بهتره با سند با وي روبرو شويم.من هنوز نقد روشمندانه اي بر آرا وكتاب هاي آقاي پور پيرار نخونده ام واين مايه شرمندگي هست كه در سرزمين من تا يكي ميايد حرفي برخلاف همه بزند با فحش وناسزا ميخواهيم از ميدان بدرش كنيم

[پاسخ]

جاوید
Guest
جاوید

درود
موفق باشید به امید ایرانی بهتر

[پاسخ]

داریوش
Guest
داریوش

دیدیم یکی برای دلایل خودش از توده ای ها فاکت آورده بود که پورپیرار چی بوده و چی نبوده ، آخه از یک جائی فاکت بیار که یک تاریخ پر از دروغ پردازی و لجن مال کردن هر کی که با آنها همراه نبوده نداشته باشه ، اینجوری اگر هم حرفات درست باشه همه میگن که بابا این شاهدش آخر این کارهاست . به آقایون توده ای هم یاد آوری کنم که آقایان انترناسیونالیست تا کجا میخواهید تو لجن ادامه بدین ، ملی گرائی که شده دستور کارتون ، bbc که شده بنگاه دفاع از حزب توده ، خودتون هم… Read more »

خردگرا(خرچنگ)
Guest
خردگرا(خرچنگ)

درود بر همه. این اولین ایمیل من بعد از عید نوروز سال ۲۵۷۱ هست. تا اسم ناصر پور پیرارو دیدم سریع اومدم تو نظر ها ببینم چند تا کتاب خون اینجاست. ایشون (پور پیرار) یه کتاب هم داره به نام افسانه ی بابک خرمدین یا یه همچین چیزی خواهش می کنم اون رو هم بخونید. اول بگم اینکه ما همش میگیم این تاریخ نویس یهودیه یا مسلمونه یه مغلطه ی بزرگه . اگر کسی رو نکنه چه دینی داره آخه کی میخواد بفهمه کی چه دینی داره؟ دوم اینکه ما ایرانیها هرگز برای خودمون تاریخ ننوشتیم . و کتاب تاریخ… Read more »

پارسا
Guest

پورپیرار عزیز گفته زبان ترکی جعلیست و این زبانو یهودیا ساختن!!! زبانی که معادلی برای دانش نداره!!!! تو توووووورکیه داره پخش میشه… به زودی تورکیه نابود میشه!!!
خر سواری کرد و حالا خر کشی میکنه!

[پاسخ]

حسين
Guest
حسين

به نظر من ۹۹درصدتاريخ دروغ است خودم محقق تاريخم اصلا هيچ كوروشي وجود نداشته اصلا جمعيت فارسها الان ۵۰ميليون درجهان است كه با توجه به رشد حداقل جمعيت اين تعداد تا۱۵۰۰سال پيش به صفرميرسد كورش افسانه ساخت ذهن انسان است

[پاسخ]

زرنگ
Guest
زرنگ

پورپیرار کل تاریخ پوچ شما دیکتاتورهارو ریخته بهم چراناراحتین جوجه ها؟

[پاسخ]

یوسف
Guest

توصیه میکنم به این وبلاگ برین تا موضوع حرفهای پورپیرار براتون روشن بشه
http://s3yoosef.blogfa.com/

[پاسخ]

حسین
Guest
حسین

اولا کسانی که پورپیرار رو نقد میکنن اصلا کتاب های اون رو نخوندن .
کسانی که میگن ما فرهنگ بالایی داریم بعد از یونان و عرب ومغول و… شکست خوردیم و همه به ایرانیان تجاوز کردن!!! چگونه ادعا میکنن فرزند کورش هستند؟ !!!
دیگر ما ایرانیان هرگز دروغ های شما رو باور نمیکنیم هرچی هم تلاش کنید فایده ای ندارد

[پاسخ]

سیاوش
Guest
سیاوش

یهود گفت ما فقط به شرطی به ایران قلبه می کنیم که عامل نفوذی قدرتمند و قابل اطمینانی داشته باشیم به نظرتون اگه راست می گفت و خیر خدا بود کاراش باید من و شما مردم عادی طرفدارانش بودیم؟؟؟؟

[پاسخ]

أریا
Guest
أریا

درود.پس این جور که بعضی از دوستان میگن،تموم تاریخ نویسا دارن چرت و پرت مینویسن و نوشتن و فقط این آقا داره درست میگه.بابا تاریخ ایران که دیگه گفتن نداره.دیدن داره.این همه آثار خودش سنده.بیش از شصت درصد از بزرگترین انسانهای جهان در کل تاریخ و هر دوره ای در مورد کورش بزرگ سخن گفتن و فقط از خوبی اون گفتن.شما اگه در مورد این آدم بیشتر تحقیق کنید و بیشتر بخونیدش متوجه میشید که تناقض تو گفته هاش خیلی زیاده.

[پاسخ]

ابراهیم
Guest
ابراهیم

پورپیزار فقط یه چیز میگم خیلی گاگولی
من فوق لیسانس تاریخم ولی واقعا خر تر از پورپیزار کسی رو ندیدم
خداییش خود خر هم عقلش بیشتر از پورپیزار خرس

[پاسخ]

یک ایرانی پاسخ در تاريخ مهر 19ام, 1391 6:17 بعد از ظهر:

آخه آبروی فوق لیسانهارو چرا میبری!!!بی سواد!!!بلا نسبت خر چرا ارار میکنی؟

[پاسخ]

عادل
Guest
عادل

گفته های اقای پورپیرار کاملا بر اساس منطق و دلایل علمی است .برای نقد ایشان بهتر است به جای تخریب شخصیت ایشان گفته های ایشان را مورد تجزیه و تحلیل قرار دهند.و از قضاوت های کور کورانه خود داری کنند.بسیاری از حرفهای که ایشان می زنند شاملو هم در سخنرانی برکلی می زنند.

[پاسخ]

بیان نو
Guest
بیان نو

تاریخ نویسی مطلوب حزب و القای مطالب خودخواسته، شغل دوم همه چپ گرایان دارای اسمه دومه… عزیزانی که شیرین می کنند کامشون رو به بذل نظر درباره ایران و ایرانی که این کاخ شیشه ای است و فرو می پاشد و فلان… به این ژست روشن فکر مابانشون دل خوش کنن لطفا و از گوهر افشانی کارشناسانه پس از خواندن یه کتاب و یا فقط شنیدن درباره آن، این مملکت و فارسی زبانهای دیگر رو معاف بدارن… آقا شما تاریخ رو فهمیدید، مبارک باشد…! به میمنت این امر خجسته گول ما گمراهان رو نخورید و به پیغمبر راستگوی نو رسیدتان… Read more »

یک ایرانی
Guest
یک ایرانی

آخه مرد حسابی اینم شد وبلاگ!!!
اینو درست کردی که فرهنگ هارو زیر سوال ببره!!!
تو این وبلاگ یه عده بی سواد که با حرفاشون فرهنگشونو نشون میدن نظر میدن!!!تا فرهنگ یک ملت را زیر سوال ببرن اما در واقع خودشونو میبرن زیر سوال!!!

[پاسخ]

ایرانی
Guest
ایرانی

در یک کلام پورپیرار یعنی چرت گفتن

[پاسخ]

ایرانی 1
Guest
ایرانی 1

در یک کلام پورپیرار یعنی چرت گفتن فقط گفته هایش را نگاه کنید خودتان به نقیض بودن آنها پی می برید

[پاسخ]

بیدار
Guest
بیدار

بهتر از تعصبات پوچ دست برداریم یادمون باشه در طول تاریخ هرکس حرف تازه ای زده بایکوت شده از حضرت محمد گرفته تا گالیله آقای پورپیرار هم از این قاعده مستسنا نیست

[پاسخ]

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است