از کجا آهنگ جدید ایرانی دانلود کنیم؟

این روزها بیش از هر زمان دیگری در گوگل عبارت دانلود آهنگ جدید جست و جو می‌شود. هنگامی که شما این کلیدواژه را در گوگل می‌کنید با مجموعه بزرگی از سایت های مختلف مواجه می‌شوید که آهنگ جدید ایرانی بسیاری را برای دانلود و ارائه به کاربران آماده کرده اند. یکی از همین سایت ها دانلود اهنگ موزیک24 نام دارد.

این سایت کار خود را به تازگی از سال 1398 شروع کرده است و تمام تلاش خود را بر آن دارد که بتواند بهترین ،جدیدترین و پرطرفدارترین آهنگ های ایرانی ، سنتی ، مذهبی و محلی را در اختیار کاربران خود قرار دهد. این سایت که کار خود را به طور کاملا مجاز و به همراه مجوز رسمی آغاز کرده است به طور صد در صد از قوانین کپی رایت پیروی کرده و تنها آلبوم‌ها ، ترک‌ها و قطعاتی را منتشر می‌کند که صاحبان اثر آن را به طور رایگان در اختیار عموم قرار داده باشند.

دانلود نایاب ترین موسیقی های ایرانی ، سنتی ، محلی

از آنجایی که این سایت به فکر نظرات و سلایق عموم مردم است، در کنار بهترین و پرطرفدارترین آهنگ‌ها ، آهنگ‌هایی که نایاب نیستند را هم یافته و در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. شما در سایت موزیک 24 می‌توانید خاص‌ترین آهنگ‌ها از جمله آهنگ‌های محلی ، آهنگ های سنتی و قدیمی را پیدا کرده و از آن‌ها لذت ببرید.

از دیگر ویژگی های این سایت پخش آنلاین می باشد همان طور که میدانید هر آهنگی مناسب دانلود نیست پس بهتر است قبل از اینکه دنبال دانلود آهنگ های ماشین جدید  بگردید آن را کامل آنلاین پخش کنید و در صورت رضایت از آن دانلود کنید و از آن لذت ببرید.

آرشیو گسترده آهنگ جدید

این سایت دارای آرشیو بزرگ موزیک های ایرانی می باشد  کافیست کلمه ی دانلود آهنگ های جدید شاد را در این سایت جستجو کنید که با نتایج زیادی روبه رو میشود که مناسب سنین (کودکانه و بزرگسال) و … یا به عبارتی مناسب تمام سلیقه ها یافت می شود.

یکی از مشکلات کاربران برای دریافت آهنگ این است که نمیتوانند آهنگ را دانلود کنند. وقتی روی لینک دانلود کلیک میکنند آن ترانه آنلاین پخش میشود !! راه حل ساده این می باشد که می توان برای سیستم عامل اندروید روی لینک نگه دارید و گزینه سیو رو بزنید و اگر سیستم عامل شما آی او اس هست شما باید نرم افزار مخصوص آی دانلود را باید دانلود کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments