بیوگرافی احسان جابرزاده

با تغییر شکل و شمایل مداحی‌ها عده زیادی از جوانان نیز علاقه مند به دنیای مداحی شده اند. البته که باید گفت عاشقان و شیفتگان اهل بیت و خصوصا امام حسین (ع) و یارانش سن و سال نمی‌شناسد و هر کسی در هر سن و سالی ارادت خاصی به ایشان دارد. از کودکان خردسال گرفته تا کهنسالان همانطور که در مراسم‌های مذهبی و هیات‌ها میبینیم.

در این نوشته می‌خواهیم بیوگرافی یکی از جوان ترین مداحان ایرانی را به شما ارائه کنیم. پس تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید. حتما دیدگاه ارزشمند خود را در انتهای این نوشته برای ما ارسال کنید.

کودکی و شروع به کار احسان جابرزاده

احسان جابرزاده در سی و یکمین روز از ماه فروردین سال 1372 خورشیدی در کهگلویه و بویراحمد به دنیا آمد.  خانواده او مذهبی بوده و آن‌ها یک شهید در جنگ داشتند. به همین خاطر او از همان دوران کودکی با دنیای مداحی آشنا شد. او نخستین فعالیت‌های خود را در این زمینه در مسجد صاحب الزمان که در شهرستان آن‌ها بود، آغاز کرد.

او از دوران کودکی در همین مسجد شهرستان یعنی گچساران اقدام به قرائت قرآن می‌کرد. او همچنین به عنوان مکبر هم فعال بود. بعد از گذشت مدتی تلاش کرد تا بتواند ادعیه خوانی انجام دهد و این کار با استقبال خوب مردم و نمازگزاران مواجه شد. همین موضوع سبب شد تا او بتواند بیشتر به سمت و سوی روضه خوانی برود.

او تلاش خود را کرد و فعالیت خود در زمینه مداحی را آغاز کرد و در سال 1387 توانست به عنوان مداح برتر شهرستان گچساران دست پیدا کند. او همچنین در مسابقات مداحی شرکت کرده و در 3 دوره عنوان نفر اول مداح زیر سن 20 سال را به خود اختصاص داد.

تحصیل و ورود به حوزه علمیه

از سال 1387 وی به حوزه علمیه ورود پیدا کرده و بعد از یک سال وارد حوزه علمیه تهران شد. او بعد از این که سه ماه در حوزه علمیه تهران مطالعه کرد، تصمیم گرفت تا به حوزه علمیه اصفهان برود. پس به اصفهان رفته و 8 ماه تحصیل کرد و سپس به شیراز رفت. در آنجا توانست لباس روحانیت را کسب کند.

از آنجایی که این مداح از خانواده شهدا بودند، فعالیت‌های خود را در زمینه راهیان نور شروع کرد. او هم اکنون در منطقه روایتگر و مداح می‌باشد و تحصیل و مداحی را به صورت همزمان ادامه می‌دهد.

منبع:  دانلود مداحی از https://madahi.org




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments