بیوگرافی پدرام پالیز

بسیاری از خواننده ها هستند که با وجود سال ها تلاش شناخته نمی‌شوند اما با انتشار یک آهنگ و دست به دست شدن آن قطعه در فضای مجازی یا دیگر رسانه ها به شدت شناخته می‌شوند. یکی از این خواننده ها پدرام پالیز است که با انتشار آهنگی به نام تقویم شمسی بسیار شناخته شد و به شهرت زیادی رسید و طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب کرد. او در سال 98 مهمان برنامه ای به نام بهار جان شد.

در این نوشته قصد داریم تا مروری کوتاه بر بیوگرافی این خواننده خوش صدا داشته باشیم. پس تا انتهای این نوشته همراه ما باشید. حتما در انتهای این نوشته دیدگاه ارزشمند خود را برای ما کامنت کنید.

تولد پدرام پالیز ، کودکی و ورود به عرصه موسیقی

این خواننده خوش صدا در سال 1368 خورشیدی در اصفهان به دنیا آمد. او از همان دوران کودکی به موسیقی خصوصا موسیقی سنتی علاقه بسیاری نشان داده بود و هنگامی که تنها 6 سال داشت متوجه شد که به خوانندگی علاقه زیادی دارد. به همین خاطر سال‌های فعالیت او در موسیقی بسیار زیاد است.

هنگامی که 16 سال داشت و از هنرستان فارغ التحصیل شد، با ترانه سرایی آشنا شده بود. به همین خاطر تصمیم گرفت که در کنار فعالیتش در زمینه موسیقی ، ترانه سرایی را هم به صورت حرفه ای دنبال کند.

او در هفده سالگی با یک گروه به نام داروگ همکاری داشت و چند کار منتشر کرد. او علاوه بر خوانندگی در زمینه آهنگسازی هم فعالیت می‌کرد و تاکنون توانسته 13 قطعه را منتشر کند.

الگوهای هنری

پدرام پالیز در کارهای خود از هنرمندانی مانند محمدرضا شجریان ، کیهان کلهر ، همایون شجریان ، امین حیایی ، خسرو کیبائی و … الگو و الهام گرفته است. او این افراد را اساتید معنوی خود معرفی کرده است که با الهام گرفتن از کارهای آن ها می‌تواند آثار بهتری خلق کند.

او همچنین در آثار خود از اشعار شاعرانی مانند حافظ و مولانا استفاده می‌کند. او همچنین در ترانه های دنیا کندری هم استفاده می‌کند و گفته است که حس اشعار او به حال و هوای خود پدرام بسیار نزدیک است.

نکاتی از زندگی شخصی وی

او طی فعالیت های خود همکاری‌های زیادی به هنرمندانی چون مهدی یغمایی ، ناصر فرهودی ، رضا تاجبخش و … داشته است.

اجرای زنده خوب و توانایی او در خواندن با تسلط بالا سبب شده است که در صحنه های مختلفی حاضر شود.

او تا به حال ازدواج نکرده و مجرد است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments