دانلود آهنگ زنگ موبایل

آیا تا به حال این اتفاق برایتان پیش آمده در مراسم ختم یکی از بستگان، افراد آشنا یا اقوام دور باشید و ناگهان صدای زنگ موبایلی را بشنوید که جو مراسم را بهم بزند؟ شده در مراسم تولد یا عروسی کسی باشید و آهنگ زنگ موبایل یکی از افراد مناسب جو تولد نباشد؟ این صداها یا بسیار خنده دار هستند و مناسب مراسم عزا نیستند یا بسیار غمگین و ناراحت کننده هستند که جو مراسم شادی را به سمت غم میبرند و ممکن است صاحب مراسم را ناراحت کنند. خیلی از افراد به شما این پیشنهاد را میدهند از اپ‌های گوناگون برای انتخاب زنگ موبایلتان استفاده کنید، اما این راهکار بازهم مناسب نیست چراکه میتواند منجر به انتخاب اشتباه شود. اما زنگ موبایل چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد تا مناسب هر مراسمی باشد و دائما ذهنتان درگیر این نباشد آهنگ را عوض کنید یا گوشی را در حالت سایلنت بگذارید که باعث شود اگر گوشی را جایی فراموش کردید نتوانید پیدایش کنید.

زنگ موبایل مناسب چه ویژگی‌هایی دارد؟

زنگ موبایل مناسب باید با محیط کاری شما یا محیطی که بیشتر اوقاتتان را در آنجا سپری می‌کنید همخوانی داشته باشد. بطور کلی میتوان خصوصیات یک زنگ موبایل مناسب را از لیست زیر شناخت.

  • از ریتم‌های تند پیروی نکند.
  • بعد از شنیدن آن تغییری در حالت افراد به وجود نیاید. (مثلا آهنگ‌های مخصوص رقص نباشند)
  • کوتاه و مختص به خودتان باشد. (این امر باعث میشود در مکان‌های شلوغ به راحتی زنگ موبایلتان را تشخیص دهید)

شناسایی شخصیت افراد از روی آهنگ زنگ موبایل

ویژگی شخصیتی افراد در انتخاب نوع موسیقی بسیار تاثیرگذار است. بسیاری افراد را دیده‌اید که موبایلشان را دائما در حالت سایلنت قرار میدهند یا افرادی که آهنگ‌های نوستالژی روی زنگ موبایلشان میگذارند، افرادی موسیقی‌های آرام میگذارند درمقابل فردی به موسیقی‌های بلند و با ریتم تند علاقه دارد. همه این چهارگروه شخصیت‌های مختص به خود را دارند که در ادامه به هرکدام بصورت جداگانه خواهیم پرداخت.

زنگ موبایل در حالت سایلنت: کاربران با مشغله کاری زیاد و افرادی که به تایم کاریشان متعهد هستند و نمی‌خواهند عاملی بیرونی تمرکزشان را از کار جدا کند. بعضی از این دسته کاربران نیز در جمع‌های دوستانه اشان سعی می‌کنند گوشی را در حالت سایلنت بگذارند و برای وقت دوستانشان احترام قایلند. در حالت کلی این دسته کاربران افراد متعهد و ملاحظه‌گری هستند.

زنگ موبایل آرام: افرادی با شخصیت آرام، متواضع و درونگرا بیشتر به این نوع زنگ موبایل علاقمند هستند.

زنگ موبایل تند: افراد برونگرا بیشتر سعی در این دارند زنگ موبایلشان از ریتم‌های تند پیروی کند.

زنگ موبایل نوستالژی: افراد علاقه‌مند به خاطرات نوستالژیک که خواهان سپری تایم خود در فضاهای سنتی و قدیمی هستند طرفدار این نوع زنگ موبایل میباشند.

چگونه آهنگ زنگ موبایل مناسب انتخاب کنیم؟

از اپ‌های بسیاری می‌توانید برای این کار استفاده کنید اما این اپ‌ها معمولا آهنگ‌های قدیمی و خسته کننده‌ای دارند. شما می‌توانید برای دانلود آهنگ زنگ موبایل از سایت‌هایی استفاده کنید که با در نظر گرفتن خواسته و علاقه اکثریت جامعه و با درنظر گرفتن ویژگی‌های زنگ موبایل مناسب آرشیو عظیمی را برایتان فراهم کرده‌اند تا آسوده خاطر و با توجه به شخصیت درونیتان به انتخاب بپردازید و نگران تکراری یا منزجرکننده بودن زنگ موبایلتان نباشید. سایت آپ آهنگ این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است.




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محسن
محسن
2024-02-14 4:37 ب.ظ

آهنگ زنگ موبایل باید طوری باشه در همه محیط خوانایی داشته باشه
به نظرم شخصیت انسان با اهنگ تماس هست به خصوص در محیط اجتماعی