دانلود کتاب آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد

نام کتاب

آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

سو فاکس + به اهتمام آزیتا زمانی 

موضوعات

مدیریت کسب و کار

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

7.2 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد اثر سو فاکس با ترجمه آزیتا زمانی است؛ سو فاکس مدیر Etiquette Survival, LLC، یک شرکت کالیفرنیایی‌الاصل در زمینه‌ی تحقیق و توسعه و نشر است. فاکس از سال ۱۹۹۴ اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی آداب معاشرت معاصر برای حرفه‌ای‌های کسب‌وکار و تجارت، مشاهیر و ستارگان، شرکت‌ها و مؤسسات آموزشی می‌نماید. پیش از آن، او در استخدام صنایع پیشرفته، با ده سال تجربه‌ی کاری در زمینه‌ی فروش و بازاریابی شرکت کامپیوتری اپل (Apple Computer, Inc)، بود.

شرکت اتیکت سروایوال تهیه‌کننده‌ی محصولات، سیستم‌های آموزشی، دوره‌های درسی خودآموز و فرصت‌های شغلی برای افرادی است که علاقه‌مندند که شرکت مشاوره‌ی آداب و معاشرت خودشان را بنیان‌گذاری کنند. علاوه بر آن، مواد آموزشی و درسی برای استادان حرفه‌ای و مدرسین شرکت‌ها که دوست دارند آموزش آداب و معاشرت تجاری را در سیلابس‌های فعلی تدریسشان بگنجانند، ارائه می‌کند.

این کتاب به شما می‌آموزد که شغل مطلوب و موفق الزاماً نصیب کسانی نمی‌شود که بیشتر یا سخت‌تر از بقیه کار می‌کنند، یا مهارت‌های فنی و تخصصی زیادی دارند. در اقتصاد نوین، ایجاد فرهنگ رفتاری مناسب بیشترین اهمیت را دارد. «آداب معاشرت در محیط کار به زبان آدمیزاد» شما را در فراگیری قواعد جدید آداب معاشرت در دنیای تجارت راهنمایی می‌کند. هدف اصلی در این کتاب فقط پاسخ به چرایی و چگونگی‌های آداب معاشرت و تشریفات نیست، بلکه می‌خواهد نشان‌دهد ماهیت آداب معاشرت در حقیقت چیزی جدا از روش زندگی نیست. کسی که به نیازهای دیگران توجه مؤکد کند، به تحول مثبت روحی آنان به‌وضوح پی می‌برد. انسان خوش‌رفتار کسی است که همواره سعی می‌کند سخاوتمند و مراقب احساسات دیگران باشد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ننیسا
ننیسا
2021-04-21 2:14 ق.ظ

واااااااقعا مچکرم بابت فایلتون.