دانلود کتاب آدولف ه دو زندگی

نام کتاب

آدولف ه دو زندگی ( دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         
+)

نویسنده

اریک امانوئل اشمیت + به اهتمام محمد همتی

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

9.4 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

کتاب آدولف ه دو زندگی اثر اریک امانوئل اشمیت با ترجمه محمد همتی است؛ اگر آدولف هیتلر، بزرگترین جنایتکار جنگی قرن بیستم، پیش از ورود به ارتش، در دانشکده ی هنرهای زیبای وین پذیرفته می شد، چه سرنوشتی می داشت؟ در عالم هنر به کجا می رسید و رفتارش با خانواده، هنرمندان و منتقدان و شاگردانش چگونه بود؟
همین پرسش به ظاهر ساده و البته محال، دستمایه ی رمان شگفت انگیز “آدولف ه. دو زندگی” است.
“اریک – امانوئل اشمیت” از همین فرض آغاز می کند و نگاهی موشکافانه و منصفانه به تاریخ قرن بیستم آن هم در آستانه ی جنگ جهانی دوم می اندازد. نویسنده دو روایت موازی را چنان زیرکانه و با تمام جزئیات، همزمان پیش می برد که هیچ گاه به دام نتیجه گیری های معمول کلیشه یی برای یافتن مقصر فاجعه نمی افتد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فرزانه
فرزانه
2020-02-24 11:41 ب.ظ

سلام
من محمد همتی مترجم این کتاب هستم. اکیدا توصیه می کنم این نسخه پی دی اف غیرقانونی را بردارید. این ترجمه حاصل یک سال زحمت و دوسال خون دل من و ناشر برای گرفتن مجوزش است.

این پیامی بود که من از این نویسنده تو یکی از سایت ها خوندم و به نظرم شما هم باید به احترام ایشون بردارید این کتاب رو از سایتتون ❤