دانلود کتاب اسلام و شمشیر

نام کتاب

اسلام و شمشیر دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

ناصر پورپیرار

موضوعات

دین و آیین

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

1.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب اسلام و شمشیر اثر ناصر پورپیرار ‌است؛ این کتاب دربر دارنده ی شناخت جدیدی از اسلام، قرآن و تاریخ اسلام است.
بیش‌ترین کوشش دشمنان اسلام در کار پیوند دادن اندیشه‌ی اسلامی با کارآیی تیغه‌ی شمشیر گذشته است. ابزار دست این دشمنان حیله گر و در موارد بیش‌تری دوستان سهل‌انگار و آسان‌گیر، توسل به آیه های «قتال» در قرآن عظیم است که عمدتا در سوره ی بقره دیده می‌شود.
اینک در گمان و بیان بسیاری از غیرمسلمانان و نیز مسلمانانی که داستان‌های رسوخ اسلام به‌جهان از مسیر شمشیرکشی‌های سرباز مسلمان عرب را پذیرفته اند، اسلام دین خون‌ریزی، مکافات‌دهی، دست بری، گردن زنی، رجم و تخریب جاهلانه‌ی فرهنگ ماقبل خویش شناخته می‌شود!




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی
مهدی
2020-05-30 5:06 ب.ظ

البته خارج از واقعیت هم نیست و نباید یکطرفه به قضییه نگاه کرد… در اینکه بسیار خونریزی و انسان کشی و بردن زنان به اسارت و کنیزی و نیز استفاده جنسی و همچنین سو استفاده از پسران …. در زمره کارهای انان در بعد از هر جنگ بوده را نباید سانسور کرد.. خودمان را گول نزنیم… میدونم که این پیام بنده هم چاپ نمیشه… مثل همین مورد که عربها بعد از هر برد چه کثافتکاریهایی که نمیکردند….
 

Last edited 3 سال ها قبل by مهدی