دانلود کتاب امام حسين شهيد فرهنگ پيشرو انسانيت

نام کتاب

به درخواست موسسه تدوین و نشر آثار علامه جعفری لینک دانلود این کتاب برچیده شد.
متن پیام موسسه :

اخیراً کتابهایی از علامه جعفری توسط شما به صورت دانلود پی دی اف و به طور رایگان در فضای اینترنتی پخش شده است. به نظر شما این کار قانونی و شرعی است؟ مؤسسه علامه جعفری به عنوان تنها متولی آثار ایشان – خود – سالهاست به امر تدوین و نشر آثار علامه پرداخته و هم اکنون نیز با جدیت تمام در حال انجام است. این کار شما را نه تنها نمیتوان نام خدمت فرهنگی و دینی بر آن نهاد، بلکه ضرر و انهدام مؤسسات فرهنگی همچون مؤسسه علامه جعفری را در پی خواهد داشت. لطفاً این لینکها را جمع اوری نموده و دیگر کتابها را به این صورت عرضه نکنید. اگر دوستدار تفکرات و آراء اشخاصی مثل علامه جعفری هستید، بدانید که این نوع عملکرد شما و امثال سایتهایی مثل شما، مثل همان داستان دوستی خرس است که در حال نابودی این مؤسسات میباشید.

نویسنده

علامه محمد تقی جعفری رحمه الله علیه

موضوعات

حکمت عالیه خداوندی+ سه راه اساسی برای نجات بشریت+ شناخت و داوری صحیح+ دو نوع نگرش درباره حوادث طبیعی+معاویه کیست و کارنامه او چیست؟ + شرایط پیشوایی خداوندی برای خلق خدا

رمز ( پسورد )

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

۰۰۰۰۰ حجم دانلود کتاب

786 کیلوبایت (KB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

Image result for ‫کتاب امام حسين شهيد فرهنگ پيشرو انسانيت‬‎

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
محبوبه صالحي نيا
محبوبه صالحي نيا
2011-07-20 10:48 ق.ظ

سلام عليكم
با احترام و ضمن عرض تشكر از فراهم كردن شرايط دانلود چنين كتاب هاي ارزشمندي خواهشمندم راهنمايي ام نماييد چگونه فايل اين كتاب ها را باز كنم و سوال ديگري هم داشتم كه قبلا از توجه شما سپاسگذاري مي نمايم …يك نرم افزار قراني خوب را چكونه مي شود استفاده كرد من چند نمونه تا كنون دانلود كردم ولي در نصبش مشكل دارم .
با تقديم شايسته ترين احترامات