دانلود کتاب اژدهای شکیبا

نام کتاب

اژدهای شکیبا چین دیروز، امروز و فردا دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

فریدون وردی نژاد، ابوالفضل علمایی فر، شهرام قاضی زاده  

موضوعات

تاریخ جهان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

9.7 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب اژدهای شکیبا چین دیروز، امروز و فردا اثر فریدون وردی نژاد، ابوالفضل علمایی فر، شهرام قاضی زاده است ؛در این كتاب پس از پیشگفتار و مقدمه، دیگر مطالب در پنج بخش شامل « بخش اول: تاریخ و اندیشه چین در دوران باستان»، «بخش دوم: تاریخ و اندیشه چین در عصر میانه»، «بخش سوم: تاریخ و اندیشه چین در دوران معاصر»، «بخش چهارم: از انقلاب 1949 تا عصر حاضر» و « بخش پنجم: چین امروز» تنظیم شده است.

در بخشی از پیشگفتار کتاب آمده است: «روند وادادگی نظام‌های کمونیستی در برابر موج عظیم جهانی شدن یکسان نبود. برخی همچون شوروی و اقمار آن، شاهد یک فروپاشی عظیم بودند، به گونه‌ای که نظام جایگزین، بر خاکستری از گذشته بنا گردید. این مناطق علاوه بر دست شستن از آرمان‌های موعود، تن به یک فروپاشی سیاسی و تجزیه سرزمینی دادند و جغرافیای سیاسی آنان شکل دیگری یافت. در این میان، جمهوری خلق چین را می‌توان یک استثنا دانست. این کشور توانست با بهره گرفتن از شرایط جدید جهانی، طی دهه های 80 و 90 میلادی، شیوه جدیدی از نوسازی و ورود به جهان صنعتی، بدون فروپاشی سیاسی را آزمون کند.»




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments