دانلود کتاب تاریخ اجتماعی ایران

نام کتاب

تاریخ اجتماعی ایران ( دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         
+)

نویسنده

سعید نفیسی 

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.2 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب تاریخ اجتماعی ایران اثر سعید نفیسی است؛ در این کتاب, مهم‌ترین رخدادها و وقایع سیاسی و اجتماعی ایران مربوط به دوره قاجاریه از آغاز تا پایان حکومت فتحعلی شده بازگو شده است. کتاب با مطالبی تحت عنوان ‘ایران ما در این صد و هشتاد سال’ آغاز می‌شود که طی آن, از پیشینه و نژاد قاجارها, ظهور این طایفه در تاریخ ایران و اوضاع آن‌ها پیش از سلطنت و نیاکان آقا محمد خان سخن می‌رود؛ سپس مباحث کتاب با این موضوعات تدوین می‌شود: آقا محمد خان‌؛ مناسبات گرجستان با ایران‌؛ اوضاع اجتماعی ایران در زمان آقا محمد خان‌؛ فتحعلی شاه‌؛ مقدمات جنگ دوم ایران و روسیه‌؛ اختلاف ایران و روسیه‌؛ آغاز جنگ‌های ایران و روسیه‌؛ نتیجه جنگ‌های نخستین تا پایان سال ۱۲۲۰؛ مناسبات ایران و روسیه پیش از قاجارها؛ جزئیات وقایع گرجستان در این دوره‌؛ دوره میان دو جنگ‌؛ وضع اجتماعی ایران در این دوره‌؛ روابط سیاسی با روسیه‌؛ مراحل و عواقب جنگ دوم‌؛ عهد نامه ترکمان چای‌؛ جنگ‌های ایران و عثمانی‌؛ ایران و افغانستان‌؛ اوضاع اقتصادی ایران.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ریحانه
ریحانه
2020-03-15 12:32 ب.ظ

سلام
روی کتاب نوشته شده از انقراض ساسانیان تا انقراض امویان، اما در توضیح پیرامون کتاب در مورد کتاب تاریخ اجتماعی و سیاسی ایران توضیح داده شده.