دانلود کتاب تاریخ الصوفیه

نام کتاب

تاریخ الصوفیهدانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

 ابوعبدالرحمن السلمی + به اهتمام غزال مهاجری زاده

موضوعات

تاریخ

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 4.4 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب تاریخ الصوفیه اثر ابوعبدالرحمن السلمی با ترجمه غزال مهاجری زاده است ؛ کتاب تاریخ الصوفیه ابوعبدالرحمن السلمی معروفترین کتب صوفیه در دوره های آغازین تصوف بوده است، و همانطور که در مقدمه این کتاب خواهد آمد، افراد زیادی از آن نسخه برداری کرده بودند و در بلاد اسلامی دست به دست میگشته است.

متاسفانه با آسیب های بسیاری که ایران بزرگ در طی دوره های مختلف از حمله تاتار و سایر بلایا دید، این کتاب که بخشی از فرهنگ گذشته را در بر داشت نیز چون بسیاری دیگر از حلقه های فرهنگی باارزش این دیار مفقود گردید. نگارنده چند سال قبل پس از تحقیقی که در دانشگاه تهران طی دوره دکتری در مورد ابوالقاسم نصرآبادی، استاد سلمی و یکی از چهار موید حلاج انجام داد، در صدد برآمد تا کتاب تاریخ صوفیه را نیز بازسازی نماید. و البته این تنها جزئی از تابلوی بسیار بزرگ و گرانقدری است که در حال ترسیم و شکل گیری می باشد و این تصویر عظیم چیزی نیست جز زیرساخت های پنهان و آشکار تاریخ و فرهنگ ایران زمین؛ پنهان بر مردمی که امروز آن را متعبدانه پذیرفته اند، و آشکار بر کسانیکه قرنها پیش آن را پی ریزی نموده بودند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
4 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
جلال
جلال
2023-09-02 1:51 ب.ظ

ادمین جان خیلی از لینک کتاب ها خرابه و کار نمی کند