دانلود کتاب تاریخ ایران پس از اسلام، عبدالحسین زرین کوب

نام كتاب

برای دانلود رو عبارت دانلود زیر کلیک کنید، جلد اول زمان دار است.
تاریخ ایران پس از اسلام – جلد
1 ( دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «30» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 30

         
+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد2 (دانلود+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد3 (دانلود+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد4 (دانلود+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد 5(دانلود+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد6 (دانلود+)

تاریخ ایران پس از اسلام – جلد7 (دانلود+)

 

نويسنده

استاد دکتر عبدالحسین زرین کوب

 

موضوع

تاریخ + ایران + ساسانیان + پس از اسلام + ایران پس از اسلام +

 

رمز ( پسورد )

pdftarikhema.com

تهيه توسط

اني کاظمي

00000 حجم دانلود کتاب

16.300 کيلوبايت (KB)

قالب کتاب

PDF – پي دي اف

منبع الکترونيکي

تاريخ ما

لینک ها تصحیح شدند
مسعود اکبری

Image result for ‫کتاب تاریخ ایران پس از اسلام، عبدالحسین زرین کوب‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
55 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
حبیب
حبیب
2017-03-15 4:32 ب.ظ

دوست عزیز 1400 سال از ظهور اسلام میگذرد. عنداله خودتان قضاوت کنید این یک و نیم میلیارد مسلمان به کجا رسیده اند؟ از نظر اخلاق و رفتار و بطور کلی انسانیت در کجای این امت همیشه مدعی می شود دخیلی بست. سخن های زیبا و فریبنده فراوان است اما در عمل کردار و گفتارمان به وسعت آسمان و زمین فاصله دارد. این که فرضتان را بر این بگیرید که ( هر عیب که باشد ز مسلمانی ماست ) یعنی چه ؟ یک فرضیه را اگر پس از مدتی بررسی و آزمایش نتوانند به اثبات برسانند آن را دور می ریزند… بیشتر..

فاطمه
فاطمه
Reply to  حبیب
2019-12-14 6:05 ب.ظ

چرا می گویید بعد از 1400 سال، دین اسلام حتی نتوانست در همان زمان پیامبر اخلاق بیافریند و گرنه مسلمانان که اکثرا تربیت شدگان مستقیم پیامبر بودند آن همه ظلم و جنایت انجام نمی دادند

amin
amin
2010-10-03 7:18 ب.ظ

با سلام و سپاس فراوان… هر کسی می تواند تاریخ بخواند،ولی هر کسی نمی تواند تحلیلی از تاریخ داشته باشد مگر اینکه تعصب خود کنار گذاشته با دید تاریخی به مسائل و رویدادها بنگرد.

hani
hani
2010-10-17 7:48 ب.ظ

کسی هست پاسخ سوالات منو بده؟
شما که تایخ خوندین آیا درطول تاریخ قرآن تحریف شده است؟
این چه کتابیه که به ما پسرا وعدهای خوب میده ولی به دخترا نه.
مثال آیه 33سوره النبا(دخترانی باسینه های برجسته وهم سن)
وکواعب اترابا وکواعب=از کعب می آید (دخترانی باسینه های برجسته )
آیه70 تا74 سوره الرحمن
سوره واقعه
وعدها =دخترانی زیبا باچشمان درشت -باکره ودست نخورده-
شوهر دوست
عجیبه چه وعده هایی

اسماعیل مرتضایی
اسماعیل مرتضایی
Reply to  hani
2011-05-27 10:02 ب.ظ

@hani, دوست محترم اگر بقصد اصلاع سئوال نموده اید جوابتان را در کتاب خواهید یافت لذا جهت روشن شدن مسئله ؟ ایا شما معتقد به وحی هستید یا خیر چون اثبات حفظ قران بشرط اعتقاد به الهی و منشاءالهی بودن ان وجاهت می یابد جواب ؟ قران تحریف نشده 1- مسلمین بنا بر دستور رسول الله موظف به حفظ و نوشتن قران بودند . شخصا امتحان بفرمائید مطلبی را سالها قبل حفظ فرموده اید هر کاری بکنید نمی توانید در حال خواندن کلمات انرا پس و پیش و حتی لفظ انرا تغییر دهید در این مورد ذهن چون ضبط صوت… بیشتر..

سعيد
سعيد
Reply to  اسماعیل مرتضایی
2011-11-08 12:54 ب.ظ

@اسماعیل مرتضایی, دوست گرامی امیدوارم روزی فرصت داشته باشیم حضوری از معلوماتتان استفاده بریم ولی استدلالات شما پایه
علمی و تاریخی ندارد.شما چون اهل حوزه برای اثبات موضوع به مورد
سوال استناد می کنید در حالی که باید براساس منطق و دلایل تاریخی
که مورد پذیرش اهل علم است سخن بگویید مثلا استدلالات شما برای
یک بودایی یا مسیحی قابل قبول نیست.بهرحال بهره بردم

اسماعیل مرتضایی
اسماعیل مرتضایی
Reply to  سعيد
2011-11-18 9:36 ب.ظ

@سعيد, بنده اصراری بر بر انتقال نظراتم بشما ندارم بنده نه حوزوی هستم نه غیر بنده مسلمانی ساده ام که بر منبای دعوت دینم در راستای تحقیق تا رسیدن بمقصود با ذهن خالی مسیری را که بدان رسیدم خدمتتان عرض نمودم . در ثانی مثال: برای بودایی چه مثالی باید زد او بهتر از همه میداند که پیامبرش شاهزاده ای بود که بواسطه ریاضت حقایقی بر او مکاشفه شده ( اصل بدیهی . روشن . تجربی ) که نمونه های بارز ان جوکیهای هندی هستند . و در خصوص مسحیانی که ذات خدا را در قالب انسان جای دادند .… بیشتر..

یوسف
یوسف
2012-08-21 1:22 ق.ظ

واقعاً بحث خوبی و پر از اطلاعات و تجربه بود مخصوصاً نحوه ی برخورد هر کس طبق تعالیمش و حتی طبق تحقیقش با موضوع. واقعاً رگه های آزادی کلام دیده میشه. ولی به نظر من یه چیزهایی شٌبه هست و یه چیزهایی واقعیت. در خصوص روشنگری و تحلیل تاریخ، به همین زرین کوب خودمون نگاه کنبم: توی کتب درسی از این انسان فرزانه نام برده شده به طوری که همه ی ما کتاب (پله پله تا ملاقات خدا) رو میدونیم متعلق به ایشون هست اما کمتری کسی میدونه که ایشون یه کتابی دارن به اسم (دو قرن سکوت). چرا از… بیشتر..

ارش
ارش
2011-03-02 1:32 ب.ظ

به نظر من هر کس می تونه عقیده خودشه داشته باشه به ما چه ربطی داره که یکی در شبانه روز پنج بار نماز میخونه یا ده بار , ما باید اینقدر تحمل داشته باشیم که همدیگر رو تحمل کنیم حتی اون کسی روهم که به اسلام یا هر دین دیگه اعتقاد نداشته باشه باید تحمل کنیم واگر هم خواستیم درمورد هر دین یا ایینی صحبت کنیم باید با مدرک صحبت کنیم

داریوش
داریوش
Reply to  ارش
2020-06-10 4:39 ق.ظ

با احترام به عقیده من کلمه تحمل در این مورد درست نیست بهنر است بگوییم به نظر همدیگر احترام بگذاریم . همانطور که کوروش کبیر به تمام ادیان احترام میگذاشت و هیچکس حق بی احنرامی به دین دیگر را نداشت و حتی بعد از پیروزی در جنگ هیچیک از افرادش حق نداشت به افرادی که مسن بودند بی احترامی کند و یا به ناموس آنها دست درازی کند

حمزه (امید)
حمزه (امید)
2010-10-07 11:44 ب.ظ

سلام بابت ارسال هروزه لینک دانلودها دستتون درررررررررررررررررررررررررررررررد نکنه!!!!!!!1
آقای کاظمی من دوباره سفارش دادم اما هنوزم معلق یه لطفی کنین چک بفرمایین ممنون

farshad
farshad
2010-10-31 3:14 ق.ظ

سلام تاریخ هرکشور مهم است اما ما بیایم بگیم که هر که در باره دینو مذهب حرف می زنه متحجر است فکر عوام است و اشتباه دین ومذهب و 1سری وهابی اسرایلی … می برن خدمون کلمونو مثل کبک کردیم تو برف 1سری فکر می کنن فقط عوامل داخلی دارن دینو خراب می کنن الان قضیه مهم برای غربی ها شیعه است وتاریخ انقلاب

کیوان
کیوان
2011-01-22 12:49 ب.ظ

دوستان با احترام به دیدگاه و آرای شما . خواهشمندم دقت فرمایید تا در دام جنگ عقاید نیافتید . زیرا ناخواسته آب به اسیاب کسانی خواهید ریخت که خواهان عدم یکپارچگی این مرز و بوم میباشند و با کلمات دهن پرکنی چون فدرال . ایالات و یا ایران بزرگ فرهنگی و … خواهان جدا شدن و گسستگی تمامیت ارضی ایران میباشند

فرشید
فرشید
2012-03-01 11:19 ق.ظ

با سلام به همه ی دوستان
اصل تمام ادیان درست زیستن و رشد و ترویج انسانیت به تمام معناست حال هر دینی نسبت به نیازها و شرایط خودش به آن پرداخته است
موفق باشید

خزائنه
خزائنه
2012-07-10 11:00 ب.ظ

حضرت محمد(ص) وقتی دید قومهای وحشی عرب همدیگر را غارت می کنند مردان قبایل دیگر را می کشند وزنان انان را به اسیری می برند -دختران را زنده بگور می کنند با استعانت از وحی الهی وخداوند متعال ابلاغ دین اسلام ناب محمدی را گذارند به اعراب گفت ای بیچاره هاچرا به همدیگر که چیزی ندارید حمله می کنید اگر می خواهید راه سعادت را بیاموزید من راه انرا نشان شما خواهم داد بگوئید لااله الا اله و محمد رسول الله تا رستگار شوید وچون اعراب اسلام ناب را دیدند خیلی خوشحال شدند زن های سفید روی وخوش بوی روم… بیشتر..

zahra
zahra
2011-04-10 2:24 ب.ظ

ای کاش انقدر باهوش بودیم که حتی تاریخ زیبای ایران رو هم سیاسی نمی کردیم. دوستان, سریالهای تاریخی فقط توی ایران تحریف نمی شه همه جای دنیا تاریخ رو فیلم می کنن که قدرت خودشون رو نشون بدن ولی به نظر من اینجا اومدیم که یک کم از سیاست دور شیم نه اینکه با حمله و توهین تاریخ زیبامون رو هم نابود کنیم.

vn
vn
2011-05-06 8:00 ب.ظ

به نام خدا تاریخ ایران از زمان ورود آریایی ها به ایران جز جنگ چه چیزی دیگری بوده است؟ اگر بابک و مازیار ایرانی هستند چرا ایرانی ها را می کشتند؟ ما چرا رفتارهای خودمان را با اقوام دیگر نمی بینیم؟ ترجمه ابوالقاسم پاينده – تاريخ طبري جلد دوم- ص600 تا 604 آنگاه هزار کس از دليران و نخبگان سپاه برگزيد و بگفت تا به فرمان وي کار کنند و از عرباني که با آنها روبرو مي شوند کسي را باقي نگذارند و به تحصيل غنيمت دل نبدند. و با آنها به راه افتاد و عرباني که به قلمرو پارسيان… بیشتر..

shoqad
shoqad
Reply to  vn
2011-11-28 1:45 ق.ظ

@vn, دیدگاه شما به تاریخ باژگونه هست نازنین! بابک و مازیار ایرانی و ایرانی تبار بودند و ایران کشور اشغال شده توسط اعراب بود مسلما شورش آنها در راستای آزادی و در آمدن از زیر سلطه تازیان بوده …منابع موجود در مورد این دو هم توسط تاریخ نویسان مسلمان نوشته شده اند که مثل نوشته ها (برداشتها)ی شما آکنده هست از دروغ و تعصبات مذهبی(ر.ک دوقرن سکوت زرینکوب و بابک خرمدین دلاور آذربایجان سعید نفیسی) و اصولا قیام هردوی اینها رنگ و لعاب مذهبی داشته و نه اینکه از اساس مذهبی بوده باشد .بخصوص بابک که خواجه نظام الملک در… بیشتر..

1478
1478
2012-03-26 3:39 ب.ظ

سلام و مرسی از زحمت و تلاشتون
متاسفانه لینک ها خراب هستند

پریسا
پریسا
2012-06-07 12:37 ب.ظ

به دور از هر زنده باد و مرده بادی شما از تاریخ باستان هم اطلاعی دارید؟زمانی که ایلام و اشور در راس قدرت بودند و قوم پارسی هنوز پا نگرفته بود.اضمحلال 3امپراتوری به دست کورش یعنی شروع عظمت قوم پارسی.این رسم تاریخ است که یک روز عرش فردا فرش.3امپراتوری ایران.هخامنشی.اشکانی.ساسانی.اگر افتخاری هست از ای داشته باشید.ایران هنوز ایرانه اگر ننگی بر ایرانه از شیوه حکومته.وقتی ار ریشه قاسدی و پوسیدی مملکت میشه ویرانه.وقتی تلاش بر خاک کردن تاریخ اصیلی میکنن که از هزاران سال قبل از میلاد یعنی زمانی که نه اروپایی بود و نه امریکایی یعنی اوج حقارت و… بیشتر..

جاوید پارس
جاوید پارس
Reply to  پریسا
2020-03-04 3:42 ق.ظ

میدونید سرکار دوختایرانی پریسا خانم من کامنتها را که میخوانم افرادی از روی غرض به ایران که ایرانی نمایند وافرادی که تاریخ خواندند مثلا ادعای روشنفکری دارند یا نفهمن ونادان مثل روشنفکرهای زمان معاصر علی شریعتی یا احمد شاملو یا ال احمد یا یا…. یااینکه خاین به ایرانو ایرانیست وارای هم عجیب متعصب به دین وان دین هم عسلام یا عمام زمانی دارند انگاری زردتشت دشمنانشان است. اگر تاریخ ایران را بدانند به فرهنگ ایران پی میبرندکه از ۲۵۰۰ سال پیش در ایران نظم ونظام وقانون وحکومت بودانموقع درباره کشورشان اینقدر بی اهمیت یا بی غیرت نبودند۰ افسوس که ایران… بیشتر..

bahman
bahman
2010-08-06 11:03 ق.ظ

alli

massoum
massoum
2010-11-05 9:51 ق.ظ

آدم وقتي سوالي يراش پيش مياد بايد انقدر همت داشته باشه كه تكوني به خودش بده و بره دنبال جواب . نه اينكه بشينه، با رايانه ش بازي بازي بكنه به اين اميد كه يه وقتي، يه جايي، يه دانلود رايگان، يا حتي يه هرزنامه بخوره به تورش، بعد هم بگه: “اوركا! اوركا! ( يافتم! يافتم!) دين بده! قرآن ناقصه!
عزيزان اگر يه ذره مطالعات علميشون رو بالا ببرن تا بتونن دين و ديندارهاي واقعي رو از مدعي ها تشخيص بدن عالي ميشه.

saeed
2011-05-21 6:14 ب.ظ

caller.blogfa.com

saeed
2011-05-21 6:15 ب.ظ

caller.blogfa.com
اینم وبلاگ بنده

م
م
2011-08-03 4:45 ب.ظ

بحث راجع به اديان وتاريخ ظهور انها بسيار زياد است.اما چيزي که براي انسان امروزي حائز اهميت است اين است که دين در جامع امروز چه نقشي دارد وايا اعتقاد به موازين ان تاثيري در زندگي دارد يا نه.من به عنوان جوان امروزي فکر ميکنم که انسان با کمک گرفتن از عقل وخرد ودانش وقوانين موجود که خيلي ازانها مولود تجربيات خود بشر بوده و از اسمان وتوسط پيامبر يا امامي نيامده قادراست زندگي مطلوبي داشته ودنيايي که در ان زندگي ميکند به خوبي بسازد

بی نام
بی نام
2011-08-10 9:29 ق.ظ

من یه مسلمان زاده هستم اگر با تحقیق خواستم از دینم دست بکشم و ازاد باشم حکمم اعدام است.پس در پذیرش دین اکراه(جبر و زور)است.من با سخن دوستم موافقم که انسان با قوانین برگرفته از تجربه و انسانهای فرهیخته میشودزندگی سعادتمندی داشت.

پوریا
پوریا
2012-01-18 8:21 ب.ظ

سلام اگه بتونین مثله بعضی کتاب هاتون تو هرصفحه دو ردیفه بشه دیگه سایتتون و کتاباتون حرف نداره
چون خیلی ها الان با گوشی هاشون میخونن صفحه های دو ردیفه رو به راحتی میخونن ولی یه ستون با خیلی از مشکلات روبه رو میشن
ممنون بابت سایت عالی تون

علي
علي
2012-01-21 12:27 ب.ظ

مدیر محترم سایت خسته نباشی و خدا انشاء الله عوضت بده این کتاب جزء ارکان تحقیقم بود منو شرمنده کردین متشکرم و دعاگویتان هستم

Reza Kaveh
Reza Kaveh
2012-03-30 12:10 ق.ظ

سلام . خسته ناشید ، دفعه قبل ایمل براتون فرستادم که کتابهای روی سایت بیشتر قابل دانلود نیست از جمله کتاب تاریخ ایران بعد از اسلام دکتر زرین کوب . شما رو بخدا اینجوری با اعصاب آدم بازی میکنید . یا کتاب رو سایتتون نذارین یا اگه میذارین قابل دانلود باشه . اول ببینین مشکل چیه . اگه قابل دانلوده بذارین رو سایت اگه نیست مردم رو سرکار نذارین . ممنون

Masoud
Masoud
Reply to  Reza Kaveh
2012-04-03 8:34 ق.ظ

دوست عزیز،همون طور که در نظرات بالا میبینین این کتاب ها همه دانلود میشه ولی بعد چند روز احتمالا توسط یک گروه لینک دانلود کتاب ها خراب میشه و دلیل این هست که این کتاب ها از کتاب های ممنوع هستند ولی ما باز سعی میکنیم که این لینک ها رو دوباره راه اندازی کنیم.

زهرا
زهرا
2012-08-01 3:35 ب.ظ

کتاب نیست 🙁

بیستون
بیستون
2012-08-12 3:59 ب.ظ

درود
با سپاس از همه ی دست در کاران . عالی

ریحانه
ریحانه
2012-09-25 5:32 ب.ظ

اقا خیلی نامردین ….یعنی شماها نه ها …. اونا رو میگم ….آره همونا …

ف ی ل ت ر شددددددددددددددددددددده

بخدا اشکم در اومد ….

مسعود اکبری
مسعود اکبری
Reply to  ریحانه
2012-09-26 8:01 ب.ظ

درود @ریحانه,
لینک ها تصحیح شدند

وحید
وحید
2015-04-28 11:33 ب.ظ

سلام از جناب عالی به خاطره ارائه نمودن این کتابهای با ارزش متشکرم

محمد
محمد
2019-06-04 10:15 ب.ظ

عالی است

ایرانی
ایرانی
2019-12-13 4:09 ب.ظ

درود بر شما. بسیار عالی. بی اندازه سپاسگزارم.

علیرضا مطلوب
علیرضا مطلوب
2020-03-10 1:40 ب.ظ

ممنونم از خدمت بزرگ شما به محققین و دوستداران تشنه کتابهای تاریخی غیر فرمایشی که به‌طور صحیح راه را برای رهانیدن مردم از جهل و استبداد صاحبان قدرت هموار کرده است. من به سهم خود قدردان زحمات جان‌بخش شما متولیان واقعی ایران و عزیزانی هستم که بیگناه قربانی جهل تحمیلی جانیان و غداران بی‌وطن در طی قرنها گشته‌اند و خود خبر ندارند… باز هم ممنون از این کار سترگ شما که کمتر از فتح ماه و کشف فضاهای بیکران نیست.

کامبیز
کامبیز
2010-10-08 1:26 ق.ظ

دوستان محترم
تاریخ و فرهنگ ایران و ایرانی برای یک مشت متحجر که باصرف مبالغ هنگفت سریالها وفیلمهای مذهبی باب دل خود میسازند سخت مورد تهدید است واین وظیفه ملی ما است که با مطالعه کتب ایرانی هدف انانرا کورکنیم…

پور ایران
پور ایران
2010-12-12 10:27 ق.ظ

چطور میتونید دینی را بپذیرید که پیامبرش ماهی یک جنگ داشت؟

مگه وظیفه ی پیامبران غیر از “ابلاغ پیام الاهی و اتمام حجت با مردمه”؟

مردمی که در سر راه سپاه اسلام قرار گرفتن سه راه بیشتر نداشتن:

پذیرش اسلام یا پرداخت جزیه یا کشیدن شمشیر !

بیاید کمی فکر کنیم.

جاوید پارس
جاوید پارس
Reply to  فرشید محمودی
2020-03-04 3:08 ق.ظ

میشه بگیدپیامبر ایرانی کی بود؟.

vn
vn
Reply to  پور ایران
2011-05-06 8:51 ب.ظ

به نام خدا من مثالی می زنم مگر جنگ تحمیلی با عراق را به ما تحمیل نکردند ما به نظر شما نباید از خودمان و حقوق مشروعمان دفاع می کردیم و می گذاشتیم دشمن بر ما چیره شود در حالی که ما خواستار جنگ نبودیم تمام جنگ های پیغمبر اسلام هم جنبه دفاعی داشته است جنگ بدر برای بازپسگیری اموالی که متعلق به مسالمانان بود و مشرکان در مکه به زور از آنان گرفته بودند و خود مسلمانان را هم از شهرشان بیرون کرده بودند، بود و مسلمانان در این نبرد هم شروع کننده جنگ نبودند جنگ احد را مشرکان… بیشتر..

bhz
bhz
Reply to  vn
2011-11-20 12:11 ب.ظ

@vn, سلام خسته نباشی جنگ بدر که گفتی لشکر اسلام به کاروان ماالتجاره که به سمت شام درحرکت بود و اموال آن طلا وجواهر بودند حمله شد(تاریخ طبری )توی همین سایت هست دانلود کن بخوان حمله به یمن و غارت اموال بادیه نشین ها (سیرت رسول الله) خمس وزکات که مال پیغمبر والله اون بود اللهی که نبود همش میشد مال خودش … مالیاتی که می گی در این دوران همه پرداخت مکنند نه جزیه ای که غیر مسلمین پرداخت مکردند در آخر کدام رهبر مسلمانان ساده زندگی کرده همه موقع مردن اموال و دارایهایشان سرسام آوربوده (تارخ طبری و… بیشتر..

سروش
سروش
Reply to  bhz
2015-08-19 1:34 ق.ظ

یک کلام
تاریخ طبری = شک و تردید

فاطمه
فاطمه
Reply to  vn
2019-12-14 6:13 ب.ظ

پیامبر در اواخر عمر سپاهی برای حمله به ایران فراهم کرد اما فرصت نشد و فوت کردند.پس قصد حمله هم داشتند در حالی که ایشان فقط بر اساس وظیفه اشان باید پیامرسانی و تبلیغ می کردند و نه حمله به یک کشور دیگر.

saeed
2011-05-21 6:11 ب.ظ

سلام به همه ی دوستان تاریخ دوست
لطفا به وبلاگ من بیایید و نظرتان را بدهید.
برقرار باشید

حمید
حمید
2012-08-15 7:17 ق.ظ

من یه سوال دارم ، کسی که با کمی خوش شانسی بین میلیونها اسپرم اول شده و با کمی بد شانسی بین صد و خورده ای کشور ایران به دنیا اومده و حالا بعد از مطالعات و تفکرات خودش به این نتیجه رسیده که نمیخواد مسلمون باشه چه گناه و تقصیری داره ؟ آقا دینتون کامل ، مذهبتون بهترین و عقایدتون بی عیب ترین چرا حقوق انسانی من باید توسط اعتقادات شما محدود بشه ؟ چرا کسی که دینش رو عوض کرده مرتد خوانده میشه و مرگ حقش ؟ این لا اکراه فی دین پس چیه ؟ چرا کشورم چند… بیشتر..

امینی
امینی
Reply to  حمید
2019-10-31 7:02 ب.ظ

هیچ دو لتی بی نقص نیست. چون عوامل بی نقص نیستند. تنها کسی که در حال حاضر حی هست ولی حاضر نیست و عادله امام مهدی و عیسی مسیحه. ما باید دست دجال رو کوتاه کنیم(فرهنگ باطل رو از بین ببریم) و بعد که لیاقت نشون دادیم ایشون ظهور میکنند اسلام رو به وضعیت مردم بی لیاقت ربط ندید. من خودم خیلی موافق وضعیت حال نیستم و منتظر ظهورم. اگر دوست دارید میتونید پاسخ شبهه هاتون رو از کانال @shobhedini پیدا کنید. من ادمین نیستم ولی ایشون رو خیلی قبول دارم و خیلی واضح و خوب و قانع کننده صبحت… بیشتر..

amir
amir
2012-09-12 6:21 ق.ظ

من فقط یک چیز را میدانم وآن این است که دین وسیله ای است برای استثمار انسانها که هم اکنون یک عده به نام دین هزاران گناه وخلاف می کنند. وقتی می بینم که عده ای به اصطلاح دین پرست دست به این گونه اعمال میزنند از دین واسلام متنفر می شوم کاش دینی وجود نداشت کاش روزی برسد که در مملکت ما دینی نباشد تا به وسیله ان مردم استثمار شوند.

سید هادی محمد آباد
سید هادی محمد آباد
2019-03-13 12:00 ب.ظ

از سایت خوبتان تشکر می کنم برای مشتاقان تاریخ گذشته منابع خوبی در دسترس هست . برای شناخت تاریخ اسلام باید کتب تمام حرفه و عقاید اسلام در سایت باشد تا من خواننده خودم بتوانم واقعیت را بدست آورم . مثلا تاریخ طبری و شرح کامل ابت اثیر در خصوص بعضی موضوعات تاریخی و اتفاقات صدر اسلام سکوت کرده اند بطور مثال کتاب ناسخ التواریخ که در سایت شما موجود است مطالعه کنید خیلی از واقعیتهای موجود در صدر اسلام خصوصا اجحافی که به مردم ایران شده و سالهای سال از حق استقلال محروم بوده اند در این کتب اثری… بیشتر..

مازیار
مازیار
2010-10-25 10:58 ق.ظ

سلام
تاریخی که توسط یک مشت تازیان رقم بخوره و تمام اون با پیروزی عربها بر منزلت ایرانی روح بزرگ ایرانی همه همه به حراج رفته است براستی عظمت ایرانی کجا رفت با آمدن یک ایدولوژی دینی تا به اکنون گرفتار این ناپایداری دینی گشتیم شاید روری بیاید که این گرانقدر تاریخ را با نام بزرگان ایران به بالا ببریم نه با علم کردن بزرگان دینی ممنون.

vn
vn
Reply to  مازیار
2011-05-06 9:29 ب.ظ

به نام خدا 1- بسیاری از تاریخ نویسان ایرانی بوده اند 2- مگر روح بزگ ایرانی به عظیم بودن کشور است، اگر اینگونه باشد مغول کبیر چنگیز خان هم داری روح بزرگی بوده!؟ 3- ایدولوژی اسلام چیزی نیست جز حقیقت فکر کنم دلیل اش این باشد 4- بزرگان ایران همگی در زمانی که مساوات اسلامی برای همه طبقات جامعه وارد شد پدید آمدند و در اصل یعنی در دوران اسلامی همین بزرگان ما از بزرگان دین درس گرفته اند پس فکر کنم ما هم باید سراغ اصل و منشا برویم! 5- به گمانم شما دچار مسائل شعوبی گری(نژاد پرستانه) شده… بیشتر..

Sir ali
Sir ali
Reply to  vn
2017-11-22 6:51 ب.ظ

بگو سه هزار سال تمدنه ما اینه
بگو عرب نیستیم بزار بمونه کینه