دانلود کتاب تاریخ جامع ادیان از آغاز تا امروز

نام کتاب

تاریخ جامع ادیان از آغاز تا امروز دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

جان ناس + به اهتمام علی اصغر حکمت

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

6.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب تاریخ جامع ادیان از آغاز تا امروز اثر جان ناس با ترجمه علی اصغر حکمت است؛ تاریخ جامع ادیان در نوع خود کتاب منحصر به فردی است که در زمینة تاریخ جمیع ادیان، در دسترس دین پژوهان ودانشجویان فارسی زبان قرار دارد.
این کتاب دارای چهار بخش است:
بخش نخست: ادیان ابتدایی وگذشته ، نویسنده دراین بخش، جایگاه دین در دوره های پیش از تاریخ وفرهنگهای ابتدایی ونیز ادیان اقوام پیشین را بررسی کرده و در کنار این موضوع، دوازده ویژگی مشترک ادیان ابتدایی را که برخی از این ویژگی ها به گونه ای در ادیان بزرگ امروزی نیز وجود دارند، بررسی کرده است.
بخش دوم: مذاهب هند. در این بخش، به پیشینه تاریخی ، مناسک، فرقه ها وتحولات ادیانی پرداخته است که خاستگاه آنها شبه جزیره هند می باشد؛ دینهایی چون هندوئیسم، جینیزم، بودیسم وآیین سیک.
بخش سوم: در باره ادیان خاور دور است که مباحث آن به دینهای چینیان مانند مذهب تائو،کنفوسیوس وشینتو اختصاص دارد.
بخش چهارم: ادیان خاور نزدیک، چهار دینی که ظهور آنها در منطقه خاور نزدیک ( ایران، جزیرة العرب،منطقه عمومی بیت المقدس وشام و مصر قدیم ) بوده ، در این بخش آمده اند .کیش زردشتی، مذهب یهود، آیین مسیحیت ودین اسلام، موضوع این بخش هستند.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments