دانلود کتاب تاریخ حضور مسلمانان و ایرانیان در جزایر جنوب شرقی آسیا و قاره استرالیا پیش از حضور اروپاییان

نام کتاب

تاریخ حضور مسلمانان و ایرانیان در جزایر جنوب شرقی آسیا و قاره استرالیا پیش از حضور اروپاییان دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

حمید شفیع‌ زاده

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

18.6 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب تاریخ حضور مسلمانان و ایرانیان در جزایر جنوب شرقی آسیا و قاره استرالیا پیش از حضور اروپاییان اثر حمید شفیع‌ زاده است؛ غرض از نوشتن این کتاب اثبات این موضوع می باشد که بعضی از اقوام وتمدنهای قاره های امریکا از ایران نشات گرفته است ودر این قاره اقوامی از مسلمانان وجود داشته اند ودر این راه بیش از ۱۰۰۰ دلیل وسند وعکس ارائه می شود.مردم واقوام مختلفی از جهان پیش از غربی ها پا در سرزمین امریکا گذاشتند،وغربی ها آخرین قومی بودند که به این سرزمین رسیدند،غربی ها تاریخ سرزمین امریکا را آنگونه که خود خواستند ،نوشتند ،نه آنگونه که حقیقت داشته ودارد.

حداقل سود خواندن این کتاب دانستن گوشه های از تاریخ امریکا می باشد که به عمد از دید همگان دور نگه داشته می شود. عموم مردم جهان حتی بومیان امریکا از تاریخ خود بی خبرند، وآنچه ازتاریخ می دانند عموماً از فیلم ها وکارتون هایی می باشد که دستگاه رسانه ای غرب به خورد مردم داده است.در این فیلم ها بومیان امریکا را انسان های وحشی وخونریز و ظالم وبی فرهنگ وفهم  نشان میدهند،که فقط کارشان حمله به روستا ها وقطارها ودلیجان های غربی ها می باشد،وغربی های مظلوم فقط از خودشان دفاع می کنند!




Subscribe
دنبال کردن
guest
4 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
ماهان
ماهان
2021-10-12 11:31 ب.ظ

سلام این کتاب با چه مجوزی در سایت شما قرارداده شده است.

ماهان
ماهان
Reply to  ماهان
2021-10-26 10:07 ق.ظ

این کتاب بدون مجوز دانلود میشه بدون اجازه از مولف و ناشر این کار درست نیست

ارما
ارما
Reply to  ماهان
2021-11-07 5:56 ب.ظ

این کار اشتباهه و مخاطب نباید دانلود کنه متاسفم از کار این سایت

ارما
ارما
2021-11-07 5:54 ب.ظ

این کتاب را دانلود نکنید چون حقوق مولف و ناشر کتاب را پایمال می کنید. این سایت بدون تجازه از مولف و ناشر اقدام به عرضه رایگان این کتاب کرده است. لطفا جهت حمایت از ناشر و مولف که برای نوشتن و چاپ و عرضه آن زحمات زیادی کشیده شده کتاب را از آپ های کتابخوان طاقچه و کتابچین خریداری کنید. با حمایت از مولف و ناشر کتاب های بهتر نوشته خواهد شد. متاسفانه این سایت حق کپی رایت را راعایت نمی کند.