دانلود کتاب تبار سخندری وارث اتابکان

نام کتاب

 تبار سخندری وارث اتابکان دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

هادی اسکندری

موضوعات

تاریخ ایران

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 9.7 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب تبار سخندری وارث اتابکان اثر هادی اسکندری است ؛ هادی اسکندری سَخُندری نویسنده ، پژوهشگر و ورزشکار متولد ۶ خرداد ماه سال ۱۳۶۴ در شهرستان ایذه می باشد.
ایشان علاوه بر نویسندگی و پژوهش در حوزه های تاریخ،سیاست ،پدافند غیرعامل، علوم دریایی در حوزه ورزشی نیز فعالیت داشته و مربی دفاع شخصی و نماینده سازمان جهانی و آسیایی در این زمینه در کشور هستند. همچنین ایشان در زمینه کیک بوکسینگ و کونگ فو توآ فعالیت داشته و ورزش های رزمی خود را زیر نظر استاد سیاوش اسکندری آغاز و با هدایت استاد سیامک جلالی ادامه داده و به درجه مربی گری رسیده است.
در سال ۹۹ کتاب تبار سخندری وارث اتابکان در حوزه نسب شناسی از ایشان به چاپ رسید و کتاب از شام تا لرستان جامع الاخبار اتابکان لر بزرگ را نیز در دست چاپ دارد.
هادی اسکندری در حوزه علوم دریایی،پدافند غیرعامل،علوم ورزشی و سیاست بیش از ده ها مقاله ارائه داده است.
از فعالیت های مهم دیگر ایشان در حوزه بختیاری ، نسب شناسی است که به طور تخصصی صورت پذیرفته است.
بنابر کتاب تبار سخندری وارث اتابکان،ایشان از نسل اتابکان لرستان بوده و در این کتاب به اصالت خود و طایفه لجمیراورک و سخندری به صورت ویژه پرداخته است.

بخشی از کتاب : حکومت اتابکان لر از بزرگترین حکومتهای ملوک الطوایفی بعد از ورود اسلام در ایران بود که حدود ۴۲۶ سال به درازا کشید. حکومت اتابکان در پایان حکومت هایی چون سلجوقیان،غزنویان و سلاله سوم خوارزمشاهیان قدرت گرفته و با حکومتها و سلسله هایی هم چون بنی عباس، ایلگ خانیان، ملوک شبانکاره ای،اسماعیلیان، غوریان، مغولان، قراختائیان کرمان،آل کرت،ایلخانیان، آل مظفر، آل اینجو، سربداران، طغا تیموریه، چوپانیان، ایلکانیان،گورکانیان، ترکمانان و صفویان هم دوره و هم عصر بودند.اما اینکه اتابکان چگونه قدرت گرفته و شروع به حکومت نمودند باید آن را در پایان دوران حکومت سلجوقی جستجو نمود.

 

این کتاب توسط نویسنده به کتابخانه اهدا شده است.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments