دانلود کتاب خانه ی ابری

نام کتاب

  خانه ی ابری (دانلود+)

نویسنده

فریدون احمد (ابوالحسن زاده)

موضوعات

برق محله همانطور برگشت، که رفته بود. بی خبر و دور از انتظار. در آغاز بهت و حیرت مردم. ناگهان همه جا روشن شد. روشنایی به دلم نشست. گویی روشنایی ذهن من برگشته بود. خودم را رساندم به خوزه، تا درگوشی بهش بگویم من راز مرگ مرغ طوفان را می دانم…

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

8.92 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب خانه ی ابری اثر فریدون احمد (ابوالحسن زاده) است؛ اطلاعاتی درباره زندگی نویسنده: اخیراً به همت آقای اسد سیف کتاب‌های دو نویسنده فقید به دست‌مان رسید که نام‌هایشان برای ایرانیان داخل کشور چندان آشنا نیست.
اکبر کاشفیان و فریدون (احمد) ابوالحسن زاده، دو برادر نویسنده ساکن شهر کلن، آلمان بودند که هر دو به فاصله کمی حدوداً دور و بر پنجاه سال سن، درگذشتند. اکبر دو کتاب بیشتر منتشر نکرد. اما در نشریه آرش، چاپ پاریس هر از گاه داستانی از او منتشر می‌شد.
فریدون پرکارتر بود و کتاب‌های بیشتری منتشر کرد. هر دو برادر زمانی از همکاران هادی خرسندی در “اصغرآقا” بودند. مطالب اکبر در این نشریه با امضای ا.دیکتاتور زاده منتشر می‌شد. خود فریدون نیز مدتی کوتاه نشریه‌ای در طنز با عنوان “ملانصیرالدین” در آلمان منتشر می‌کرد که عمر آن زیاد نبود. جُنگی نیز با عنوان “قصه و طنز” منتشر می‌کرد که بیش از دو شماره دوام پیدا نکرد. مدتی نیز با رادیو اسرائیل همکاری داشت و هفته‌ای یک طنز در آنجا می‌خواند. وی چند مجموعه داستان و رمانی دربارۀ ترور شاپور بختیار با عنوان “خانه ابری” دارد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments