دانلود کتاب خدایان آن سوی فضا

نام کتاب

خدایان آن سوی فضا دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

اریک فون دانیکن + به اهتمام مهرداد شاهین

موضوعات

علوم غریبه

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

5.0 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب خدایان آن سوی فضا اثر اریک فون دنیکن با ترجمه مهرداد شاهین است؛ «اریک فون دانیکن» که نام کاملش با تلفظ صحیح «اریش آنتون پاول فون دنیکن» می‌باشد، در ۱۴ آوریل ۱۹۳۵ در منطقه «آلمانی» زبان «زوفینگن» در «سوییس» متولد شد.
وی کاتولیکی بسیار متعصب بود و به همین دلیل در مدرسه «سن میشل» مشغول به تحصیل گردید و در کنار آن اوقات فراغتش را با مطالعه ترجمه‌های متون باستانی می‌گذرانید. او تحصیلش را در ۱۹ سالگی نیمه‌کاره رها کرد و در هتلی مشغول به کار شد و هنگامی که مدیر کل هتل پنج ستاره‌ای گردید، نخستین کتابش را به نام «خاطرات آیندگان» یا «ارابه‌های خدایان» انتشار داد که موفقیت و شهرت فراوانی برای وی در بر داشت؛ به طوری که کتابش در نخستین سال چاپش در ۱۹۶۸ پرفروش‌ترین کتاب سال در «آلمان» و «آمریکا» گردید و بعدا در ۳۸ کشور دیگر دنیا نیز منتشر گردید.
او بسیار علاقمند به کشف رازهای دنیای باستان و نشانه‌های خدایان یا همان فضانوردان در دوران بسیار گذشته بود و بنابراین با پس‌انداز ۳۰۰،۰۰۰ فرانک «سوییس» در جوانی، سفرهای پژوهشی و علمی خود را آغاز کرد که همچنان ادامه دارد.
«فون دانیکن» برای تهیه کتابها و دیگر آثارش، صدها هزار کیلومتر پیاده سفر کرد. ده‌ها هزار کیلومتر با هواپیما پرواز کرد. به اعماق تیره‌ترین غارهای درون زمین رفت. از تاریک‌ترین و ناشناخته‌ترین مکان‌های باستانی جهان عکس تهیه کرد. نتیجه آن که تصاویر و مدارکش را به همراه نظریات و فرضیاتش درباره گذشته بشریت در کتاب‌های دیگرش منتشر کرد و صریحا به مقابله با یکسونگری کلیسایی و خرافی نشان دادن تاریخ گذشته‌ها پرداخت.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments