دانلود کتاب دوست خانواده

نام کتاب

دوست خانواده دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

فئودور داستایفسکی+ به اهتمام مهرداد مهرین

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

4.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب دوست خانواده اثر فئودور داستایفسکی با ترجمه مهرداد مهرین است؛ سرانجام همه‌چیز تغییر کرد، ژنرال درگذشت و مرگ او هم اوریژنال بود. آزاداندیش و ملحد سابق بیش از حد ترسیده و اشک ریخته و پشیمان شده و دستور داده بود تمام علائم مذهبى را نصب کنند و مرد روحانى را احضار نمایند. دعا خوانده شد و مراسم تشریفات و مذهبى دیگرى اجرا گردید. بیچاره فریاد مى‌زد که نمى‌خواهد بمیرد و حتى در حالى‌ که اشک از چشمانش سرازیر بود از فومافومیچ تقاضا کرد او را به خاطر بدى‌هایى که کرده عفو نماید. این عمل او بعدا سرمایه گران‌بهایى براى فوما فومیچ شد. ولى لحظه‌اى قبل از اینکه روان ژنرال از جسم‌اش جدا شود، اتفاق زیر رخ داد:

دخترى که مادام لاژنرال از شوهر سابق‌اش داشت، یعنى عمه من. پراسکویا ایلینچنا که همیشه در خانه ژنرال به سر مى‌برد و یکى از قربانى‌هاى او بود و در ده سال اخیرى که بسترى بود برایش صرف‌ نظر نکردنى شده بود و با رفتار ملایم و شفقت‌آمیزى که داشت همیشه رضایتش را جلب مى‌کرد، به طرف بستر ژنرال رفت و زار زار گریه کرد. ژنرال حتى هنوز قدرت آن را داشت که گیسوانش را بگیرد و آن را سه بار به شدت بکشد و از شدت غضب کف بر لب آورد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
مهدی
مهدی
2020-12-27 9:31 ب.ظ

شاه شاهان داستا یفستکی