دانلود کتاب دُخان و رسول مبین

نام کتاب

دُخان و رسول مبین دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

صادق شکاری 

موضوعات

عرفان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

 2.4 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب دُخان و رسول مبین اثر صادق شکاری است؛ صادق شکاری در باب مصداق یابی علائم باید توجه داشته باشیم که: علائم ظهور می‌توانند در مقاطع زمانی مختلف، مصادیق مختلفی، داشته باشند. بدین شکل که مثلاً دُخان را هم می‌توان به‌عنوان نشانه‌ای برای سلاح‌های جنگی دجال، و علامتی از علائم او در نظر گرفت. همان گونه که در روایت آمده است: (بَيْنَ يَدَيْهِ جَبَلٌ مِنْ دُخَانٍ). و هم می‌توان مصداقی، از مصادیق دُخان را افزایش گازهای گلخانه‌ای به‌حساب آورد، گازهای که سبب گرم شدن بیش از حد کره زمین و تغیرات اقلیمی در عصر حاضر شده است. همان گونه که امام رضا (ع) فرمودند: (قَبْلَ هَذَا الْأَمْرِ بَيُوحٌ)؛ (پیش از این‏ امر گرمای‌ شدید خواهد بود).

بنابراین دُخان در مقاطع زمانی مختلف، می‌تواند واقع شود. مثلا اگر قرار است دُخان نشانه ظهور رسول امام مهدی (ع) باشد، هیچ مانعی ندارد که همین دُخان نیز نشانه‌ای برای ظهور خودِ امام مهدی (ع) نیز باشد. و یا حتی نشانه‌ای برای برپایی قیامت و ….؛ بنابراین بعضی از نشانه‌ها و علائم ظهور می‌توانند مصادیقِ مختلف در مقاطع زمانی مختلف داشته باشند، یکی از مصادیق بارز (دُخان) دود حاصل از برخورد اجرام آسمانی به‌زمین، و فوران آتشفشان‌ها، است».




Subscribe
دنبال کردن
guest
3 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
حمزه
حمزه
2020-01-15 1:39 ب.ظ

تلاطم این ایام پرفتنه را با آرامش کتاب تسکین دهیم

سيد
سيد
2020-02-18 6:59 ق.ظ

لينك كتاب خراب است