دانلود کتاب روزهای پیشاور (ردی بر کتاب شبهای پیشاور )

نام كتاب

روزهای پیشاور

نویسنده

محمد باقر سجودی

توضیح

این کتاب نقدی است بر کتاب شبهای پیشاور سلطان الواعظین . نویسنده کوشیده مورد به مورد مناظرات کتاب مذکور را واکاوی کند .
رمز عبور

pdftarikhema.com

00000 حجم دانلود کتاب

3040 کیلوبایت (KB)

قالب کتاب

PDF

منبع الکترونيکي

تاریخ ما

 

 

Image result for ‫کتاب روزهای پیشاور‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
136 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
رسول
رسول
2018-12-29 9:10 ق.ظ

چرا کتاب شب های پیشاور در سایت شما موجود نمی باشد؟

محمد جواد
محمد جواد
2018-03-11 10:56 ق.ظ

سلام علی من التبع الهدی کتاب روزهای پیشاور کتاب غیر علمی و خالی از اعتبار است. در حالی که کتاب شبهای پیشاور پر از استدلال علمی و عقلی است و بسیار مستند است. سوال اصلی اینجاست که چرا باید ردی بر کتابی نوشت که از ابتدا تا انتها فقط ذکر احادیثی است که توسط علمای سنی در کتابهای خودشان نوشته شده است!! در ضمن باید متذکر شد که کتاب شبهای پیشاور در اصل مجموعه مناظرات عده ای از علمای اهل سنت با عالم شیعی است که در پایان مناظرات علمای سنی از پاسخ صحیح دادن به سوالات و رد پاسخ… بیشتر..

max
max
2012-07-26 2:15 ب.ظ

in ketab ehanat be mardom iran va shiayan ast ke ma ro sadeloh doneste va az lahnesh peidas ke az roye doshmani neveshte shode. dalayelesham ghalatan ke avalesh darbare shiayan gofte. soltanolvaezin sohbatash az manabe motabare sonate. taze ahl tasanon ghabol daran hameye sahih bokhari va moslemo. ama inja zadan ziresh. kolan ina zed irano shian . nemone barezesh khianataye arabestane ke edeaye sonatam mikonan.

محمد
محمد
2012-09-03 10:41 ق.ظ

اگر می گذاشتند دانلود شود خوب بود فیلتر شکن می خواهد که ما نداریم،

چرا نمی گذارند مردم خودشان فکر کنند و نتیجه بگیرند ،چرا باید به سایتهایی که آنها می گویند برویم و کتابهایی که آنها می گویند بخوانیم؟و آنطور که آنها می خواهند فکر کنیم؟پس تکلیف عقل و قوه تفکر و آنچه سبب تمیز ما از سایر موجودات شده چه می شود، مگر قرآن نمی فرماید:
فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه ؟

دوستان معترض به کتاب خیالتان راحت ،خطر بر طرف شده ،سانسور اسلام را نجات داد………

مسعود اکبری
مسعود اکبری
Reply to  محمد
2012-09-03 2:08 ب.ظ

درود @محمد,
مشکلی در لینک وجود ندارد !
http://tarikhema.ir/books/religion/rvzhay_pyshavr.pdf

علي
علي
2012-08-10 5:44 ب.ظ

با سلام و احترام
متاسفانه در روزگاري زندگي ميكنيم كه براي بحق جلوه دادن اعتقادات پوچ خويش دروغ گفتن و نوشتن عملي ثواب تلقي شده و مهم نيست كه چه بهائي بابت آن ميپردازند . انسانهاي ضعيفي كه خود و انديشه هاي كثيف خويش را در پس عبارات دروغ قوي و بحق ميپندارند .

اکبر
اکبر
2012-08-16 2:41 ق.ظ

با سلام.خدمت این برادر یا خواهر گرامی که با اسم شیعه علی جواب بنده را داده اند عارضم که اگر به قول جنابعالی بحث امامت از کلیات دین هست پس چرا حتی یک آیه که بطور صریح و آشکار به این کل اشاره کنه در قرآن نداریم؟؟؟؟؟چرا حتی فقط یکبار اسم یکی از این امامان(چه امامان شیعه و چه سنی) در قرآن نیامده؟؟؟؟مگر تمامی علما و فضلا بر این عقیده نیستند که جز کل را میسازد؟؟؟؟؟؟آیا اگر جز غلط و ناصحیح باشد کل میتواند ادعای درستی بکند؟؟؟؟اجازه بدهید مثالی بزنم.اگر هر یک از شاگردان یک کلاس تنبل باشند میتوان گفت… بیشتر..

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  اکبر
2015-08-16 2:47 ب.ظ

@اکبر, ]مگر همه چیز باید در قرآن می آمد شما تعداد رکعت های نماز صبح را از قرآن پیدا کن ببینم می توانی.چه کسی گفته امامت در قرآن نیامده است وَ إِذِ ابْتَلى إِبْراهيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّي جاعِلُكَ لِلنّاسِ إِماماً قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي قالَ لايَنالُ عَهْدِي الظّالِمينَ.بقره 124 أَ فَمَنْ كانَ عَلى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّهِ وَ يَتْلُوهُ شاهِدٌ مِنْهُ وَ مِنْ قَبْلِهِ كِتابُ مُوسى إِماماً وَ رَحْمَةً أُولئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ وَ مَنْ يَكْفُرْ بِهِ مِنَ الْأَحْزابِ فَالنّارُ مَوْعِدُهُ فَلا تَكُ في مِرْيَةٍ مِنْهُ إِنَّهُ الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ وَ لكِنَّ أَكْثَرَ النّاسِ لايُؤْمِنُونَ.هود 17 يَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ أُناسٍ… بیشتر..

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  اکبر
2015-08-16 2:48 ب.ظ

@اکبر, @اکبر, ]مگر همه چیز باید در قرآن می آمد شما تعداد رکعت های نماز صبح را از قرآن پیدا کن ببینم می توانی.چه کسی گفته امامت در قرآن نیامده است وَ إِذِ ابْتَلى إِبْراهيمَ رَبُّهُ بِكَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّي جاعِلُكَ لِلنّاسِ إِماماً قالَ وَ مِنْ ذُرِّيَّتي قالَ لايَنالُ عَهْدِي الظّالِمينَ.بقره 124 أَ فَمَنْ كانَ عَلى بَيِّنَةٍ مِنْ رَبِّهِ وَ يَتْلُوهُ شاهِدٌ مِنْهُ وَ مِنْ قَبْلِهِ كِتابُ مُوسى إِماماً وَ رَحْمَةً أُولئِكَ يُؤْمِنُونَ بِهِ وَ مَنْ يَكْفُرْ بِهِ مِنَ الْأَحْزابِ فَالنّارُ مَوْعِدُهُ فَلا تَكُ في مِرْيَةٍ مِنْهُ إِنَّهُ الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ وَ لكِنَّ أَكْثَرَ النّاسِ لايُؤْمِنُونَ.هود 17 يَوْمَ نَدْعُوا كُلَّ… بیشتر..

اکبر
اکبر
2012-08-17 1:34 ق.ظ

دوباره سلام دوستان یه چیزی هست که یادم رفت تو صحبتهای قبلیم بگم بهتون.از تمامی دوستان چه شیعه و چه سنی خواهش میکنم برید تاریخ شهر پیشاور رو بخونید.اگه اینکارو بکنید خودتون متوجه میشید که از زمانیکه مردم پیشاور مسلمان شدند تا حالا هیچ وقت هر چهار فرقه اهل سنت با هم تو پیشاور نبودن!!!!تاریخ رو که ورق بزنید خودتون متوجه میشید که در اون تاریخی که شیخ الواعظین ادعا داره در اون با بزرگان اهل سنت مناظره کرده اصلا در پیشاور کسی مذهب شافعی نداشته!!!!!بیشتر از 99 درصد مردم تو اون دوره مذهب مالکی داشتن.بقیه هم حنفی بودن.پس این… بیشتر..

حسین
حسین
Reply to  اکبر
2021-04-29 7:14 ب.ظ

سلام علیکم..این حدیث که فرمودید را حقیر در هر 4 جلد من لایجضر..پیدا نکردم

بهزاد ح
بهزاد ح
Reply to  اکبر
2021-10-25 12:26 ق.ظ

اگر کتاب رو خونده باشید میگوید که دو عالم سنی با ذکر نام از کجا آمده اند و افغانی بوده اند
لطفا بدون تعصب رجوع کنید به مستنداتی که از اهل سنت معرفی میکنه اگر مسیر خداست و حقیقت حداقل کتابهای مذهب دیگری را بخوانیم و دلایل رد آن مذهب را در خود کتابهای صحیح و قابل استناد آنها بدهید
این همه دلیل از کتوب خود شما کافی نیست

مهدی
مهدی
2012-07-28 7:37 ق.ظ

سلام مدیر یت محترم ! نمی دانم شما کتاب فوق را که به اسم نقدی بر کتا ب شبهای پیشاور است خوانده اید یا نه ولی خواهش می کنم این کتاب ضاله را از سایت حذف بفرمایید این کتاب ردی بر کتاب شریف و مستند شبهای پیشاور است و جناب سلطان الواعظین شیرازی رحمه الله علیه سلطان بی بدیل دفاع از حریم مقدس و منور اهل بیت عصمت و طهارت بوده است . هنوز یادمان نرفته که بیش از هزاران کتاب شیعه ، آنهم نسخه اصلی و خطی توسط علمای متعصب وافراطی و حق پوش و معاند برای همیشه از… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  مهدی
2012-07-29 8:14 ب.ظ

دوست عزیز ومحترم ما از هیچ چیز خوف نداریم و سعی نکنید بحث را به اهانت به مقدسات و خرافی دانستن مسائل ختم کنید . شاید از دید شما این مسائل خرافی بیاید و باکی نیست ، چون اطلاعات شما بسنده شده به اطلاعاتی که از عوام و توام با خرافه . در حالی که اسلام دین غنی و محکمی است و به صرف این که کسی ادراک کربلا و عظمت آن و فلسفه قیام امام حسین علیه السلام و نماز و زیارات و غیره را ندارد اصلا و ابدا نگرانی نداریم که شیعه آسیب ببیند ولی گاهی جهت اطلاع… بیشتر..

لیلا
لیلا
Reply to  مهدی
2012-09-10 4:35 ق.ظ

با گفته های مدیر سایت موافقم. و مطالعه ی هر دو کتاب را مفید می دانم زیرا که هرکس بینش صحیح داشته باشد در تشیع خود ثابت قدم م ی ماند و هرکه در او غش باشد غربال می شود و چه بهتر که سره از ناسره تشخیص داده می شود. نمی دانم چرا برخی از این کتاب ها می ترسند. من هم می گویم فراموش نکنیم که: باآل علی هرکه در افتاد ور افتاد” علی (ع) خورشید بی غروبی است که حتی دشمنانش پس از 1400سال از مرگش نیز از نامش می ترسند و این افتخار برای مولایمان بس… بیشتر..

محمد حسن
محمد حسن
Reply to  مهدی
2012-10-22 1:35 ب.ظ

@مهدی, برادر عزیز بد نیست کمی مطالعه و در کنار ان منطق خود را بالا ببرید من یه مسلمان زاده هستم اما مذهبم را خود انتخاب کردم من هم کتب تشع را و هم کتب و اعتقادات تسنن را مطالعه کردم.
به شما هم پیشنهاد میکنم تا کتاب تضاد مفاتیح با قران جناب برقعی را مطالعه کنید تا از حقیقت دعا های خود مطلع شوید

لیلا
لیلا
Reply to  محمد حسن
2015-05-21 3:58 ب.ظ

@محمد حسن, جناب برقعی همون نیست که در اوخر عمرش توبه کرد و وصیت کرد که در کنار امام زاده دفن بشه؟!

محمد مهدی
محمد مهدی
Reply to  لیلا
2020-09-26 3:26 ب.ظ

هر ز این اتفاق نیفتاد و برقعی ترور شد نه اینکه در خانه بمیرد

علی
علی
Reply to  محمد حسن
2015-07-13 5:03 ب.ظ

@محمد حسن, این چه کتاب چرتی است عزیزم برو اطلاعات درست کسب کن وخودرا از باتلاق گمراهی نجات .به این چرت وپرتها دل خوش مکن.در ضمن خودت با نویسنده بی سوادت بامنطق باش………

فرزاد
فرزاد
2012-08-13 6:29 ب.ظ

برادران و خواهران مسلمان واقعاً جاي تأسف است ما كه خود را شيعه و سني ميناميم اصل مطلب را فراموش كرده ايم و با متهم كردن هم به انحراف و خرافه خود را از اسلام ناب محمدي دور ميكنيم.بياييم اگر سني واقعي هستيم مثل حضرت رسول سنت و رسومش را رعايت كنيم و اگر شيعي واقعي هستيم هم مثل حضرت پيامبر و هم حضرت علي (ع) رفتار كنيم.خدا خودش دانا و آگاه تر است و ميداند كه چه كساني بر هدايت و چه كساني بر راه گمراهي هستند.پس به جاي خدا تصميم نگيريد و ديگران را اهل بهشت و جهنم… بیشتر..

اکبر
اکبر
2012-08-24 11:50 ق.ظ

برادر محمد سلام.خدمت جنابعالی عارضم که برادر من اگه آدم از چیزی اطلاع کافی نداره بهتره صحبت نکنه!!!اولا تو بحرین دارن شیعه هارو اذیت میکنن نه هم مذهب خودشونو ثانیا مگه بزرگ یه طایفه بد باشه یعنی همه اون طایفه بدن و یا برعکس؟؟؟؟؟اگه اینطوره که ما حق نداریم پشت پسر حضرت نوح چیزی بگیم چون باباش که بزرگترشه پیامبر خداست!!!!
تورو خدا یه چیزایی بگید که خنده دار و از روی ناآگاهی نباشه.

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-08-27 1:35 ب.ظ

اا فروپاشی تئوری امامت و امام زمان و شكنجه فاطمه الزهراء اندازه خط : بزرگتر کوچکتر فروپاشی تئوری امامت و امام زمان و شكنجه فاطمه الزهراء يكی از پژوهشگران بزرگ وسرشناس شيعه عراق گفته است: به نتائجي دست يافته كه اختلافات تاريخي شيعه با اهل سنت را كنار زده و ثابت می كند كه اين اختلافات هيچ ريشه و اساسی ندارد. ايشان طی سالها پژوهش وبررسيهای عميق بدين نتيجه رسيده اند كه همه اين اختلافات ريشه در مسائل سياسی داشته و هيچ ربطی به قضايای عقيدتی و دينی ندارند. احمد الكاتب استاد سرشناس سابق حوزه های علميه عراق و كويت… بیشتر..

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  یاسر انصاری
2015-08-16 3:19 ب.ظ

@یاسر انصاری, ایها الناس احمد الکاتب یک خائن به اسلام و جیره خوار صهیونیسم است و هیچ ارتباطی به شیعه ندارد.ادعا کردن که چیزی نیست بیاید ثابت کند.

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  یاسر انصاری
2015-08-16 6:01 ب.ظ

@یاسر انصاری, @یاسر انصاری, ایشان تنهایی به این نتیجه رسیدند یا وهابیت و صهیونیسم هم کمکش کردند اولا اصل امامت در قرآن آمده است. وَ إِذِ ابْتَلى إِبْراهیمَ رَبُّهُ بِکَلِماتٍ فَأَتَمَّهُنَّ قالَ إِنِّی جاعِلُکَ لِلنّاسِ إِماماً قالَ وَ مِنْ ذُرِّیَّتی قالَ لایَنالُ عَهْدِی الظّالِمینَ.بقره ۱۲۴ أَ فَمَنْ کانَ عَلى بَیِّنَهٍ مِنْ رَبِّهِ وَ یَتْلُوهُ شاهِدٌ مِنْهُ وَ مِنْ قَبْلِهِ کِتابُ مُوسى إِماماً وَ رَحْمَهً أُولئِکَ یُؤْمِنُونَ بِهِ وَ مَنْ یَکْفُرْ بِهِ مِنَ الْأَحْزابِ فَالنّارُ مَوْعِدُهُ فَلا تَکُ فی مِرْیَهٍ مِنْهُ إِنَّهُ الْحَقُّ مِنْ رَبِّکَ وَ لکِنَّ أَکْثَرَ النّاسِ لایُؤْمِنُونَ.هود ۱۷ یَوْمَ نَدْعُوا کُلَّ أُناسٍ بِإِمامِهِمْ فَمَنْ أُوتِیَ کِتابَهُ بِیَمِینِهِ فَأُولئِکَ… بیشتر..

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-08-27 1:41 ب.ظ

اشک سوزناک آیت الله از دست وهابیت! وسوسه خطر وهابیت. قسمت هفتم عبدالله حیدری واسلاماه! واشیعتاه! وافاطمتاه! اسلام از دست رفت! تشیع از دست رفت! دشمن پیشروی کرد! وهابیت به شبکه ماهواره ای راه یافت! خطر وهابیت جدی شد! واحسرتاه! وامهدیاه!. این فریاد و فغان آیت الله جواد آملی است که از دست وهابیت خون گریه می کند! به گذارش سایت تابناک (13 مهر 88 کد 67122) پاسخ محکم آیت الله جوادی آملی به وهابیون). در ذیل تفسیر آیه کریمه (یرثنی و یرث من آل یعقوب). در این خبر آمده است که «اخیرا عثمان خمیس روحانی به شدت افراطی وهابی… بیشتر..

مصطفی راد
مصطفی راد
2019-03-14 3:55 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم بعنوان یک طلبه دانشجو که سالهاست کارم اینجور مباحث هست چندتا نکته میگم امیدوارم مفید باشه: اولا: ما از دوتا چیز برای حقیقت فهمی ضرر میبینیم و ضربه میخوریم یکی تعصب و دومی کمبود مطالعه. هم سنی ها باید کتابهای خودشون رو مطالعه کنند هم شیعیان. سنی های عزیز و محترم لطفا فقط دوتا کتاب صحیح بخاری و مسلم رو که بعد از قران بالاترین کتابها میدونید و هرچه در اونها هست بدون قید و شرط میگید صحیحه و اگر کسی خلاف صحیح مسلم و بخاری بگه کافرش میدونید رو مطالعه کنید و بدونید که اولا… بیشتر..

امیر
امیر
2012-07-28 4:25 ب.ظ

باسلام
کاش پاسخ های هرزه گویی های این کتاب را دیگران میدانستند.نویسنده تا توانسته مغالطه کرده و مسلمات مذهب خود را انکار میکند.الکی میگوید ما این حرفها را نمیگوییم در حالی که کتب اینها مملو از این حرفهاست.ولی از ندانستن مردم سوئ استفاده میکند.
خواهشا به دلیل عدم اطلاعات درست عموم مردم این کتاب ضاله پر دروغ را حذف کنید

یاسر
یاسر
2012-07-29 10:20 ب.ظ

اینا اگه جرات داشتند میومدند با آیت ال.. مکارم شیرازی مناظره میکردند.بعد اینکه ایشون گفتند به صورت زنده برای همه پخش بشه کم آوردن و قبول نکردند

نیما
نیما
Reply to  یاسر
2012-08-14 10:44 ب.ظ

@یاسر, ای والله نمیدونستم

vahid
vahid
2012-08-03 2:57 ب.ظ

من نظرات دوستان رو خوندم بعد نگاهی به کتاب هم کردم:نویسنده کتاب متاسفانه با توهین و تهمت به سلطان الواعظین کتاب رو شروع کرده سپس به کتب و راویان سنی هم رحم نکرده و بسیاری از روایات خودشون رو ضعیف دانسته و حتی بعضی از راویان سنی را پشیزی ندونسته و خلاصه همه رو از کتاب و راوی سنی رو لت و پار کرده اما جدای از این هر روایتی که سلطان الواعظین اورده جعلی و دروغ و ضعیف دونسته بدون اینکه دلیل محکمی یا روایت با سندی بیاره آدم دلش خوش باشه یک کتاب مثلا” علمی نوشته خلاصه همش… بیشتر..

محمود
محمود
Reply to  vahid
2012-08-05 1:18 ق.ظ

@vahid, آره. همه ی 90% مسلمانان سنی بیسواد هستن. یعنی ما فقط 10% مسلمان با سواد داریم؟ خواهشا یه کم واقع بین باشین لطفا.

j_master
j_master
2012-08-04 2:33 ب.ظ

بخشهای مهمی از کتاب را خواندم و در آن خود نویسنده به این مطلب اذعان داشته که بسیاری از علمای سنی که در کتاب نامبرده شده شیعه شده اند. همین مطلب برای اثبات حقانیت شیعه کافیه. همین که علمای شما شیعه شده اند پس فهمیده اند ولی شما به دلیل بغضی که نسبت به اهل بیت دارید و طبیعی هم هست چشمتان را به حقیقت بسته اید. علمای حال حاضر شما می دونند که بر باطل هستند که وقتی آیت ال.. مکارم شیرازی درخواست مناظره زنده و پخش برای همه مردم را کردند کم آوردند و ترسیدند دستشان برملا شود… بیشتر..

مسلم
مسلم
2012-08-06 11:22 ق.ظ

سلام
كتابش را خواندم
نويسنده اين كتاب يك ديوانه ناصبي است كه كتابش هيچ بار علمي ندارد

مهدی جاهد
مهدی جاهد
2012-08-06 2:54 ب.ظ

ای دوست من امید دارم دیگر کتابها را بخوانید ودر باره این کتاب خودتان قضاوت کنید من معتقد هستم این کتاب کاملا پوچ و خالی از هر گونه استدلال صحیح است و فقط قصد توهین به علما را دارد امید دارم که شما متوجه این موضوع باشید

درپناه خدا و اهل بیت باشید

یک ایرانی
یک ایرانی
2012-08-15 1:39 ب.ظ

دوستانه عزیز جای بسی تاسف است که ما ایرانیان بر سر دین عرب اینطور بر سر یکدیگر میزنیم . 1400 سال پیش اعراب به ایران امدند و با زنان ایرانی زنا کردند و بچه هایشان را سید نامیدند و الان یک سری به خودشان می نازند که سید هستند اما در اصل زنا زاده اند. من دو کتاب شبهای پیشاور و روزهای پیشاور را مطالعه نمودم اما خودتان به عقل رجوع کنید اگر سلطان الواعظین در این مناظرات اگر مغلوب شده بود بعدا می امد و بگوید اهل سنت بر حق است؟ معلوم است او خودش را یک قهرمان به… بیشتر..

امروز
امروز
Reply to  یک ایرانی
2012-09-14 7:23 ق.ظ

@یک ایرانی, سلام من شما را یک ایرانی نمی دانم . شما بویی از تمدن ایرانی نبرده ای کاش ذره ای ادب ایرانی در کلماتت به چشم می خورد. کاش ذره ای فرهنگ و شخصیت ایرانی را نشان می دادی . البته از آن ایرانیانی که تو معرفی کردی که از کسانی که با زنانشان زنا می کنند استقبال کرده و آنها را با آغوش باز پذیرفته اند بیش از این هم توقعی نمی رود . کاش خودت انسان بودی و انسانیت داشتی و مطالعه می کردی تا بدانی اسلام چیست؟ چه می گوید؟ مسلمانان واقعی چه کسانی بودند؟ آنها… بیشتر..

اکبر
اکبر
2012-08-27 12:44 ب.ظ

برادر قاسمی سلام عرض شد.من قصد جسارت ندارم ولی به قول خودت بیا با عقل مسایل رو حل کنیم.اجازه بده اول من یه سوال بپرسم.چرا امام علی با بنی امیه جنگ کرد و صبر نکرد؟؟اگه جنگ کردن واجب بود چرا امام حسن دوباره صلح کرد؟؟؟؟اگه صلح خوبه چرا امام حسین دوباره جنگ کرد؟؟؟؟و امام زین العابدین دوباره صلح کرد؟؟؟؟بالاخره شهید شدن خوبه یا بد؟؟شما که میگید امام حسین شهادت رو ترجیح داد به زندگی با ننگ ولی امام علی نه؟؟؟مگه همه ی ما نمیگیم حق گرفتنیه؟؟؟؟پس امام علی چرا حقشو نگرفت؟؟؟فرمودید چون شهید میشد.در کتاب نهج البلاغه بارها از زبان… بیشتر..

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  اکبر
2015-08-16 3:10 ب.ظ

@اکبر, اولا هر امامی بسته به شرایط زمان و دستور خدا و صلاح مردم عمل می کند.جواب بعضی از سوالاتت را در بالا داده ام. اما در باره توسل باید بگویم دستور خداوند است. يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اتَّقُوا اللهَ وَ ابْتَغُوا إِلَيْهِ الْوَسيلَةَ وَ جاهِدُوا في سَبيلِهِ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ.مائده 35 أُولئِكَ الَّذِينَ يَدْعُونَ يَبْتَغُونَ إِلى رَبِّهِمُ الْوَسِيلَةَ أَيُّهُمْ أَقْرَبُ وَ يَرْجُونَ رَحْمَتَهُ وَ يَخافُونَ عَذابَهُ إِنَّ عَذابَ رَبِّكَ كانَ مَحْذُوراً.اسراء 57 وَ إِذا قِيلَ لَهُمْ تَعالَوْا يَسْتَغْفِرْ لَكُمْ رَسُولُ اللهِ لَوَّوْا رُؤُسَهُمْ وَ رَأَيْتَهُمْ يَصُدُّونَ وَ هُمْ مُسْتَكْبِرُونَ.منافقون 5 قَالُوا يَا أَبَانَا اسْتَغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا إِنَّا كُنَّا خَاطِئِينَ 97… بیشتر..

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-08-27 3:22 ب.ظ

چرا حضرت علي رضي الله عنه سكوت كرد؟ اندازه خط : بزرگتر کوچکتر در اين گفتار مي خواهيم رفتار شخصيت ديگر اين داستان يعني كسيكه مدعيان, مدعي اند حقش غصب شده است را بررسي كنيم ما رفتار او در مقابل غاصبان را از منابعي نقل ميكنيم كه پيروان او از هر فرقه اي قبول دارند. همه پذيرفته اند حضرت علي رضي الله عنه براي كسب حق خدا دادي دست به شمشير نبردند و 25 سال سكوت كردند، چرا؟ تا آنجا كه من ميدانم تشيع معمولاً براي توجيه اين سكوت دو دليل مياورند: دليل اول: حضرت بدان خاطر سكوت فرمود كه… بیشتر..

منصف
منصف
2012-09-03 10:22 ق.ظ

خیلی ممنون از امکانی که برای دانلود این کتاب گذاشتید، تعصب و اصرار در تفرقه و تو هین به مقدسات یکدیگر روز گار مسلمانان را سیاه کرده، اوریانا فالاچی روزنامه نگار برجسته ایتالیائی ، از وینستون چرچیل سئوال میکند ، آقای نخست وزیر شما چرا برای ایجاد یک دولت استعماری و دست نشانده به آنسوی اقیانوس هند میروید و دولت هند شرقی را بوجود می آورید ، اما این کار را نمیتوانید در بیخ گوشتان یعنی در کشور ایرلند که سالهاست با شما در جنگ وستیز است انجام بدهید ؟ وینستون چرچیل بعد از اندکی تامل پاسخ میدهد : برای… بیشتر..

منصف
منصف
2012-09-04 5:41 ب.ظ

برادر یاسر انصاری:
جانت سلامت ، قلمت پر توان
منطق را هیچ جوابی نیست

فاطمه
فاطمه
2012-09-06 4:04 ب.ظ

آقای یاسر:
کاش همه حرفها همینطور منطقی و مودبانه در شان یک مسلمان گفته می شد، فارغ از هر روایتی با استناد فقط به آیات قرآن که شکی در صحت آن نیست و استفاده از نعمت عقل واندیشیدن منطقی ، چنان تمیز و زیبا گفته ای ،که آقایان باید مدت ها به شور بنشینند تا خطر این منطق قوی از بین برود،این را بدانید اگر زمانی مسلمانان فکر کردن صحیح را یاد بگیرند ،خود به خود این جنگ پایان می گیرد پس فعلا سعی برآن است که توده نتواند خودش فکر کند ونتیجه بگیرد.
خیلی استفاده کردم.

محمد جواد
محمد جواد
2018-03-11 11:10 ق.ظ

حضرت آغا شما فکر می کنی هدایت شدی…
اولا تمام کتابهای که گفتی ردیه های در قالب کتاب و مقاله دارند که به تمام شبهات درست و مستند جواب دادند ثانیا شما اگر اهل مطالعه هستی حتما کتابهای سایر علما رو هم بخون که بیش از هزار جلد کتاب با منابع مسند وجود دارد که حقانیت شیعه را از روش های مختلف اثبات می کنند. اما شما بجز حرافی و دروغ بستن به دیگران کاری بلد نیستید با اهل بیت رسالت در نیفتید به خودتان رحم کنید.

حسین
حسین
2018-05-13 10:31 ق.ظ

سلام مدیر جان بهت قول میدم اگر یه بار فقط عکس این یارو سجودی نویسنده این کتاب رو ببینی از مدیریت انصراف میدی سر به بیابون میذاری عزیز

Pat
Pat
2018-11-11 10:34 ق.ظ

با سلام احتراما به نظر دوستان می رساند این وهابی ها تمام کتابهایی که مخالف نظر شان می باشد از کتابهای حدیث خذف کرده و می گویند این سخن شما در فلان کتاب نیست تمام کتابهای منابع برادران اهل سنت را (مثل صحیح بخاری و…..)دستکاری کرده و در تیراژ بالا چاپ کرده و به کتابخانه ها رایگان هدیه داده و می گویند اینها منابع برادران اهل سنت می باشد بی خودی تلاش می کنند در تاریخ این قبیل کارها زیاد دیده می شود مانند کاری که با کتابهای پیغمبران پیشین کردند

خشایار
خشایار
2019-03-29 3:23 ب.ظ

سجودی !!!!! واقعا اسم این فرد رو دیدم که همچین جرأتی پیدا کرده و دست به قلم برده دلی سیر خندیدم این بنده خدا شبکه داره و مناظراتی بین او و شیعیان دانا (علی شریفی،حمید حیدری و…) صورت گرفته که کاملا لال و رسوا شده بر روی آنتن زنده و همه به ذات واقعی او پی بردند که هیچ چیزی برای دفاع از مذهب پوچ و باطل خود نداشته همان طور که در طول تاریخ و حال حاضر هیچ کسی نداشته حتی علمای اهل سنت ! لطفا مناظرات این فرد با علی شریفی رو تماشا کنین تا بفهمین اینها و… بیشتر..

محمد
محمد
2020-03-15 4:42 ق.ظ

روايت اول : حدثنا أبو الوليد حدثنا ابن عيينة عن عمر و ابن دينار عن ابن أبي مليكة عن المِسْوَر بن مَخْرَمَة أنّ رسول اللّه صلي اللّه عليه وسلم قال: «فاطمة بَضْعَة منّي فمن أغضبها أغضبني». رسول خدا صلي الله عليه وآله فرمود: فاطمه پاره تن من است؛ كسي كه او را به خشم در آورد مرا به خشم آورده است. صحيح البخاري 4/210، (ص 710، ح 3714)، كتاب فضائل الصحابة، ب 12 ـ باب مَنَاقِبُ قَرَابَةِ رَسُولِ اللَّهِ صلي الله عليهوسلم . و4/219، (ص 717، ح 3767) كتاب فضائل الصحابة، ب 29 ـ باب مَنَاقِبُ فَاطِمَةَ عَلَيْهَا السَّلاَمُ .… بیشتر..

علیرضا
علیرضا
2012-07-28 4:53 ب.ظ

با سلام
خدمت ادمین محترم عارضم که تمامی ادعاهایی که نویسنده این کتاب در مورد سلطان الواعظین گفته است یک مغلطه زیرکانه میباشد یعنی اینکه سلطان الواعظین را متهم به دروغ میکند در حالی که خود نا صادقانه این
کتاب را نقد میکند .
در ضمن چه حکمتی دارد که کنب تاریخی اهل سنت در زمانهای مختلف دچار تغییر میشود من هیس المجموع از شما تقاضا میکنم کتابهای چنین کذابانی را از دیدگاه عموم حذف کنید تا آنان که به دنبال حقیقت هستند دچار گمراهی نشوند.

میم
میم
Reply to  علیرضا
2015-08-09 12:02 ب.ظ

سلام. سانسور درست در همین نظریه دلسوزانه شما نهفته. برادر تو خود را علامه می دانی که بخوانی وگمراه نشوی اما دیگران ببو ونادان هستند و ممکنه! گمراه شوند!؟ بهتر است همه ی کتابها که توهین و اهانت نداشته باشند چاپ شوند و نظریه ها در باب آنها هم چاپ شوند. پیرمردی هستم و یک عمر شنیدم اسلام برای هر پرسشی هر نقدی گوش شنوا دارد چون بسیار قوی است و مستدل. اما متأسفانه یادشان رفت که اسلام قوی است و شروع کردن به ممنوع کردن ! کتاب رمان وداستان، شعر ، فلسفه ، فیلم وسینما ونمایشنامه و… چه شده… بیشتر..

یوسف
یوسف
2012-07-31 11:09 ق.ظ

حقیقت جو واقعا اگر دنبال حقیقت هستید یکبار به کتاب روزهای پشاور ودیگد آثاراستاد سجودی را ازسایت عقیده ودیگرسایت های اسلامی مراجعه کنید تامانند آن استاد ودیگراساتید چون علی حسین امیری نویسنده کتاب 3جلدی سرخاب وسفید آب آیت ال..ابوالفضل برقعی قمی استاد حیدرعلی قلمداران هدایت شوید ودیگر تیجانی کذاب را فراموش ابدی نماید اسلام دین است که توسط پیغمبر ص ویاران باوفایش مایان را ازخرافات آتش پرستی بت پرستی غیره اعمال ناشایسته نجات داد بنا اسلام مسجد است وعبادت آن نماز روزه زکوه حج نه سینه زنی قمه زنی فاتحه وسروصدا به مردگان هزارسال قبل مقایسه نماید که اعمال ورویش… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  یوسف
2012-08-01 7:35 ق.ظ

ما که نیازی به جستجوی حقیقت نداریم زیرا اظهر من الشمس است که ارباب ما و امام برحق مسلمانان بعد از حضرت رسول صلی الله و علیه وآله و سلم حضرت امام علی ابن ابیطالب علیه الصلوه والسلام می باشند و از باب روایت همین بس که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم در باره حضرت علی علیه السلام می فرمایند :یا علی کسی تو را دشمن نمی دارد مگر منافق ! ما به هیچ یک از ادیان و مذاهب الهی اهانتی نمی کنیم و از باب اطلاع اگر کسانی را که در را ه خدا کشته… بیشتر..

مهدی
مهدی
2012-08-01 8:11 ق.ظ

جهت اطلاع از این که سجده بر مهر خرافی نیست به این سایت مراجعه بفرمایید که با ذکر سند آورد ه اند :
http://magazine.hawzahqom.ir/index.aspx?siteid=74&siteid=74&pageid=4946

valiasr-aj
valiasr-aj
2012-08-01 12:02 ب.ظ
valiasr-aj
valiasr-aj
2012-08-01 12:05 ب.ظ

برخي سايتهاي متمايل به وهابيت من جمله «سني نيوز» در يک اقدام عجيب و مضحک (( سلطان الواعظين شيرازي)) را مردي دروغ گو معرفي کرده و گفته مناظره اي بين او و اهل سنت رخ نداده و نوشته اين کتاب 30 سال بعد از فوت ايشان نوشته شده و به چاپ رسيده و سند حجت شيعه بر سني است و حتي بيان کردند که شخص متفکري که شيعه بوده و بعد به مذهب اهل سنت گراويده ، به تمام سئولاتي که در اين کتاب مطرح شده در کتابي به نام روزهاي پيشاور جواب داده است ولي ما نيز به تمامي… بیشتر..

محمود
محمود
2012-08-05 1:32 ق.ظ

بعضی از دوستان به گونه ای صحبت میکنند که انگار سنی ها دشمن حضرت علی و فاطمه هستند. اما غافل از اینکه اهل تسنن آنها را به اندازه ی پیامبر و عمر و عثمان دوست دارند. اگر با انها دشمنی داشتند که مثل شما که به صحابه توهین میکنید، به انها توهین میکردند. یا اسم انها را برای فرزندان خود انتخاب نمیکردند. در صورتی که در اکثر خانواده های سنی اسم یک دختر به اسم دخت رسول الله است. یکی از اشکالاتی که اهل سنت به برادران اهل تشیع میگیرند، مرده پرستی است. الان در هر روستا از کشور یک… بیشتر..

امروز
امروز
Reply to  محمود
2012-08-09 9:26 ق.ظ

@محمود, سلام شیعیان حضرت فاطمه زهرا (س) را دوست دارند نه فقط به خاطر اینکه ایشان دختر رسول اکرم(ص) هستند چرا که رسول خدا دختران دیگری نیز داشتند . که هیچ گاه در نظر شیعه به پایه حضرت زهرا(س) نمی رسند . شیعه ایشان را هم به سبب اینکه دخت رسول اکرم هستندو هم به سبب احادیثی که از خود رسول اکرم (ص) در باب شخصیت والای ایشان نقل شده از جمله این حدیث که ایشان سیده زنان اهل بهشت هستند واین حدیث که هر کس فاطمه را بیازارد مرا آزرده،و هم به خاطر روایاتی از زندگی وسیره ایشان که… بیشتر..

مهدی جاهد
مهدی جاهد
2012-08-06 2:53 ب.ظ

دوست من امید دارم دیگر کتابها را بخوانید ودر باره این کتاب خودتان قضاوت کنید من معتقد هستم این کتاب کاملا پوچ و خالی از هر گونه استدلال صحیح است و فقط قصد توهین به علما را دارد امید دارم که شما متوجه این موضوع باشید

درپناه خدا و اهل بیت باشید

علی
علی
2012-08-08 8:19 ق.ظ

@یوسف, سلام بر یوسف اما نه بر تو ؛ من به تنهایی نه بلکه تمام شیعیان با این مطلب موافقیم که خدا لعنت کند کسانی را که اسلام ناب را به خرافه و بدعت کشاندند انشاءا… لازم است ابتدا عرض کنم با انکه شیعه هستم چند سالی افتخار داشتم در جوار برادران اهل سنت در کردستان و .. زندگی کنم واقعا اینگونه نیست که بعضی از ما ها تصور میکنیم بنده با انانی که مانوس بودم مسلمانانی صدیق زحمتکش و پاکدامن بودند که از لجاچت به دور بودند و کاملا من و سایر دوستان در این مدت با ایشان راحت… بیشتر..

میثم قنبری
میثم قنبری
2012-08-08 4:27 ب.ظ

با سلام ببخشید من این کتاب(روزهای پیشاور) را هنوز نخوانده ام ولی کتاب اصلی(شبهای پیشاور) را تا حدودی خوانده ام و موضوع آن کتاب 10 شب بحث و مناظره بین چند عالم سنی و یک عالم شیعه(مرحوم سطان الواعظین شیرازی) در پیشاور پاکستان است که خود آنها(عالمان سنی) نیز شیعه را با آن مناظره قبول کردند. ولی در این کتاب(روزهای پیشاور) که نقدی بر آن مناظره است یا نویسنده کتاب خود نویسنده و خواننده نبوده که کتاب شبهای پیشاور را بخواند یا اگر خوانده چشم دلش مثل بقیه کور است و نمیبیند

امروز
امروز
2012-08-09 8:37 ق.ظ

@یوسف, سلام خوب همه را با مطالب بی پایه وپر از بی ادبی خودت سر کار گذاشتی .اما مهم نیست افرادی مثل شما باعث می شوند که هم مسلمانان چه شیعه و چه سنی به دنبال بررسی حقانیت عقاید خود بروند و هم با چهره واقعی افرادی که دم از اهل سنت بودن می زنند ولی بویی از سنت رسول اکرم نبرده اند آشنا شوند .شیعه وسنی با هم برادرند و وحدت دارند اگرچه در باب عقاید خود به بحث و گفتگوی علمی مؤدبانه و منصفانه می پردازند .چرا که وظیفه هر مسلمان وهر انسان آزاده ای است که برای… بیشتر..

اکبر
اکبر
2012-08-10 3:54 ب.ظ

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی.من اکبر هستم.25 ساله از ارومیه.5 ساله که سنی شدم.فقط قبل اینکه حرفامو شروع کنم ازتون یه خواهش دارم.مذهبتون هر چی که هست بذاریدش کنار.فرض کنید مسیحی هستید و میخواین مسلمان شید.بیایم از حضرت محمد شروع کنیم.از دیدگاه شیعه شروع کنیم.شیعیان میگن بعد وفات پیامبر حق خوری شد و صحابه افتادن به جون هم.اگه یه نفر مسیحی اینو بشنوه بنظرت مسلمون میشه؟بنظرت نمیگه این چه جور دینی هستش که پیامبرش حتی نتونسته نزدیکترین کسانشو طوری تربیت که به جون هم نیفتن؟و اما امام علی.فقط یادمون نره که قرار شده تعصب رو بزاریم کنار.از غدیر… بیشتر..

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  اکبر
2015-08-16 2:21 ب.ظ

@اکبر, می گویی چطور 150000 نفر چگونه حق یادشان رفت می گوییم همان طور که غیبت موسی شد 40 روز 700000 نفر اصل توحید یادشان رفت. البته بسیاری از صحابه به ابوبکر اعتراض کردند. ابوبکر با زور از حضرت بیعت گرفت علی شش ماه اول بیعت نکرد(به صحیح بخاری مراجعه کن)شیر خدا به خاطر وحدت سکوت کرد.در شهادت حضرت زهرا هم علی تابع خدا و پیامبر است و نظرشان به وحدت بود البته در کتاب اسرار آل محمد اثر سلیم ابن قیس هلالی آمده است که:علی برخاست و گریبان عمر را گرفت و اورا بر زمین کوفت و مشت نثار… بیشتر..

سید مهدی
سید مهدی
Reply to  اکبر
2021-05-04 3:37 ب.ظ

برو تو تفسیر کتاب قرآن کریم
ببین مقصود از صراط مستقیم چه کسی هست؟آن وقت میگویی وای که شانزده سال از راهم دورشدم

اکبر
اکبر
2012-08-10 4:14 ب.ظ

با سلام خدمت همه ی دوستان گرامی.من اکبر هستم.۲۵ ساله از ارومیه.۵ ساله که سنی شدم.فقط قبل اینکه حرفامو شروع کنم ازتون یه خواهش دارم.مذهبتون هر چی که هست بذاریدش کنار.فرض کنید مسیحی هستید و میخواین مسلمان شید.بیایم از حضرت محمد شروع کنیم.از دیدگاه شیعه شروع کنیم.شیعیان میگن بعد وفات پیامبر حق خوری شد و صحابه افتادن به جون هم.اگه یه نفر مسیحی اینو بشنوه بنظرت مسلمون میشه؟بنظرت نمیگه این چه جور دینی هستش که پیامبرش حتی نتونسته نزدیکترین کسانشو طوری تربیت که به جون هم نیفتن؟و اما امام علی.فقط یادمون نره که قرار شده تعصب رو بزاریم کنار.از غدیر… بیشتر..

امروز
امروز
Reply to  اکبر
2012-09-14 7:02 ق.ظ

@اکبر, سلام اکبر آقا ببخشید من قصد جسارت ندارم ولی به نظرم شما آن وقت که شیعه بودی ، یک شیعه نا آگاه بودی وامروز هم که سنی هستی یک سنی متعصب هستی برای حرفم دلیل دارم . شما در زمان شیعه بودنتان چند کتاب از بزرگان و آگاهان شیعه راجع به عقاید شیعه مطالعه کردی ؟از چند عالم شیعی درباره عقاید شیعه پرسش کردی؟آیا کتاب اسرار آل محمد را خواندی ؟ آیا کتب دکتر تیجانی را خواندی ؟آیا کتاب راهنمای حقیقت را خواندی ؟ چند سال یا نه چند ماه به صورت متمرکز اصول عقاید شیعه را بررسی کردی؟شما… بیشتر..

ماهان
ماهان
Reply to  امروز
2018-03-14 12:07 ق.ظ

سلام من کتاب دکتر ایمانی را خوانده ام و باید بگویم که این کتاب را به هیچ سنی معرفی نکنید چون از این به اصطلاح عالم و دکتر متنفر میشود کتابش پر از توهین های رکیک و خیلی زشت به سه خلیفه است در حالی که خداوند در قرآن فرموده اصحاب پیامبر که در جهاد شرکت کرده اند همه ی آن ها وارد بهشت میشوند این آقا من را که در حال تحقیق بودم واز اهل سنت هستم نسبت به تشیع بدبین تر کرد و هر گز راضی به تغییر عقیده خود نمیشوم و حالا به مذهب افتخار میکنم

اکبر
اکبر
2012-08-11 2:08 ب.ظ

سلام.تا حالا شده فکر کنید که چرا ابو جهل ابو جهل شده؟؟؟چون نتونست تصعبشو بزاره کنار!!!!چرا وقتی ما آدما یه واقعیت رو که خلاف اعتقادمونه میشنویم اسمشو میزاریم مغالطه یا تهمت؟؟؟؟یه روستایی هست به اسم کردان.تمام اهالیش پسوند کردان رو دارن.آیا این معنیش اینه که اونا کرد هستن.تو ارومیه یه روستایی هست به اسم آلمان آباد.پسوند شهرتشون هستش آلمانی.آیا این معنیش اینه که اونا اهل کشور آلمانن؟؟؟؟پس اگه یکی تو شهرتش پسوند شافعی یا مالکی داره معنیش این نیست که این پسوند معرف مذهب اونه.اینطور نیست؟؟؟؟اگه شبهای پیشاور رو با دقت بخونیم متوجه میشیم که نویسندش این استدلال غلط رو… بیشتر..

شیعه علی ابن ابی طالب
شیعه علی ابن ابی طالب
Reply to  اکبر
2012-08-13 1:26 ق.ظ

سلام استدلال شما در رابطه با نام گذاری شهرها حقیقتا باعث انبساط خاطر شد که از این جهت ممنونم. و اما بعد … فرموده اید که چرا در این کتاب از احادیث صحیحین کم استفاده شده است ! شما احتمالا یا کتاب را نخوانده اید یا درگیر همان جهل و تعصبی که خود عارض شدید هستید. پس یکبار بدون تعصب و حمیت های جاهلانه کتاب شبهای پیشاور را بخوانید. بیقین ” پایان شب سیه سفید است ” ! شب پیشاور را درک کنید تا بتوانید روزش را بفهمید. اما در رابطه با اینکه گفته اید چرا همیشه بر سر امامت… بیشتر..

xxx
xxx
Reply to  اکبر
2012-10-02 4:20 ب.ظ

@اکبر, چه طور دلت اومد زهرای پهلو شکسته رو ترک کنی.چه طور دلت اومد حسین مظلوم رو ترک کنی.چه طور دلت اومد ضامن آهو رو ترک کنی.همین کارا رو کردین که امیر المومنین امام حسن سایر ایمه تنها موندن تو اون زمانه.ولی خاطر جمع باش به میمنت امام زمانمون به ازای هرکدوم از مرتددین مثل تو میلیونها نفر سنی پاک شده و شیعه میشوند.تا حالا نفهمیدی به خاصر خون سیدالشهدا وفاطمه زهرا هیچ ملته شیعه اسیر دست اجنبی وکفار نشده.60ساله اسراییل داره فلسطینیهای سنی رو تارومار میکنه ولی بالا سرشو حزب اتته شیعه رو نتونست دست بزنه بازم میخوای بگم

Mansoor92
Mansoor92
2012-08-12 3:59 ق.ظ

بزرگترین دلیل بر رد این کتاب اینه که یه طرفه رفته قاضی یعنی هر چی دلش خواسته گفته و کسی نیست که جوابشو بده ولی کتاب شب های پیشاور نوشته حضرت آیت الله العظمی سلطان الواعظین شیرازی کتابی هست مناظره وار که تعداد زیادی بزرگان اهل سنت اونجا بودن و اگر حدیثی از کتابی می بود که باب میلشون نبوده مطمئن باشید خیلی زرنگ تر از این آقای سجودی بودن و سریعا مخالفت میکردن و همچنین شرح کامل مناظرات در روزنامه ی های پیشاور چاپ شده و نمیشه گفت نویسنده خودش چیزی رو علاوه بر مناظرات به اون اضافه کرده… بیشتر..

محمد
محمد
2012-08-23 3:41 ب.ظ

با سلام من خودم شیعه هستم و محب اهل بیت.هم شب های پیشاور را خواندم هم روزهای ان را.اگه یکی از برادران تسنن از روزهای پیشاور حمایت میکند جای تعجب نیست چون پدر و اجداد پدری و مادری اون همه سنی بودند و باید به این مطالب بیشتر گرایش داشته باشندوالبته هم باید این طور باشه چون عمری از اهل بیت دور بودند اون از بزرگشون پاشاه عرستان که با بوش شراب میخوره و مردم بیچاره بحرین رو قتل عام میکنه از خودشون دیگه چه انتظاری میره وقتی به هم مذهبی خودشون رحم نکنند با غیر هم مذهبیشون چه میکنند

اکبر
اکبر
2012-08-23 4:38 ب.ظ

سلام عرض شد.اولا که بنده و جنابعالی حق نداریم در مورد دیگراد قضاوت کنیم چون اینکار میشه غیبت و تهمت و اینکار گناه کبیرست.مگه نه؟؟؟ ثانیا اگه در مورد سنی شدن بنده شک داری آدرس میدم بیا محلمون همه شهادت میدن.من که دو تا از سوالامو پرسیدم تو صحبت های قبلیم خوب میتونستی به اونا جواب بدی.در ضمن یوسف هم فقط چند نفر از کسانی رو که شیعه شدن رو اسم برده مگه این کار بدیه؟؟؟اگه به اون دوتا سوالم یه جواب منطقی با دلیل قرآنی بیاری من دوباره شیعه میشم.ببین برادر یا خواهر گرامی فرمودی اهل سنت از مناظره… بیشتر..

احمد قاسمی مدانی
احمد قاسمی مدانی
Reply to  اکبر
2012-08-26 10:55 ق.ظ

سلام خدمت برادرمسلمان.اول میخوام بحث کلی رومطرح کنم بعدجواب جنابعالی بدم اگه هم راضی نشدیدبه حساب شیعه نگذاریدوماهم نبایدحرف شماروبه حساب سنت نگذاریم چون این ازعقل ودانش ضعیف ماست.بنظربنده من میگم انسان بایدباعقل سلیم آخرتشو رقم بزنه.توروخدااول اصل انسان بودن روببینیم واینکه چراباحیوانات فرق داریم جسارت به هیچ شخصی ندارم خیلی ازآدماهستن حتی خداوآخرت ازته دل بخداقسم ندارن ولی ازجزئیات دین حرف میزنن.کسیکه بامردم اخلاق خوب داشته باشدوهمه ازاوراضی باشندحالاهردین ومذهبی باشدخداازاوازهمه آدمهاراضی تراست مااصل خلقتوول کردیم چسبیدیم به فرع.عقل ناقص ماهردقیقه به یکسومیرودسنی وشیعه وغیره شدن جداازتصمیم درست یاغلط به خدای قهارقسم بیشترشون ازروی احساس یاعقل ناقص به این… بیشتر..

حمید
حمید
Reply to  اکبر
2015-10-28 2:59 ق.ظ

نماز بی ولای او عبادتی است بی وضو
به منکر علی ع بگو نماز خود قضا کند

امیر
امیر
Reply to  اکبر
2018-05-02 12:34 ب.ظ

سلام اولا کی گفته تو مشهد و تهران مسجد سنی نداریم؟ دوم اگه شما واقعا از مناظره نمیترسین چرا خوندن کتب شیعه رو برای طلبه هاتون منع کردین منتظر جوابت هستم

یوسف
یوسف
2012-08-27 1:23 ب.ظ

ااخمد قاسمی عزیز 35 سال است که درتهران ساخت مسجد را به اهل سنت نمیدهد این انصاف است که گفتی عربستان شیعه را اذیت میکند

مجتبی ثمودی
مجتبی ثمودی
Reply to  یوسف
2015-08-16 3:13 ب.ظ

@یوسف, اولا مسجد مال مسلمانان است و روی هیچ مسجدی هم ننوشته مسجد شیعه یا اهل سنت.دوما در تهران بیش از ده مسجد برای اهل سنت است.

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-08-27 1:38 ب.ظ

یک شیعی، نصرانی و یهودی را به تشیع دعوت می کند اندازه خط : بزرگتر کوچکتر یک شیعی، نصرانی و یهودی را به تشیع دعوت می کند یهودی و شیعی و نصرانی در یکی از باشگاههای ماسونی بدون وعده قبلی ملاقات کردند و در گفتگو غرق گردیدند و اتفاق کردند که جهت نابودی و امحای دشمن مشترک (جامعه اهل سنت) با یکدیگر همکاری می‌نمایند و شانه به شانه، در کنار هم می‌ایستند. در این هنگام شیعی خواست که از فرصت استفاده نموده هر دو را به تشیع فرا خواند!! به نصرانی نگریست و خواست وی را در دین وعقیده اش… بیشتر..

زهرا
زهرا
Reply to  یاسر انصاری
2012-09-16 10:00 ق.ظ

@یاسر انصاری,
آقای یاسر اگر وبلاگ یا کتابی سراغ دارید که نوشته هایش چنین منطقی و موثر است لطفا معرفی بفرمایید.
با تشکر

اکبر
اکبر
2012-08-31 4:01 ب.ظ

با عرض سلام
برادرانی که قرار بود جواب سوالهای بنده را بدهند چرا ساکت شده اند؟؟بنده منتظر هستم

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-09-10 2:18 ب.ظ

علمای شیعه معمولا برای اثبات عقاید خود، کتب ما را شاهد میاورند, این کار برای آنها آسان است زیرا تکلیف احادیث ما روشن است و هیچ سخنی منسوب به پیامبر اکرم نیست، مگر آنکه سندش بدقت بررسی شده و درست و نادرست معلوم گشته است و ما با تعیین درجه هر حدیث، حجت را بر خود تمام کردیم و راه عقب نشینی و دو دوزه بازی و کج دار و مریز را بر خود بستیم،پس هرگز نمیتوانیم منکر عقاید خود شویم ما در این راه شفافیت زیادی نشان دادیم مثلا با صدای بلند اعلام کردیم نوشته های صحیح بخاری همه… بیشتر..

یاسر انصاری
یاسر انصاری
2012-09-10 2:31 ب.ظ

یک دلیل دیگر برای اثبات دروغ بودن عید غدیر خم 89/10/24 شماره مقاله: 379 علمای شیعه محور دین خود را بر حادثه غدیر خم بنا نهاده اند حتی که آن را روز عید الله اکبر اعلام نمودند, اما تفسیر آنها از حادثه غدیر خم چندین و چند اشکال اساسی دارد و ما در مقالات متعددی به خیلی از این اشکالات اشاره نمودیم و امروز میخواهیم با یک دلیل دیگر، بطلان عقیده آنها را ثابت نماییم و دروغگو بودن علمای شیعه را بر پیروان آنها بیشتر و بیشتر نشان دهیم: دوستان عزیز شیعه وقتی که رسول الله از سفر حج باز… بیشتر..

حقیقت
حقیقت
Reply to  یاسر انصاری
2012-09-17 10:05 ب.ظ

@یاسر انصاری, …پس نتیجه این که موضوع بیان شده در روز غدیر یک سخنرانی عادی بود و ربطی به جانشینی علی و اصل امامت نداشت…

اگر یک سخن رانی ساده بوده پس چرا پیامبر(ص) در آن هوای گرم مردم را نگه داشته و فرموده بود تا آن ها که جلوتر رفته اند را خبر کنند تا برگردند و صبر کنند تا آن ها که عقب ترند برسند؟

عبدالله ملازهی
عبدالله ملازهی
Reply to  حقیقت
2012-10-02 9:23 ب.ظ

@حقیقت, درجواب دوستمان اقا یاخانم حقیقت ودر تاییدسخنان اقای انصاری عزیز اولا در مورد حدیث غدیر وروال استدلال اهل تشیع اهل تشیع میگویند اولا این ایه ی قران نازل شد یاایهاالرسول بلغ ماانزل الیک وان لم تفعل فمابلغت رسالته والله یعصمک من الناس ان الله لایهدی القوم الکافرین میگن این ایه نازل شد درمورد جانشینی حضرت علی وبعضی ها هم میگن دراین ایه وبعد از ماانزل الیک بوده فی علیا وبعد همانها که قران راجمع اوری کردند این ایه راحذف کردند معاذالله خب ب÷ردازیم به بحثمان ورسوالله هم درغدیر خم این رااعلام کرد که من کنت مولاه فهذاعلی مولاه وبعد… بیشتر..

جواد
جواد
Reply to  یاسر انصاری
2016-02-27 5:54 ب.ظ

@یاسر انصاری, الْحَمْدُ لِلَّهِ الَّذِی جَعَلَنَا مِنَ الْمُتَمَسِّکِینَ بِوِلاَیَهِ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ وَ الْأَئِمَّهِ عَلَیْهِمُ السَّلاَمُ آقای یاسر انصاری این که شما برادران سنی مدتهاست می خواهید با تحریف و جعل تاریخ حق را پنهان کنید چیز تازه ای نسیت اول باید به دوستانی که اطلاعات کمتری در مورد دروغهای آقای یاسر انصاری دارند مطالبی رو عرض کنم اینکه چرا پیامبر در مکه و یا عرفات این مطلب رو بیان نفرمودند از شبهاتی است که ابن تیمیه بیان کرده کسی که مولای محمد ابن عبدالوهاب بود. بیایید کمی دیگر در مورد این شخصیت تاریخی و خیال پرداز حرف بزنیم آقای یاسر… بیشتر..

علی شیعه امیرالمومنین
علی شیعه امیرالمومنین
Reply to  یاسر انصاری
2018-07-06 10:32 ب.ظ

اولا بسم الله الرحمن الرحیم بدون نام خدا کلامت را آغاز میکنی به همین دلیل هر چه از زبانت میاید میگویی شما میگویی واقعه غدیر خم را قبول نداری الحمدلله پیامبرص آنقدر و درجاهای مختلف حضرت علی (علیه سلام) را به عنوان جانشین خود معرفی کردند که نیازی به واقعه غدیر خم نیست در کتب اهل سنت این حدیث از پیامبر نقل شده هر که بخدا ایمان بیاورد و مرا یاری کند همانا او برادر و وزیر و خلیفه بعد من خواهد بود. آن حضرت این جمله را سه بار تکرار کرد ، هیچ کس جواب آن حضرت را نداد… بیشتر..

نويدنوا
نويدنوا
2012-11-08 11:07 ق.ظ

سلام بر هم دوستان
چيزي كه حقيقت دارد همه ميدانند ولي كساني هستند كه ميخواهند بين دو مذهب نزاغ بوجود بياورند و انها نيز خود لادين هستند برادران من چرا وقت خودرا صرف اين حرف ها ميكنيد چرا در باره اين فكر نميكند كه امروز جنگ بين كفر و اسلام است چرا با هم متحد نميشويد

سه پیچ
سه پیچ
Reply to  نويدنوا
2012-11-14 7:08 ق.ظ

سلام
وهابی+صهیونیزم پیوندتان مبارک!!
دوست عزیز ما هرگز اهل سنت عزیز را در جرگه وهابیت بی غیرت نمی شماریم…
شیعه+سنی+دو برادر مانند کوه پشت هم
شیعه و سنی دو یار با همند

شيخ عبداله
شيخ عبداله
2012-11-08 11:41 ق.ظ

لعنت خدا باد بركساني كه اولاد ها علي را در معر كه جنگ رها كردن و پابه فرارنهادن انها شيعه ها بي غيرت بودن كه فرار كردن

سه پیچ
سه پیچ
Reply to  شيخ عبداله
2012-11-14 7:03 ق.ظ

سلاما!!!

عمار
عمار
Reply to  شيخ عبداله
2015-10-25 2:13 ق.ظ

@شيخ عبداله,
امام حسین ع:یا شیعه آل ابوسفیان،اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید!
بله شیعه های بی غیرت آل ابوسفیان بودند نه آل علی ع واولادش…

hani
hani
2012-11-26 3:00 ب.ظ

نویسنده کتاب در میان انبوه کتب اهل سنت تنها دو کتاب صحیح بخاری و مسلم را از نظر روایات صحیح میداند(از نظر اهل سنت این دو کتاب از کتابهایی هستند که همسنگ قرآنند) و هیچ ایراد و اشکالی بر آن وارد نمیدانند. دو نمونه از روایات این کتاب را ببینید: 1- حدیثِ «سنگسار کردن میمون به خاطر ارتکاب زنا» از دیگر احادیث بى پایه بخارى حدیث سنگسار کردن میمون است. نعیم بن حماد، از هشیم، از حصین، از عمرو بن میمون چنین نقل مى کند: در دوران جاهلیت، میمون زناکارى را دیدم که اطراف او جمع شده بودند و او… بیشتر..

یوسف عزیزی
یوسف عزیزی
2013-02-03 12:41 ب.ظ

http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=226641 وقتی یک وهابی برای امام حسین(علیه‌السلام) گریه می‌کند! بعد از آنان خواستم كتابی به من معرفی كنند تا درباره‌ی شیعه بیشتر تحقیق كنم. آنها كتاب المراجعات و شبهای پیشاور را به من معرفی كردند. آن كتاب ها را تهیه كردم و شروع كردم به خواندنشان . مطالب آن دو كتاب را كه می خواندم برای اینكه ببینم مطالبی كه از كتاب های اهل سنت نقل می كنند صحیح است یا نه، فورا مراجعه می كردم به كتاب‌ های اهل سنت یا به نرم افزار المكتبه الشامله و با كمال تعجب می‌دیدم مثل اینكه این روایات، واقعیت دارد. برای من… بیشتر..

محمد امین
محمد امین
2015-05-02 11:16 ق.ظ

کتاب شبهای پیشاور کاملا حقیقته، که به خود قرآن هم ثابت میشه سوال؟! وجود آیه تطهیر اگر برای اهل بیت و ائمه اطهار نیست، پس در وصف ابوبكر و عمر و عثمان است، که عثمان بخاطر این همه کثافت کاری می کشنش! یا در وصف ابوبکر و عمر هست که خون به دل پیغمبر کردن، که پیغمبر برای صلح مجبور به ازدواج با این قبایل شد! دوستان اهل تسنن! اگر به حج رفتید، حتما درب خانه علی ع را ببینید که وهتبیون ملعون آن را پوشانده اند تا کسی متوجه نشود تنها دربی که به داخل مسجد باز میشده است… بیشتر..

حسین
حسین
2015-06-07 5:40 ب.ظ

سلام دوستان اگه کسی به مطالعه کتاب وزین شبهای پیشاورموفق شده باشد میداندکه یکی ازشروط سلطان الواعظین وعلمای اهل سنت استنادبه قران وکتب موردوثوق طرفین است من که به عقل وهوش نویسنده روزهای پیشاورحسرت خوردم که درمجالس بحث علمای اهل سنت باداعی هیچکدامشان متوجه عدم انتساب فلان عالم به خودشان وکیششان نشدندومطالب موردادعای ایشان راذکرنکردندمگرازریشه منکرچنین جلساتی بشویم مطلب دیگرعزیزدل ملاک برای ماتمام اعمال ورفتاریک فرداست درطول حیاتش نه فقط یک برهه یعنی به صرف همسری رسول اکرم ص یاهمراهی درغاروشرکت درغزوات برای ماموجب رجحان وبرتری نمیشود

عبدالله
عبدالله
2015-07-12 12:18 ب.ظ

آیه ی تطهیر اصلا آیه نیست و بریده شده. کل آیه را ببینین تا بدونین این آیات در مورد زنان ژیامبره و طبق اینٰ زنان از اهل بیت هستند:
يا نساء النبي لستن كأحد من النساء إن اتقيتن فلا تخضعن بالقول فيطمع الذي في قلبه مرض وقلن قولا معروفا وقرن في بيوتكن ولا تبرجن تبرج الجاهلية الأولى وأقمن الصلاة وآتين الزكاة وأطعن الله ورسوله إنما يريد الله ليذهب عنكم الرجس أهل البيت ويطهركم تطهيرا } .

سلطان
سلطان
2015-07-24 11:57 ق.ظ

اقای یاسر انصاری خوب برای خودت داستان میبافی دوستان گول این اقارو نخورید اولا خیلی از حرفاشو بدون سند گفته یعنی تو کتابها نیست بافته تا با بقیه حرفاش به خورد من وتو بده شما خیلی راحت میتوانید با مراجعه به سایت موسسه تحقیقاتی ولیعصر به جواب باسند ومدرک برسید نه حرف الکی برای ما فقط سند ومدرک مهمه هر حرفی که میزنی باید سند داشته باشه شیعیان عزیز وبرادران اهل سنت خواهشا یکبار به این سایت سر بزنید وبه دنبال سوالات خود باشید فقط ببینید چقدر باسند تمام جوابها را داده واصلا از خودش حرف نزده واز خودش قران… بیشتر..

مهدی
مهدی
2016-02-24 4:04 ق.ظ

مرگبر وهابی های زنا زاده.

وحید
وحید
2016-11-15 10:22 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
آقای عبداالله پاسخ شما در مطلبی که در خصوص آیه تطهیر آوردید در کتاب شبهای پیشاور کامل آورده شده
کتاب روزهای پیشاور را کمی خواندم باعث شد تا اعتبار شبهای پیشاور نزد من چند برابر بیشتر شود. لازم به ذکر است بنده بتازگی مسلمان شده ام و نظرات شیعه و سنی را مطالعه نموده. اهل سنت را دارای تلقی سطحی و ساده از اسلام یافتم و تشیع به نظرم عمیق تر و به حقیقت نزدیک تر آمد
اللهم عجل لویک لفرج

اسماعیل
اسماعیل
2018-02-01 11:38 ب.ظ

نمیدونم چرا شیعه قرآن رو با احادیث تفسیر میکنه درحالی که قانون خود ائمه اهل بیت سنجش حدیث براساس قرآن هست. برای بهتر فهمیدن اینکه شیعه درحال حاضر چقدر پرت و منحرف شده کتاب های علامه برقعی رو بخونین که واقعا فوق العاده هست. از خوندن نظرات مخالف نترسین.. بخونید آقاجان اعتقادات شوخی نیست..
کتاب عرض اخبار اصول بر قرآن و عقول. خیلی خوبه تماما کتابای حدیث شیعه رو از درجه اعتبار ساقط میکنه.
بعدش خرافات وفور در زیارات قبور رو بخونید.
اگه از اعتقادتون دست نکشیدین واقعا تعصب دارین.
بخونید آقا بخونید منکه واقعا هدایت شدم.. ومن الله التوفیق

offer
offer
2018-02-17 4:06 ب.ظ

با سلام ؛ اگر برادران اهل تسنن نوشته بودند جای بحث داشت اما وهابی ها خارج شده از اسلام و خیلی پست اند حتی علمای اهل تسنن هم ابن تیمیه را لعن کرده و پدر و برادر عبدالوهاب نیز در رد او چه حرفها که نزدند ابن تیمیه کثیفی بود که امام علی (ع) را گناهکار می خواند . سنی و شیعه برادرند و در این شکی نیست اما این نزاع خانوادگی است نه عمومی که هر انسان مشرک و نجسی به خودش اجازه دخالت بدهد بروید فتاوای وهابیان را ببینید . شب های پیشاور باعث نزدیک تر شدن شیعه… بیشتر..

ابوالفضل
ابوالفضل
2018-03-12 12:04 ب.ظ

کتاب را خواندم خداوند بخاطر حق گویی اش و رسوای فاسدان و دشمنان قرآن و سنت جزای خیر و دنیا را بهشان عطا فرماید . آمین یا رب العلمین .

ابوالفضل
ابوالفضل
2018-03-12 12:10 ب.ظ

حق همیشه پیروز است به همه توصیه می کنم حتما با نیت هدایت بخوانند

محمد
محمد
2020-03-15 4:39 ق.ظ

با توجه به روایتی که میگوید هرکس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده
و با توجه به این که حضرت زهرا سلام الله علیها با ابوبکر بیعت نکردند ،

اهل سنت باید به این سوال پاسخ دهند که امام زمانِ حضرت زهرا سلام الله علیها چه کسی بود و ایشان با چه کسی بیعت و از چه کسی پیروی کردند؟

محمد
محمد
2020-03-15 4:46 ق.ظ

توسل عالم اهل سنت به حضرت زينب سلام الله عليها توسل عبد الرحمن آجهوري به حضرت زينب (س) پنجم جمادي الاولي سال پنجم هجري دختري پا به گيتي نهاد که چشم روشني پدر و مادر بود. امير المؤمنين سلام الله عليه غرق در شادي و حضرت زهرا سلام الله عليها خرسند از تولد اين دختر مطهره بودند. او را زينب نام نهادند که براستي زينت پدر است. خطبه ي معروف آن بانوي جليله در دربار يزيد و از بين بردن شوکت و ابهت امويان، از جمله اقدامات شجاعانه آن حضرت بود و همگي گمان کردند که حضرت علي عليه السلام… بیشتر..

محمد
محمد
2020-03-15 4:47 ق.ظ

اسناد هجوم به خانه وحي و شهادت حضرت زهرا سلام الله عليها

هجوم به خانه حضرت زهرا از قرن سوم تاكنون در منابع شيعي و سني

منابع اهل تسنن :
امام جويني
ابن أبي شيبه
علامه بلاذري
ابن قتيبه دينوري
محمد بن جرير طبري
مسعودي شافعي
ابن عبد ربّه
ابن عبد البر قرطبي
مقاتل بن عطية
أبي الفداء
صفدي
ابن حجر عسقلاني و شمس الدين ذهبي
أبو وليد محمد بن شحنه حنفي
محمد حافظ ابراهيم
عمر رضا كحالة
عبد الفتاح عبد المقصود
پشيماني ابوبكر در آخرين روزهاي زندگي

متن کتب بالا را در آدرس زیر ببینید

https://www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=6301

محمد
محمد
2020-03-15 4:48 ق.ظ

اعتراف شیخ صالح المغامسی، از علمای مشهور وهابی، به ظلم خلفای اموی در حق اهل بیت علیهم السلام و حقانیت شیعه

https://www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=13192

محمد
محمد
2020-03-15 4:49 ق.ظ

ریشه تفرقه و انحراف کجاست؟؟

آنچه در آخرین لحظات عمر پیامبر صلی الله علیه و آله اتفاق افتاد

ببینید و بشنوید از استاد الازهر مصر:
https://www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=11625

یوسف
یوسف
2012-07-29 12:17 ب.ظ

[[اگرکتاب روزهای پشاورحقیقت ندارد چرا خوف میکنید آفتاب به دوانگشت پنهان نمیشود اسلام باقرآن مسجد وحدیث به ما رسیده است نه با حسینیه امام بارگاه مهر خاک کربلا وغیره اشیا خرافی

حقيقت جو
حقيقت جو
Reply to  یوسف
2012-07-29 10:28 ب.ظ

@یوسف, كاش كمي در كتب خودتان كندو كاو مي نموديد تا اينگونه به اشتباه در مورد تشيع حرفي به ميان نياوريد!!! حقا كه خدا لعنت كند كساني ر كه بين مسلمانان تفرقه انداختند تا خود از اين تفرقه سود برند!!! برادران و خواهران مسلمان ما در ميانمار قتل عام ميشوند آنوقت شما به دنبال اين هستيد كه ثابت اصحاب نا خلف پيامبر (ص) بر حق هستند و خاندان مبارك آنها بنا به آيه تطهير در قرآن كه مبرا از هر عيبي هستند بر دروغ هستند!! حقا كه خدا لعنت كند كساني را كه بين مسلمانان از روي سياست تفرقه انداختند… بیشتر..

مهدی
مهدی
Reply to  یوسف
2012-08-01 7:56 ق.ظ

برای این که مهر و نماز و سجده برمهر را خرافی ندانید خوب است در کتب اهل تسنن یک غوری بفرمایید که اصل استفاده از مهر از زمان خود حضرت رسوالله بوده است و اولین بار از تربت حضرت حمزه سیدالشهداء مهر برای خویش درست فرمودند و بر آن نماز خواندند و ما که حضرت امام حسین علیهالسلام را امام و شهید راه خدا می دانیم به روش رسول مکرم صلی الله علیه و آله وسلم عمل کرده ایم چرا که ایشان پس از شهادت حضرت حمزه سلام اله علیه از تربت ایشان مهر ساختندو ما برای عدم ایضاء شما،… بیشتر..

جميل
جميل
Reply to  مهدی
2012-11-08 11:28 ق.ظ

@مهدی,
شما ميشه بگويد كه چرا سنت رسول مقبول را بجانمي اوريد ؟
چرا از سه امام ديگر بد ميبريد دليلش را بگويد ؟

مهدی
مهدی
Reply to  یوسف
2012-08-01 8:02 ق.ظ

و به این سایت که منابع را کامل آورده اند:
http://magazine.hawzahqom.ir/index.aspx?siteid=74&siteid=74&pageid=4946

حیدرپور
حیدرپور
Reply to  یوسف
2012-10-23 8:39 ق.ظ

@یوسف, آقایوسف نمیدانم عقل شما جماعت کجارفته فقط میدانم رفته /// اگر اسلام از گنبدوبارگاه به شما نرسیده پس اونی که روی قبر پیامبر گرامی هست شما به اون گنبد وبارگاه نمیگویید؟ انقدربه خوردشمادادند که چشم شما راکاملا بستند بابا برو یک نظری به کتابهای خودت بنداز حتی خلیفه شما عمر هنگام خشک سالی رفت به ابن عباس گفت برو نزد قبرپیامبر دعاکن تا باران بیاید وازاین دست روایت درکتاب شما پراست اما متاسفانه …. نمی دانم چی بگویم اگر عاغل باشی عقل خودت راکار می اندازی

امیر
امیر
Reply to  یوسف
2018-05-02 12:12 ب.ظ

من یک سوال از شما دارم ایا این برای یک انسان حقیقت جو قابل درک که فردی غیر معصوم زمامدار حکومتی بشه که قراره احکام اسلامی توش اجرا بشه؟

shobhe
shobhe
2012-08-01 11:58 ق.ظ

با سلام ما نيز به دوستان توصيه مي كنيم كه حتما اين كتاب را با دقت بخوانند و با اصل كتاب شبهاي پيشاور مقايسه كنند ، تا مشخص شود حق با چه كسي است !!! برخي سايتهاي متمايل به وهابيت من جمله «سني نيوز» در يک اقدام عجيب و مضحک (( سلطان الواعظين شيرازي)) را مردي دروغ گو معرفي کرده و گفته مناظره اي بين او و اهل سنت رخ نداده و نوشته اين کتاب 30 سال بعد از فوت ايشان نوشته شده و به چاپ رسيده و سند حجت شيعه بر سني است و حتي بيان کردند که شخص… بیشتر..

خطاب به اکبر
خطاب به اکبر
2012-08-19 6:33 ب.ظ

سلام علی من اتبع الهدی و لعنه الله علی الکاذبین اقای اکبر.اتفاقا منم اکبرم و 25 سالمه ولی سنی بودم و الان 5 ساله که شیعه شدم(این یه دروغ بود ولی گفتنش کاری نداشت داشت؟).خیلی برام جالبه که مولوی های عمریه همه از مناظره فرارین حالا یکی که به ادعای خودش تازه پنج ساله که عمری شده اومده و میخواد مسلمانان رو هدایت کنه و انذار بده!!!!!!!!!!! عزیز دلم از نحوه ابراز سخنانت معلومه که پسر خوبی هستی.حالا دلم میخواد مثل یه پسر خوب به اصطلاح شبهاتی رو که در مورد دین اسلام راستین داری یکی یکی مطرح کنی تا… بیشتر..

ابولولو
ابولولو
2012-09-23 3:57 ب.ظ

بسم الله القاصم الجبارین
تقدیم به عزیزان اهل سنت

فرخنده نموده ست علی ماه رجب را
از اوج ادب درس بداده ست ادب را
سنی!ز چه رو روی سوی کعبه نمودی؟
دانی که علی فخر بود خانه ی رب را
ذانی که عمر از چه دهد داد خلافت
دانی که ازو چون و چرا چیست سبب را
میخواست تلافی احد را بنماید
بشکسته علی پشت دلیران عرب را
http://www.valiasr-aj.com

محمد از مشهد
محمد از مشهد
2012-10-07 12:13 ب.ظ

امثال این یوسف بیش از یک میلیارد هستند عزیزان، چرا سعی دارید کسی را هدایت و قانع کنید که نمی خواهد هدایت شود. قرآن می فرماید ما راه را نشان دادیم حال می خواهید شاکر باشید یا کافر دیگر خودتان می دانید. یوسف راست می گوید خورشید را نمی شود با دو انگشت پوشاند. 1500 سال ظلم و ستم بنی امیه و بنی عباس و آل سعود و غیره نتوانسته چراغ اهل بیت را خاموش کند و هرگز هم نخواهد توانست به برکت خون اباعبدالله (ع). ولی برای انسانهای کور نیازی به دو انگشت هم نیست. هرگز نمیرد آنکه دلش… بیشتر..

ابوذر
ابوذر
Reply to  محمد از مشهد
2012-10-12 12:00 ب.ظ

ببوسم دستانت را ای شیرمرد دیار نیکان وپهلوانان