دانلود کتاب زلزله های هدفمند عصر ظهور

نام کتاب

 زلزله های هدفمند عصر ظهور دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

موضوعات

عرفان و تصوف

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

3.0 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب زلزله های هدفمند عصر ظهور است؛ زمین طی یک فرآیند جُنبشی، بدلیل حرکت دائمی صفحات تِکتونیکی، به این شکل که اکنون شاهد آن هستیم در آمده است. پس زمین‌لرزه یک حادثه طبیعی هدفمند است، که هدف از آن فراهم آوردن زیستگاه مناسب برای تکامل موجودات است. زمانی‌که یکی از گونه‌های تکامل یافته همچون انسان دارای هوش کافی گردید خداوند آنها را شایسته دریافت وحی و امتحان دید، پس پیامبران را همراه با رسالت بسوی آنها فرستاد، زمانی‌که رسولان دین الهی را عرضه می‌کردند مردم در برابر آنها به سه دسته تقسیم می‌شدند: موافق، مخالف و بی‌طرف. لذا خداوند نشانه‌های آفاقی و اَنفُسی را به‌جهت حمایت و تایید حقانیت رسولان خود بوجود آورد؛ آن‌چنان‌که خداوند متعال می‌فرماید: «سَنُرِيهِمْ آيَاتِنَا فِي الْآفَاقِ وَفِي أَنفُسِهِمْ حَتَّى يَتَبَيَّنَ لَهُمْ أَنَّهُ الْحَقُّ»؛ (بزودی آيات خود را در اطراف(عالم) و در وجودشان بنمايانيم، تا براى ايشان آشکار شود که او حق است).
از آن زمان به‌بعد رویدادهای طبیعی اطراف ما علاوه بر هدفمندی زیستی که در گذشته دارای آن بود، دارای هدفی دیگر نیز گردید که مربوط بود به دین الهی، نمونه‌ای از این عذاب‌های هدفمند که در قالب آیات آفاقی بوقوع می‌پیوندد، زمین‌لرزه است. عقوبتی که در نوع عذاب‌های وارده به امت‌های گذشته بسیار شایع بوده و در قرآن کریم نیز بارها به آن اشاره شده است، همچنین در زمان ظهور مقدس ازجمله علائم ظهور رسول امام مهدی(ع) زلزله است، زمین لرزه‌های که در روایات به‌وقوع متعدد آنها در عصر ظهور اشاره شده است، از جمله این روایات، حدیث معروف (ابو سعيد خُدْرِي) است که از رسول خدا (ص) نقل می‌کند: «أُبَشِّرُکُمْ بِالْمَهْدِيِّ يُبْعَثُ فِي أُمَّتِي عَلَى اخْتِلَافٍ مِنَ النَّاسِ وَ زَلَازِلَ»؛ (شما را به مهدى بشارت مى‏ دهم او در ميان امت من مبعوث مى ‏شود، در زمانى که مردم با هم به مخالفت و ستيز برمى‏ خيزند و زلزله ها روى مى‏ دهد).

کتاب زلزله‌های هدفمند عصر ظهور یا زلزله‌های آخرالزمان، نوشته: صادق شکاری، با بیان دلایل نقلی و عقلی، جایگاه زلزله های هدفمند و عذاب‌آور را در دین الهی برای شما نمایان می‌سازد و ارتباط آن را با زمان ظهور حضرت مهدی(ع) بیان می‌کند.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments