دانلود کتاب زندگی برازنده من

نام کتاب

زندگی برازنده من (دانلود+)

نویسنده

کارول.اس پیرسون، هیو.کی مار + به اهتمام کاوه نیری

موضوعات

دربرگیرنده اطلاعاتی است که با بهره‌گیری از آزمون PMAI حاصل شده است. شما می‌توانید از اطلاعات ارائه شده در این کتاب را به منظور شناخت کهن‌الگوها در زندگی‌تان بهره ببرید. در واقع شناخت حاصل از کهن‌الگوها به شما کمک می‌کند تا به نقش و اهمیت آن‌ها در زندگی خود پی ببرید. نویسنده در کتاب مذکور معتقد است که کهن‌الگوها متناسب با موقعیت‌ها و مراحل مختلف زندگی شما ظاهر می‌شوند.

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

6.22 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 


کتاب زندگی برازنده من اثر کارول.اس پیرسون، هیو.کی مار با ترجمه کاوه نیری است؛
انسان موجود داستان‌سرایی است، اگر در رستوران‌ها، مجالس و سایر اماکن به حرف‌های مردم گوش دهید، به زودی درمی‌یابید که صحبت‌های آن‌ها اغلب به شکل داستان مطرح می‌شود. ما با تعریف کردن این حکایت‌ها با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنیم. آشنایی با داستان‌های زندگی‌مان باعث می‌شود خودمان را بهتر بشناسیم. قصه زندگی‌تان حکایتی است که همواره درباره چیزهایی که می‌خواهید به دست آورید و آنچه می‌توانید یا نمی‌توانید انجام دهید، برای خود تعریف می‌کنید. آگاهی ما در خصوص زندگی اطرافیانمان از سال اول زندگی آغاز می‌شود. در ابتدا وقایع داستان همچون خواب‌هایمان گیج‌کننده و غیرمنطقی به نظر می‌رسد. در سنین دبستان رفته‌رفته با نظم این داستان‌ها بیشتر آشنا می‌شنویم و شناخت بهتری از آن‌ها پیدا می‌کنیم. در ایام نوجوانی مرتب درباره زندگی خود داستان تعریف می‌کنید. این حکایت‌ها به ما اطلاع می‌دهند چه کسی هستیم، شخصیت ما چطور شکل گرفته است و در آینده چه خواهیم کرد. آنچه در وقایع روزمره زندگی‌مان مشاهده می‌کنیم، اغلب موضوع اصلی داستان زندگی‌مان را به ما یادآوری می‌کند. می‌توان گفت به تعداد انسان‌های دنیا داستان زندگی وجود دارد، اما الگوهایی که این داستان‌ها از آن‌ها سرچشمه می‌گیرند، انگشت‌شمارند. رابرت کیگان، روان‌شناس دانشگاه هاروارد در کتابی به نام «زندگی دشوار امروز» به این بحث می‌پردازد که اکثر ما دارای توانایی ذهنی لازم برای درک پیچیدگی‌های زندگی مدرن نیستیم. به توصیه او برای حل این مشکل به مهارت‌های زیر نیازمندیم: خودآگاهی و اندیشمندی درونی که به شما توانایی بررسی و درک افکار و احساس‌هایتان را می‌دهد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
7 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
سارا سلیمی
سارا سلیمی
2019-09-23 3:54 ب.ظ

Pdf کتاب زندگی برازنده من کامل موجود نیست؟

رها
رها
2019-09-20 12:19 ب.ظ

مرسی

عارفه
عارفه
2020-05-26 8:38 ق.ظ

سلام با تشکر از کتاب هایی ک میذارید لطفا کتاب بیداری قهرمانان درون از پاتریشیا آدسون رو هم بذارید بازم خیلی ممنون از زحماتتون

علی
علی
2020-12-10 12:09 ق.ظ

این PDF ناقصه و کامل نیست

برزو
برزو
2021-02-27 4:25 ب.ظ

کتاب ناقص است باید 211 صفحه باشد

پرپرک
پرپرک
2021-04-29 6:22 ب.ظ

ممنونم ازتون ولی متاسفانه همونطور که بقیه گفتن کامل نیست ممنون که رسیدگی میکنین 🙏❤️

یسب
یسب
2021-07-01 12:38 ق.ظ

سیب