دانلود کتاب سه شنبه ها با موری

نام کتاب

سه شنبه ها با موری (دانلود+)

نویسنده

میچ آلبوم

موضوعات

آخرین کلاس زندگی استاد پیر من هفته ای یک بار در منزل او تشکیل میگردد.در کنار پنجره ای در اتاق مطالعه او تا بتواند از آنجا بوته کوچک بامیه را با برگ های صورتی رنگش تماشاکند …..

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

2.07 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

« هم اکنون می‌توانید کتاب سه شنبه ها با موری را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید. »

معرفی کتاب سه شنبه‌ها با موری

نویسنده‌ای آمریکایی تبار در سال 1997 کتابی پرطرفدار به نام سه شنبه‌ها با موری را نگارش و منتشر کرده است که با استقبال خوبی روبرو شد. نویسنده‌ی این کتاب میچ آلبوم نام داشته و داستان کتاب در رابطه با فردی است به نام Morrie Schwartz به همراه شاگر او یعنی Mitch Albom .  نقش اصلی داستان و یا به تعبیری قهرمان داستان یعنی Morrie Schwartz بیمار بوده و نحوه عملکرد بیماری او به این صورت است که به تدریج تمام بافت‌ها و سلول‌های بدن او را تخریب کرده و در نهایت او را به طور کل ناتوان خواهد کرد. قهرمان داستان به خوبی مرگ را پذیرفته است اما خواهان آن است تا در آخرین روزهای زندگانی خویش ، به نهایت کمال برسد.

 

 

Tuesdays with Morrie book cover.jpg

 

بخشی از کتاب سه شنبه ها با موری

«آخرین کلاس زندگی استاد پیر من هفته‌ای یک بار در منزل او تشکیل می‌گردید، در کنار پنجره‌ای در اتاق مطالعه‌ی او، تا بتواند از آنجا بوته‌ی کوچک بامیه را با برگ‌های صورتی‌رنگش تماشا کند. کلاس روزهای سه‌شنبه بعد از صرف صبحانه تشکیل می‌شد. موضوع درس ما “معنای زندگی” بود. استاد آنچه را به تجربه می‌دانست درس می‌داد. نمره‌ای در کار نبود، ما هر هفته امتحان شفاهی داشتیم. انتظار این بود که به سوالات جواب بدهی و به سهم خود سوالاتی مطرح کنی. البته انجام‌دادن گهگاهی حرکات جسمانی هم بخشی از کار بود. مثلا لازم می‌شد که سر استاد روی بالش جابه‌جا شود تا در حالت راحتی قرار بگیرد. تنظیم عینک روی بینی استاد هم وظیفه‌ای دیگر بود. بوسیدن استاد به وقت خداحافظی اعتبار دیگری بود که پایت نوشته می‌شد. به کتابی نیاز نبود. با این حال موضوعات مختلفی مطرح می‌شد، موضوعاتی از قبیل عشق، کار، جامعه، خانواده، پیرشدن، بخشودن و سرانجام مرگ. آخرین درس استاد کوتاه و خلاصه بود. در حد چند کلمه. به جای مراسم فارغ‌التحصیلی مراسم تدفین او برگزار شد. با آنکه امتحان نهایی در کار نبود، قرار این شده بود که از آنچه آموخته بودی رساله‌ای مفصل بنویسی. حاصل کار کتابی است که می‌خوانید. آخرین کلاس استاد پیر من تنها یک دانشجو داشت. آن دانشجو من بودم»

دکتر «اسکات پک» در رابطه با این کتاب می‌گوید:

«کتابی با نگارش عالی، سخنی روشن از خرد و فراست که از روی عشق، سادگی در فراسوی پیچیدگی‌های زندگی را ترسیم کرده است»

« هم اکنون می‌توانید کتاب سه شنبه ها با موری را از کتابخانه تاریخ ما دانلود کنید. »

برای دانلود از باکس بالای صفحه استفاده کنید. 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
4 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
.
.
2021-04-11 12:30 ب.ظ

عالي بود ممنونم.

.
.
2021-04-11 12:31 ب.ظ

🌷❤🙏

Hassan
Hassan
2021-10-15 11:50 ق.ظ

سلام خستخ نباشین
ببخشید این کتابایی ک میزارین نسخه کاملشون هستن یا حذفیات هم دارن؟!

نیل
نیل
2021-10-31 6:58 ب.ظ

سلام نسخه کامل کتاب گذاشته میشه؟