دانلود کتاب شناخت عیسی مسیح (ع)

نام کتاب

شناخت عیسی مسیح (جهت دریافت کلیک کنید)

نویسنده

آرمان رشیدی

موضوع

مسیحیت + عیسی مسیح

فرعی

خسرو انوشه روان دادگر

جلد

۸

حجم

134.85 کیلوبایت

قالب

PDF

 

Image result for ‫عیسی مسیح (ع)‬‎




Subscribe
دنبال کردن
guest
49 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
سروش
سروش
2009-09-23 10:07 ق.ظ

من تازه وارد دین مقدس مسیحیت شدم لطفا کتابهای که باید بخونم واز اون پیروی کنم رو برام میل کنید واگه امکانش هست برام بعضی از کتابهای معروفش رو یرام با فرمت pdfبفرستید ممنونم سروش

محمد
محمد
Reply to  سروش
2024-01-01 8:31 ق.ظ

ما مسلمونا مسيحيت رو قبول داريم و معتقديم فردي بنام پولس، راه مسیحیت رو به بیراهه برد. امّا پولس کیست؟ متن ذير رو بخونید:   یکی از يهوديانی که در تعقیب و شکنجة مسیحیان سهم مهمی ایفا می‏کرد فردی به نام سولس (پولس) بود. او تمام همتش شکنجه و آزار نومسیحیان بود. (اعمال رسولان 3:8. )او در پرونده خود نه تنها سابقه آزار و شکنجه یاوران عیسی مسیح را دارد، بلکه در قتل “استیفان” اولین شهید تاریخ مسیحیت نیز همکاری می‌کند. (اعمال رسولان 58:7اما او پس از مدتی،از کاهن اورشلیم نامه ای میگیرد تا به استناد به آن مسیحیان دمشق را… بیشتر..

mahshid
mahshid
2009-09-10 12:16 ب.ظ

با سلام وسپاس
خیلی از خوندن مطالبتون خوشحال شدم امیدوارم مسیح به زندگی هممون وارد بشه اگه از ته دل بخواهیم میاد

یا مسیح

arash
arash
Reply to  mahshid
2011-05-06 1:36 ب.ظ

@mahshid, سلام اره منم قبول دارم اميدوارم زندگيمونو بهش بسپاريم با ايمان ممكن هست
9374613818

farzin
farzin
2010-02-13 1:52 ب.ظ

سلام به كساني كه مي خواهند با عيسي مسيح آشنا شوند، بخاطر داشته باشيد خداوند مي فرمايد: اگر مي خواهيد مسيح را بعنوان يك دين يا مذهب قبول كنيد همان بهتر كه آن را قبول نكنيد. چون بايد اول مسيح را بشناسيد و بعد بخاطر كلامش به او ايمان آوريد اميدوارم نور خداوند در دلهاي شما بتابد تا عيسي مسيح را بهتر دريافت كنيد

ملکوت
ملکوت
2010-04-04 2:36 ب.ظ

سلام. با خواندن کتاب مقدس هر روز ایمانمان را قوی تر کنیم.عزیزان سد های زیادی هست که باید یکی یکی شکست.یکی از آنها این است که ما به صورت عادت ذهنی به حقایق ذکر شده به عنوان اسطوره نگاه میکنیم.باید این طرز تفکر را تغییر داد.توبه واقعی چنین است.می فرماید:اگر همان روح که عیسی را از مردگان برخیزانید در شما ساکن باشد همان روح که مسیح را از مردگان برخیزانید حتی به بدنهای فانی شما نیز حیات نو میبخشد… بیایید عمیق شویم.مسیح فرموده: من رازها را با شما در میان میگذارم تا بنده نباشید بلکه پسر باشید..هللویا آری.مسیح خداست.روح خدایی… بیشتر..

amin
amin
2009-06-02 7:43 ق.ظ

ali bod mer30

احسان سهیلی
احسان سهیلی
2010-01-16 11:33 ب.ظ

با سلام.
از شما دوست عزیز ممنونم.بخاطر مطالب زیبا از حضرت مسیح
من تازه به دین مسیح گرایش پیدا کردم.

arash
arash
Reply to  احسان سهیلی
2011-05-06 1:39 ب.ظ

@احسان سهیلی, سلام معجزاتي كه ديديم رو براي هم بنويسيم كه ايمانمون به قدرت خداوند بيشتر شه

امید
امید
2010-06-29 10:02 ب.ظ

من تازه فهمیدم خدا هم یکی است و هم سه تا!
تازه فهمیدم همه پیامبران خدا قبل از به صلیب کشیده شدن عیسی از نجات محروم بوده اند.
و خیلی چیزای دیگه …
موفق باشید

محمد غلامی
محمد غلامی
Reply to  امید
2010-08-25 10:25 ب.ظ

عزیز من خدا سه تا نیست و در کتاب مقدس هم اومده که ملعون باد کسی که بیش از یک خدا را بپرستد و مسلما هیچ کس نمی خواهد مورد لعنت خدا واقع شود .
من به شما پیش نهاد میکنم که بیشتر تحقیق کنید و کور کورانه زندگی نکنید ، از زمانی که بدنیا آمدم من را مسلمان خواندند بدون اینکه خودم بدانم اما خدا را شکر که حقیقت را پیدا کردم و دیگر کورکورانه زندگی نمی کنم . برای تحقیقات بیشتر از مسیحیت به این آدرس هم بروید.
http://www.farsicrc.com

مهتاب
مهتاب
Reply to  محمد غلامی
2011-07-09 1:49 ق.ظ

@محمد غلامی, salam man taze masihi shodam vali moteasefane hich dastrarsi be hich ketabi nadram hame ja filtere mishe age chizi darbareye masihiat darid ketabi ya harchizi baram email konid kheli mamnun misham man masihi nabudam delam be samte masihiat raft hala mikham ba khundane ketaba imanamo ghavi konam lotfan komakam konid

محمد غلامی
محمد غلامی
Reply to  مهتاب
2011-07-16 3:50 ق.ظ

@مهتاب,

سلام اگه میشه ایمیل خودتون رو برام یه طوری ارسال کنید تا بهتون کمک کنم ، خدا رو شکر برای وجودتون.
این ایمیل منه که می تونید با من در تماس باشید
(daniel7mith@gmail.com )
منتظر هستم من متاسفانه آدرس ایمیل شما را ندارم.

محمد غلامی
محمد غلامی
Reply to  مهتاب
2011-07-16 4:01 ق.ظ

@مهتاب,

شما می تونید من رو در آدرس ایمیل تون اد کنید و نیازی نیست که در اینجا آدرس ایمیل رو بنویسید فقط به ادرس ایمیل من پیام بدید و من به شما کمک می کنم ، مرسی

منتظر هستم : محمد غلامی

eh
eh
2010-07-22 11:16 ب.ظ

آیا انجیل وتورات تحریف شده است؟ من در مقام یک کشیش مسیحی می خواهم به این سوال بحث بر انگیز پاسخ دهم ،سوالی که ذهن بسیاری از مسلمانان را به چالش عمیقی می کشاند. زیرا که نزدیک به 1400 سال است که رهبران مسلمانان جهان این اتهام را به مسیحیان نسبت می دهند که کشیشان مسیحی انجیل و تورات را تحریف کرده اند. برای پاسخ گفتن به این سوال من باید از هر مسلمانی که اعتقاد دارد انجیل تحریف شده است ، سوالی بپرسم. به نظر شما انجیل قبل از ظهور قرآن تحریف شده است یا بعد از آن؟ (جواب… بیشتر..

سکوت
سکوت
Reply to  eh
2011-08-11 9:54 ب.ظ

آقایی که این همه نوشتی. عزیز توی همون تورات عهد عتیق نوشته خدا چون دیده آدم میوه درخت علم و دانشو خورده از نظر علم مثل اون شده یه سری فرشته گذاشته دم درخت حیات تا از اون نخوره تا مثل خودش حیات جاودانم بگیره.این یعنی چی وجدانن؟تو همین کتاب نوشته لوط با دو دخترش زنا میکنه و بچه دار میشه……یعقوب با کلک زدن برکت را از پدرش اسحاق میگسره آخه پیامبر سر پدرش که پیامبر بوده کلک میزنه دزدی میکنه……بگم بازم که چه چیزا به حضرت سلیمان بستن تو این کتاباشون. چون هنوز عهد جدید رو نخوندم نظر نمی… بیشتر..

reza
reza
Reply to  eh
2012-02-24 12:00 ب.ظ

@eh, سلام مسلماً شما که حضرت عیسی مسیح (ع) رو برای بخشیده شدن بندگان فداء می کنی (البته سند از کتاب های به قول شما تحریف نشده می آوری) باید بدونی این پیروان یک فرد هستند که باید برای رسیدن به حقیقت و دستیابی به معرفت بیشتر نسبت به خدا و فرستاده هاش از جونشون بگذرن من چطور می تونم چنین داستان ساختگی و دور از حقیقت و فطرت انسانی رو حتی تو ذهنم بگنجانم.من ایمان کامل به تمامی فرستاده های پروردگار عالم دارم.

reza
reza
Reply to  eh
2012-02-24 12:27 ب.ظ

@eh, اگر به قول شما کسانی بوده اند که حضرت مسیح (ع) رو بخوان به صلیب بکشونن همونا هم می تونستن تو انجیل حضرت مسیح (ع) که یقیناً باید الهی و بدون خدشه باشه دست ببرن همانطور که تو کتابهای الهی قبل از اون دست بردن واین دلیل بر این نمی شه که انسان های پاک این کار رو انجام داده باشن بلکه انسان های فطرت ستیز و دور از حقیقت این کار رو انجام دادن پس امکان تحریف وجود داره و ما نمی تونیم حتی امکان داشتنشو رد کنیم .

reza
reza
Reply to  eh
2012-02-24 12:48 ب.ظ

@eh, مسلماً طبق گفته شما خدا مأمور جنگ با انسان هاست و باید در همه اعصار بر ضد همه بی خدایی ها و تحریفات انجام شده کاری انجام بده ولی همه ما وجدان می کنیم که خدا ما رو صاحب اختیار قرار داده و ما با سوء استفاده از همین محدوده اختیاری می تونیم دست به جنایت های بزرگی بزنیم مانند کشتن پیامبران خداوند پس این برهان که: ((خدایی که از کلام خودش نتواند دفاع کند اصلاً خدا نیست)) قابل پذیرش نیست زیرا با قدرت خدا هیچ منافاتی نداره و اصولاًخود خداوند برای آزمودن انسان ها و اینکه همیشه دو… بیشتر..

هادی
هادی
Reply to  eh
2020-03-27 11:04 ق.ظ

ایا این درست است که در کتاب مقدس عهد عتیق باب 3 : 24_22. وخداوند گفت همانا انسان یکی از ما شده عارف نیک و بد گردید اینک مبدا دست خود را دراز کند واز درخت حیات بخورد و تا ابد زنده بماند یا عهد جدید انجیل یوحنا باب 3: خدا جهان را اینقدر محبت نمود که پسر یگانه خود را داد تا هرکه به او ایمان آورد هلاک نگردد بلکه حیات جاودانی یابد زیرا خدا پسر خود را نفرستاد تا برجهان داوری کند بلکه تا به وسیله او جهان نجات یابد درحالی که در قرآن گفته است که فرزند… بیشتر..

هادی
هادی
Reply to  eh
2020-03-27 11:11 ق.ظ

مگه مسیح نگفته که بعد از من پیامبری می اید به نام احمد وقی دیدین از قوم عرب بود ان را قبول نکردین حال این هیچ پس کو آن احمد

محمد
محمد
Reply to  eh
2024-01-01 8:35 ق.ظ

تورات و انجیل، کتاب مقدس یهودیان و مسیحیان است. آیاتی در قرآن وجود تحریف در تورات و انجیل را ذکر کرده‌اند که برای ما وجود تحریف در این دو کتاب را امری قطعی می‌کند. اما محدوده این تحریف نیاز به بررسی دارد. در تقسیمی می‌توان تحریف را بر سه نوع دانست: «تحریف لفظى»، «تحریف معنوى» و «تحریف عملى». بنابر آیات قرآن، تحریف در تورات و انجیل، هر سه نوع را شامل می‌شود. البته قرآن، همان‌گونه که به اصل وجود تحریف در تورات و انجیل اشاره می‌کند، اما در مواردی، برخی قسمت‌های این دو کتاب با آنچه در قرآن آمده منطبق… بیشتر..

محمد
محمد
Reply to  eh
2024-01-01 8:39 ق.ظ

تورات و انجیل، دو کتاب مقدس از دو پیامبر الهی، حضرت موسی(ع) و حضرت عیسی(ع) بوده است. این کتاب‌ها اگر چه به عنوان «معجزه الهی» از سوی این دو پیامبر مطرح نشده­اند، اما قطعاً از طرف خداوند برای هدایت مردم نازل شده‌اند. قبل از آغاز بحث پیرامون تحریف این کتاب‌ها، بیان نکاتی لازم است: 1. بنابر تصریح قرآن این هر دو کتاب، نورانی بوده و برای هدایت نازل شده‌اند: «ما تورات را نازل کردیم در حالى‌که در آن، هدایت و نور بود و پیامبران، که در برابر فرمان خدا تسلیم بودند، با آن براى یهود حکم می‌کردند و [همچنین] علما… بیشتر..

sara
sara
2010-08-14 1:02 ق.ظ

man jadidan moshtagh shodam ta dar morede dine masih bishtar bedoonam lotfan ketab haie ro moarefi konid merc

حق جویان
2011-05-05 3:50 ب.ظ

مسیحیت ،اسلام ،هندویی ، بودایی ، یهودی ، زردتشت و…

شما چه دینی دارید؟ آیا این همان دین پدریتان است؟ چه قدر راجع به آیین خود تحقییق کرده اید؟ آیا فکر نمی کنید حقیقت جزء این باشد که تصور میکنید؟

یقینا هر آیینی نقاط ضعف و قوتی دارد و تنها یکی از آنهاست که کاملتراست.
1ioc.com

مهتاب
مهتاب
2011-07-09 1:55 ق.ظ

سلام من تازه مسیحی شدم البته فقط تو دلم مسیحی شدم چون دلم به سمتش رفت شبی که چند صفحه از انجیل رو خوندم متاسفانه هیچ کتابی الان از مسیحیت ندارم لطفا برام میل کنید تا ایمانم قویتر شه

علیرضا
علیرضا
2011-08-09 3:07 ق.ظ

این فایل غیر قابل دسترس شده است . چنانچه مایلید تا آنرا دانلود کنیم لینک تازه ای بدهید . ممنونم

سامان
سامان
2011-08-17 10:43 ق.ظ

زنده باد عیسی مسیح

سامان
سامان
2011-08-17 10:45 ق.ظ

اگر چه اکثر دین ها بوجود اومدن تا نشون بدن خدایی وجود داره ولی من با مسیحیت خیلی حال میکنم و شخصا عیسی مسیح رو خیلی دوست دارم …

احسان
احسان
2011-09-19 5:07 ب.ظ

سلام
من تازه به دین مسیح علاقه مند شدم و هیچ شناختی در مورد این دین ندارم اگه ممکنه کتابهایی که لازمه بخونم رو برام میل کنید
با تشکر فراوان از زحماتتون

عاشق مسیح
عاشق مسیح
2011-11-05 10:44 ب.ظ

من هم توی دلم باعیسی پیمان بستم قبل از اینکه با مسیح آشنا بشم هر روز هزار بار آرزوی مرگ میکردم و از زندگی کردن خسته شده بودم ولی وقتی یه روز خوابیدم خواب کلیسای طاطاووس یا همون قره کلیسارو دیدم بدون اینکه قبلا اونجارو دیده باشم یه روز تصمیم گرفتم برم همون کلیسا وقتی وارد کلیسا شدم درست همون چیزی بود که توی خواب دیده بودم دیوار هاش صلیبهای روی دیوار اتاقهاش همشون مثل خوابم درست بود بعد از اون اتفاق هر روز بیش از پیش آرزوی عمر طولانی میکنم که ظهور مسیح رو ببینم از خدا میخام به… بیشتر..

احمد(مهم مهم مهم)
احمد(مهم مهم مهم)
2011-11-21 12:41 ق.ظ

باسلام شما دارید اشتباه میکنید مسیح وجود داره زنده هست ولی کتابی که در دسترس هست الان سند نداره اینها کتابهاشو خیلی عذر میخوام عین داستانهای هری پاتر هی ویرایش میکنند من هم میگم مسیح واقعی الان پیدا نمیشه پیشنهاد میکنم اول ببینید بزرگواران ما در این زمینه چه فرمودند این رو بدونید این قانون اسلامه “از اسلام خارج شدی دیگه نمیتونی برگردی” طبق فرمایش قران کریم با توجه به اذیتهایی که یهودی مسیحی سر پیامبر میاوردند قران فرمود:”هر کس دینی غیر از اسلام برگزیند از زیانکاران هست “باز اون زمان. بعدش دوره ی رونسانس که چه تحریفاتی صورت گرفت… بیشتر..

ciatadell_
ciatadell_
2012-03-02 11:19 ب.ظ

دین وسیله ای برای حکومت

رضا
رضا
2012-06-01 5:41 ق.ظ

درود.سایت خوبی دارید از diallup استفاده می کنم وگرنه کتابهای تاریخی و … که گذاشتید بی نظیرند به امید خدا اگر adsl گرفتم دوست دارم اگثر کتابهای شما را دانلود کنم. بدرود.

Fumiko
Fumiko
2012-08-04 11:19 ق.ظ

I’m impressed you should think of smoteihng like that

فاطمه
فاطمه
2012-08-17 9:52 ب.ظ

با عرض سلام .
می خواستم بگم شاید خیلی از افرادی که مسیحی شدند دلیل اصلی آزادی های ظاهری و تحریفی نسبت به دین مقدس اسلامه و نیز حضرت مسیح (ع) خود وجود حضرت محمد(ص) در آینده را ذکر کرده اند وهم چنین اگر کمی دقت کنیم میبینیم تمامی مسائلی که درمسیحیت می باشند در دین اسلام هم وجوددارد حتی حجاب پس بهتره یکم بیشترتامل کنیم و خودمون رو گول نزنیم

مهیار
مهیار
2012-09-25 11:39 ق.ظ

سلام . بیاین منطقی برخورد کنیم من به دوستانی که اومدن و یه طرفه از اسلام طرفداری کردن اصلا حق نمیدم که بخوان از مسیحیت بد بگن. همه ی دین ها یه هدفو دارن ولی باید ببینیم که کدومش حق هست . نگا هیچ موقه اسلام از مسیحیت بد نگفته این مردم مسلمون هستن که اسلامو انگاری خودشون میسازن و میگن . بخدا قسم 99درصد مردم مسلمان مسلمان واقعی نیستن . نگا کنین خدا و پیامبران خدا گفتن که این دنیارو به منزلت اخرت ول نکنین و باید در این دنیا اخرتتونو بسازین ولی انگاری این اخوندها و … یه… بیشتر..

هادی
هادی
Reply to  مهیار
2020-03-27 11:16 ق.ظ

ما درمرد مسیح هیچ وقت بد نگفتیم و نمی گیم اما این خود مردم مسیحی هستند که قبول ندارند مگه مسیح نگفت بعد از من پیامبر خواهد امد پس وقتی دیدن از قوم عرب هست قبول نکردن

رزیتا
رزیتا
2012-10-27 5:45 ق.ظ

سلام من مسیحی هستم و بدنبال کتاب هایی برای آموزش مسیحیت به کودکم میباشم که برای کودکان جذاب باشه لطفا اگه سایتی برای دانلود دارید یا پی دی اف ممنون میشم اگه اطلاع بدید .

ahmad
ahmad
2013-02-08 11:01 ق.ظ

سلام.میدونید ریشه اصلی اندیشه های کنونی مسیحیت از کجاست؟از پولس.اصلا مگه پولس همراه حضرت عیسی بوده؟خیر.حدود ده سال پس از حیات زمینی حضرت عیسی پولس از به مسیحیت گروید.حالا چطور شد که اومد تفکر تازه در مسیحیت گذاشت؟او مدعی شد که نوری در بیابان دمشق میبیند و از طرف اون نور مامور به بشارت غیر یهودیان به مسیحیت میشود و بشارت یهودیان به عهده ی پطرس گذاشته میشود.سپس عقاید کاملا تازه رو میکند و حتی با پطرس که رهبری امت پس از عیسی از طرف خود حضرت عیسی به او داده میشود مخالفت میکند.حالا عقل حکم میکنه از پولس پیروی… بیشتر..

ahmad
ahmad
2013-02-08 11:07 ق.ظ

اصلا بزرگترین دلیل برای رد اندیشه های کنونی مسیحیت دین آسمانی بعدی یعنی اسلام است.از معجزات غیر قابل انکار اسلام البته برای اونهایی که در اسلام تحقیق کردند و از تاریخ اسلام الهی بودن این دین اثبات میشود.حالا وقتی در کتاب آسمانی این دین که اهل فن میدونند که واقعا دور از تحریف است با عقاید پولس که عقاید کنونی مسیحیت است به شدت مخالفت شده.حالا یکمی پیش خودتون فکر کنید و تو زندگیتون اینقدر غرق نشید

ahmad
ahmad
2013-02-08 11:11 ق.ظ

آقای مهیار شما اسلام رو بیشتر میشناسید یا عالمان اسلام لطفا نظر خودتون رو نظر اسلام نکنید و بیشتر عقایدتون رو روی تحقیق استوار کنید نه روی جو و جوسازی

امیر
امیر
2019-12-08 12:17 ق.ظ

عزیزم لینک دانلودش نیست که

یوسف ابراهیمی
یوسف ابراهیمی
2010-01-05 3:23 ق.ظ

یا اباصالح المهدی جهان چشم انتظارتوست
یا مهدی غائب همیشه حاضر

الیار
الیار
2010-09-29 8:37 ق.ظ

سلام
من تازه به دین مسیح دل بسته ام.
لطفا اگر کتابی برای بیشتر شناختن مسیح هست برای من ایمیل کنید.

علیرضا
علیرضا
Reply to  الیار
2020-01-09 12:42 ب.ظ

چقدر شماها بد بخت هستید متاسفم براتون شماها یک بشر و پیامبر الهی رو خدا و پسرش میدونید در حالی که خدای پدرانمان الله مسیح را خلق کرده شماها در غفلت هستید اگر شماها و پدرانتان به مسیح ایمان داشته آید به حرف گوش می کردید و به پیامبر اسلام ایمان می آوردید.از مسیح بگذریم بقیه ی پیامبران چی؟مگر آدم(ع) نبود که به شیث نبی پیامبر آخر را بشارت داد؟ سلیمان (ع)و داوود(ع) چی؟ یحیی علیه‌السلام و زکریا علیه‌السلام چی؟ مگر اشعیای نبی نبود که گفت من دو مرد را میبینم که یکی برشتر و دیگری بر دراز گوشیست؟ شما… بیشتر..

علیرضا
علیرضا
Reply to  علیرضا
2020-01-09 12:50 ب.ظ

من پیرو حق یعنی حضرت محمد هستم بیایید و تا نجات پیدا کنید از تاریکی مسلمان بشید ای برادران و ای خواهران!

علیرضا
علیرضا
Reply to  علیرضا
2020-01-09 12:54 ب.ظ

اینقدر غافل نباشید وای بر شما آنگاه که عیسی بیاید و شمارا به جهنم برد و نفرینتان کند خداوند مفسدان را دوست ندارد…….. إن الله لایحب المفسدین!

علیرضا
علیرضا
Reply to  علیرضا
2020-01-09 1:01 ب.ظ

آقا مهیار کی گفته ما از عیسی مسیح حرف نمی زنیم ما اگر آدم نبودیم به عیسی ایمان نداشتیم .قرآن آنقدر عیسی را عظمت یاد نمی کرد قرآن ما اون قدر حق رو میده که دو سوره اش مربوط به عیسی مسیح و خانواده اش هست رو یاد داشت کرده .یکی سوره مبارکه مریم . و دیگری آل عمران ولی انجیل تاریک شما چی حرفی از احمد نزده درحالی که مسیح پیامبرخدا!چندین بار احمد رو بشارت داده