دانلود کتاب صفت های بایسته یک رهبر

نام کتاب

صفت های بایسته یک رهبر دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

جان سی. ماکسول‌ + به اهتمام مهدی قراچه داغی

موضوعات

روانشناسی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

4.0 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب صفت های بایسته یک رهبر اثر جان سی. ماکسول‌ با ترجمه مهدی قراچه داغی است ؛ اگر رشد می خواهید پیروان را رهبری کنید، اما اگر می خواهید کسب و کارتان چند برابر شود، رهبران را رهبری کنید.

به عقیده ماکسول رهبران بزرگ حائز 21 صفت برجسته هستند. در این کتاب به شرح آنها پرداخته شده و راه دستیابی به آنها ذکر شده است. این کتاب نردبانی 21

پله ای است که هر انسانی را به قصر رویایی رهبری در آسمان کسب و کار رهنمون می شود. او خود معتقد است: باید با این کتاب زندگی کرد!

چه چیزی مردم را وا می دارد که رهبری کسی را بپذیرند ؟ چرا مردم در پذیرش رهبری این یکی اکراه دارند ، اما پشت سر آن یکی تا آن سر دنیا می روند؟

اگر در عمق وجود خویش نگاه کنید ، آن صفات و خصوصیات را در خود ببینید که بتوانید رویاهای بزرگ خود را که با هیچ کس در میان نگذاشته اید تحقق بخشید ؟

همه باید شهامت آن را داشته باشیم که این پرسش را ازخود بکنیم و صادقانه به آن پاسخ دهیم تا بتوانیم توانایی واقعی خود را به کار گیریم.

هر چیزی از رهبری آغاز و به رهبری ختم می شود و نطفه رهبری در درون هر کس قرار دارد.




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
مجید
مجید
2020-11-20 9:36 ب.ظ

عالی ممنون از کتاب های عالیتون