دانلود کتاب صوتی تقصیر کسی انداخته نشود

نام کتاب

تقصیر کسی انداخته نشود

نویسنده

خولیو کورتاسار + به اهتمام پژمان رضایی

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

تیم کتابخانه تاریخ ما

حجم

15.4 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

توضیحات

 

کتاب صوتی تقصیر کسی انداخته نشود اثر خولیو کورتاسار در قالبی طنز، پوشیدن ژاکتی پشمی توسط فردی در زمستان را روایت می‌کند.

نویسنده رمان و داستان کوتاه آرژانتینی خولیو کورتاسار بود. وی یک نسل از نویسندگان آمریکای لاتین، از مکزیک تا آرژانتین را تحت تأثیر قرار داده است. بخش عظمی از بهترین و شناخته شده‌ترین کارهایش را در فرانسه نوشت. جایی که در سال ۱۹۵۱ در آن شروع به کار کرد. وی یکی از بارورترین، متعهدترین و جهانی‌ترین نویسندگان آمریکای لاتین است که از ایشان با اصطلاح «بوم – Boom» یاد می‌شود. همچنین منتقدان ادبی از کورتاسار به عنوان یکی از نویسندگان شاخص دهه ۱۹۶۰ نام می‌برند.

مسخره آنجاست که به ذهنش خطور می‌کند که اگر صندلی در نزدیکی بود می‌توانست در آن استراحت کند و بهتر نفس بکشد تا پلیور را به آرامی تن کند… اما پس از این همه چرخش‌ها جهت را گم کرده است این جهش‌های ژیمیناسیک گونه‌ی سرخوشانه که همیشه هنگام پوشیدن لباس آغار می‌کند، چیزی شبیه رقصی یواشکی است.

خسرو اول انوشیروان دادگر، شاهنشاه ایران از سلسله ساسانیان بین سالهای ۵۳۱ تا ۵۷۹ میلادی بود. انوشیروان مشهورترین و بزرگترین پادشاه ساسانی و یکی از تاثیر گذارترین شاهان ایران در طول تاریخ بوده است. در زمان او قصرهای باشکوه، شهرها، راه های تجاری، پل ها و سد های بسیاری ساخته شدند که برخی از آنها تا این زمان نیز همچنان پا بر جا هستند.

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments