دانلود کتاب صوتی داستانهای کوتاه

نام کتاب

داستانهای کوتاه

نویسنده

ریچارد باخ ، صادق هدایت ، وودی آلن

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

گروه تاریخ ما

حجم

11.2 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی داستانهای کوتاه اثر ریچارد باخ ، صادق هدایت ، وودی آلن است؛

هیچ راهی دور نیست:
نویسنده: ریچارد باخ
کتاب در حقیقت نامه ای بسیار بسیار کوتاه به یک دوست است . شهر سفری که از درون قلب یک مرغ عشق شروع می شود و همراه با سایر پرندگان ادامه دارد. سفری برای درک عظمت دوستانمان و درک عظمت دوستی…

آبجی خانم
نویسنده: صادق هدایت
کتاب صوتی آبجی خانم اثر صادق هدایت قصه دختري است بلند بالا ولاغر و گندم گون و با لب هاي كلفت و موهاي مشكی و در كل زشت. كه به سبب زشت بودنش هرگز موفق نمی شود خواستگار پيدا كند. بر عكس خواهر كوچک او. ماهرخ ، دختری است با قدي كوتاه ، سفيد ، بيني كوچك ، چشماني گيرا و خوشرو همين موضوع باعث مي شود كه براي ماهرخ به زودي خواستگار بيايد و آبجی خانم خجالت زده و افسرده مورد طعن و سرزنش مادر و اطرافيان خود قرار گيرد.

داش آکل
نویسنده: صادق هدایت
داش‌آکل لوطی مشهور شیرازی است که خصلت‌های جوانمردانه‌اش او را محبوب مردم ضعیف و بی‌پناه شهر کرده است. اما کاکارستم که گردن‌کلفتی ناجوانمرد است و به همین سبب، بارها ضرب شست داش آکل را چشیده، به شدت از او نفرت دارد و در پی فرصتی است تا زهرش را به داش آکل بریزد و از او انتقام بگیرد.

اعترافات یک سارق مادرزاد
نویسنده: وودی آلن
وودی آلن کارگردان، نویسنده، بازیگر، کمدین و موسیقیدان آمریکایی در سال ۱۹۳۵ در بروکلین آمریکا در یک خانواده یهودی به دنیا آمد . وودی آلن با نام اصلی Allen Stewart Konigsberg هشت سال از دوران کودکی‌اش را در مدرسه یهودیان سپری کرد. در آن زمان موهای قرمز رنگ او باعث شده بود تا در بین دوستان و همکلاسی‌هایش به قرمز معروف شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments