دانلود کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای

نام کتاب

مدیر یک دقیقه ای

نویسنده

اسپنسر جانسون + کن بلانچارد

موضوعات

مدیریت + موفقیت

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

تیم کتابخانه تاریخ ما

حجم

22.8 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

توضیحات

کتاب صوتی مدیر یک دقیقه ای اثر اسپنسر جانسون – کن بلانچارد است؛ کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای با شیوه‌ای به شکل داستان نگارش شده است. نویسندگان کتاب مخاطبان خود را با نکات ارزشمندی از یافته‌های خود در زمینه‌ی علوم پزشکی و رفتاری آشنا می‌کنند. از طرفی به مخاطبان خود می‌آموزند که چگونه با در پیش گرفتن بهترین راهکارها و رفتارهای متقابل با یکدیگر به مفیدترین و ارزشمندترین نتایج در زندگی دست یافته و در نتیجه نسبت به عملکرد خود و دوستانشان احساس رضایت داشته باشند.
کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای مجموعه‌ای از تجربیات و آموزه‌هایی است که نویسندگان کتاب از دیگر دانشمندان آموخته‌اند و حال به دنبال آن هستند که این یافته‌ها را در اختیار افراد دیگر نیز قرار دهند. خواندن و شنیدن این کتاب صوتی به همگان و به خصوص مدیران به منظور کسب اطلاعات بهتر و دقیق‌تری در زمینه مدیریت بهتر توصیه می‌گردد.
کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای در سال 1982 منتشر شده است و از آن زمان تا به امروز افراد و سازمان‌های زیادی از این منبع به منظور ارتقا، تولید، بهره‌وری، سوددهی و رفاه خود بهره گرفتند. بسیاری از مدیران از کتاب صوتی مدیر یک‌دقیقه‌ای برای برقراری روابطی صادقانه و درعین‌حال رضایت‌بخش استفاده نموده‌اند تا از این طریق هم به بیشترین بازدهی دست یابند و هم از کار خو نهایت لذت را ببرند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments