دانلود کتاب صوتی هستی و نیستی

نام کتاب

هستی و نیستی

نویسنده

  ژان پل سارتر + به اهتمام  عنایت الله شکیب

موضوعات

فلسفه

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

تیم کتابخانه تاریخ ما

حجم

94.6 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 

توضیحات

کتاب صوتی هستی و نیستی اثر ژان پل سارتر با ترجمه عنایت الله شکیب است؛کتاب هستی ونیستی رساله‌ای درباره ٔهستی‌شناسی پدیدارشناسانه از نظر بسیاری از فیلسوفان و ناقدان مهم‌ترین کار فلسفی سارتر است.برخی آن را یکی از برجسته‌ترین آثار فلسفی سدهٔ بیستم دانسته‌اند.آندره گرز به درستی گفته که کتاب سارتر هدفی تازه در پیش رو داشت که حتی پدیدارشناسی آلمانی نیز به آن بی توجه مانده بود.
خوانندگان به ویژه جوانان به کتاب توجه زیادی نشان دادند. رولان بارت نوشت که با خواندن این کتاب دنیایش عوض شدو رژیس دبره در مقاله‌ای به مناسبت مرگ سارترنوشت: من در دهه ۱۹۵۰دردبیرستان تحصیل می‌کردم.یکی از انبوه دانش آموزان بودم که کتاب سارتر تکان شان داده بود.ژاک لکان که باورهای اش در بسیاری از مواضع فلسفی و برداش از علم و روش‌شناسی با عقایدسارتر فاصلهٔ زیادی داشت هستی ونیستی را متنی اساسی و یکه در تجزیه و تحلیل وجود خواند. با وجود این خود سارتر کم تر از یک دهه بعد از انتشار کتاب از آن فاصله فاصله گرفت ودر بحث‌های فلسفی اش کم تر به آن بازگشت و حتی در ۱۹۶۸ در گفتگویی اعلام کرد که این کتاب بیان یک فلسفهٔ خرد باورانهٔ آگاهی است که دیگر کهنه شده‌است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
احسان
2020-02-09 4:46 ق.ظ

تون صدا تا حدودی گنگ و ادای تو دماغی داشت که در برقراری ارتباط با صدا و مهمتر خود مطلب کتاب را از سطحی ایده ال و حتی مطلوب دور کرده. نکته ی دیگر شیوه و متد ترجمه از لحاظ معنایی ان دقت نظر و سخت گیری که مترجم باید آن را بر خود واجب ببنید در محصول ترجمه از لحاظ معنایی نه لفظی، از کیفیت کار کاسته است.