دانلود کتاب صوتی و هرروز صبح راه خانه دورتر و ‌دورتر می‌شود

نام کتاب

و هرروز صبح راه خانه دورتر و ‌دورتر می‌شود

نویسنده

 فردریک بکمن + به اهتمام الهام رعایی

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

تیم کتابخانه تاریخ ما

حجم

13.5 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی و هرروز صبح راه خانه دورتر و ‌دورتر می‌شود اثر وین والتر دایر با ترجمه الهام رعایی است؛ چشمان پیرمرد به‌طور عجیبی خالی است. ناامیدانه به شقیقه‌هایش می‌زند. پسرک دهان باز می‌کند که چیزی بگوید ولی وقتی این صحنه را می‌بیند جلوی خودش را می‌گیرد. در عوض آرام می‌نشیند و همان کاری را می‌کند که پدربزرگ یادش داده‌بود اگر گم شد انجام دهد: «محیط اطرافت را زیر نظر بگیر، دنبال ردپاها و سرنخ‌ها بگرد.»
نیمکت در احاطۀ درختان است چون بابابزرگ عاشق درخت‌هاست، چون درخت‌ها اهمیتی به افکار آدم‌ها نمی‌دهند. شبحی از پرنده‌ها از آنها بالا می‌آیند و در آسمان پخش می‌شوند و با اطمینان بر باد تکیه می‌زنند. یک اژدها میدان را می‌پیماید، خواب‌آلود و سبز، و یک پنگوئن با رد دستی شکلاتی روی شکم در گوشه‌ای به‌خواب رفته است. یک جغد مهربانِ یک‌چشم هم کنار او نشسته است. نوآ همه را می‌شناسد. مال او هستند. اژدها را بابابزرگ درست وقتی که به دنیا آمد به او داده ‌بود، چون‌که مامان‌بزرگ گفته‌بود اژدها برای نوزاد اسباب‌بازی توبغلی مناسبی نیست و بابابزرگ هم گفته‌بود که او هم یک نوۀ مناسب نمی‌خواهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
1 دیدگاه
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
فریبا
فریبا
2019-09-23 12:14 ب.ظ

کتاب بسیار عالی است.
من همیشه کتاب‌های مدنظرم رو از اپلیکیشن خوانا دریافت میکنم که کیفیت کتاب‌های صوتی آن واقعا خوب است به شما هم پیشنهادشان میکنم. این هم از آدرس وب‌سایت:
http://www.khanabooks.com