دانلود کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول

نام کتاب

پدر پولدار پدر بی پول

نویسنده

رابرت کیوساکی + به اهتمام مامک بهادورزاده

موضوعات

داستان + رمان

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

صدا از

گروه تاریخ ما

حجم

10.5 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

MP3

منبع و ناشر

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

توضیحات

 

کتاب صوتی پدر پولدار پدر بی پول اثر رابرت کیوساکی با ترجمه مامک بهادورزاده است؛ کتابی است نوشته رابرت کیوساکی و شارون ال لکتر که در لیست ۱۰ کتاب پرفروش دنیا در سال ۲۰۰۱ میلادی در روزنامه‌های وال استریت ژورنال، یواس‌ای تودی و نیویورک تایمز می‌باشد. این کتاب موفق به فروش ۲۶میلیون نسخه تا سال ۲۰۱۶ شده است.
در این کتاب رابرت کیوساکی دربارهٔ روشهای زندگی افراد پولدار و افراد بی‌پول صحبت می‌کند. او از کودکی خود می‌نویسد و اینکه زندگی در کنار پدر واقعی او که یک معلم باهوش و بسیار محبوب اما فقیر بوده و زندگی در کنار پدر بهترین دوستش که او دوستش را دربارهٔ پول و قواعد آن آموزش می‌داد و بسیار ثروتمند بود.
کیوساکی می‌گوید: فرزند دو پدر قوی بودن این امکان را برای من فراهم آورد تا با مقایسه آرای آنها با یکدیگر تأثیر تفکراتشان را بر زندگیشان بررسی کنم، در این جریان فهمیدم که انسانها زندگیشان را براساس افکارشان تنظیم می‌کنند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دانلود کتاب شنیداری / گویا:

 

 

 Tarikhema.org

جهت دانلود رایگان این کتاب صوتی روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
2 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
Amin
Amin
2020-04-05 10:12 ب.ظ

واقعا اگ‌همه کتابای صوتی مث این باشن واقعا افتضاحه.این دیگ چجور خوندنیه.اسم‌فصل رو‌میگه بعد میپره فصل بعد.یا یه جا رو دوباره برمی‌گرده از اول میخونه.بردارید این کتابو‌وقت مردمو تلف نکنید

محمدحسین
محمدحسین
Reply to  Amin
2020-04-09 1:24 ب.ظ

دقیقا همینطوره