دانلود کتاب فیزیک ناممکن‌ها

نام کتاب

فیزیک ناممکن‌ها دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

میچیو کاکو + به اهتمام رامین رامبد

موضوعات

فیزیک

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

6.5 مگا بایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

کتاب فیزیک ناممکن‌ها اثر میچیو کاکو با ترجمه رامین رامبد است؛”فیزیک ناممکن‌ها”، کتابی است از فیزیکدان برجسته معاصر که نظریه جهان‌های موازی او، دنیا را تکان داد. این کتاب که در سال ۲۰۰۸ روانه بازارها شد، یکی از پرفروشترین کتاب‌های «علم همگانی» در سراسر جهان بوده است و پس از ترجمه به فارسی نیز در صدر جدول آثار علمی قرار گرفته است. این کتاب با ارائه بینشی هیجان‌انگیز از آنچه واقعا در آینده می‌توانیم در زمینه فناوری و قدرت‌های اعجاب‌آور بدست آوریم، ما را به سفری در مرزهای علم و ماورای آن می‌برد.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
3 دیدگاه ها
most votedبیشترین رای
جدیدترین قدیمی‌ترین
Inline Feedbacks
View all comments
احسان
احسان
2020-05-28 10:58 ب.ظ

کتاب ناقص است

منصور آبراهام زاده
منصور آبراهام زاده
2021-04-08 11:44 ب.ظ

من با بیش از ۴۵سال مطالعه درراستای فلسفه و عرفان وادیان و جامعه شناسی.علومی چون لگزیگرام.وغیره وغیره به این نتیجه رسیدم که بشر دارد خودرو و کره خاکی قابل زیستش رابه نابودی میبرد.اگر فکری جهانی دهمین یک پارچه در اینراستا نباشد.تا چند سال دیگه انسانی وجود نخواهد داشت.کو گوش شنوا.

مهدی
مهدی
Reply to  منصور آبراهام زاده
2021-05-08 8:37 ب.ظ

متاسفانه علیرغم پیشرفت تصاعدی بشر در زمینه ی علوم و فنون بخصوص در دو قرن اخیر، بشر از نظر اخلاقی ، عرفانی و اجتماعی و زیست محیطی پیشرفت چندانی نداشته و به همین خاطر سیاره را با ۸ میلیارد جمعیت و رشد جمعیتی دیوانه وار، به ورطه ی نابودی کشانده. احساسات بشر با یک خزنده درنده تفاوتی نداره گرچه از لحاظ هوشی برتره. این در نهایت به نابودی نسل انسان می انجامه نه طبیعت، طبیعت مانند دوره مایا ها دوباره احیا میشه. همیشه اینطور بوده. و تمدن بشر هم مانند تمام موجودات هوشمند دیگه در اندک مدتی بخاطر عدم تغییر… بیشتر..