دانلود کتاب مرگ عبدالله و ضمانت حضور قائم

نام کتاب

مرگ عبدالله و ضمانت حضور قائم دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

صادق شکاری

موضوعات

بررسی تحلیلی علائم ظهور

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

1.8 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

کتاب مرگ عبدالله و ضمانت حضور قائم اثر صادق شکاری است؛ در مورد عبدالله آخرالزمان روایت موثقی از امام صادق(ع) بیان شده است، با این مضمون که مرگ او سبب ضمانت شدن قائم آل محمد(ع) می‌گردد: «مَنْ یَضْمَنْ لِی مَوْتَ عَبْدِ اللَّهِ أَضْمَنْ لَهُ الْقَائِم؛ هرکس براى من مردن عبد الله را ضمانت کند، من هم براى او قائم را ضمانت مى‏کنم».

سوالی که اکنون یک منتظر واقعی باید از خود بپرسد؛ چگونه با مرگ عبدالله، قائم(ع) ضمانت می‌شود؟!!اگر شما اهل دقت باشید به این نتیجه می‌رسید که ضمانت قائم در هنگام مرگ «عبدالله» تنها یک چیز می‌تواند باشد، و آنهم ظهور و حضور قائم اهل بیت(ع) پیش از وفات عبدالله است. چرا که اگر قائم(ع) پیش از مرگ عبدالله حضور نداشته باشد و ظهور نکرده باشد ضمانت او بعد از مرگ عبدالله امکان پذیر نیست؛ زیرا ضمانت موجود در روایت مربوط به قبل از مرگ او است نه همزمان و یا حتی بشارت به ظهور قائم(ع) بعد از مرگ عبدالله: «بشرونی بموته أبشرکم بظهور الحجة». ضمانت مرگ عبدالله غیر مرگ اوست: «مَنْ یَضْمَنْ لِی مَوْتَ عَبْدِ اللَّهِ»، به این معنی که روایت اشاره‌ای ضمنی دارد به ظهور صد درصدی مهدی موعود(ع) همزمان با مرگ عبدالله، مرگی که مساوی است با قطعی بودن ظهور قائم(ع) در حداقل‌ترین زمان ممکن.

 




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments