دانلود کتاب نظریه قدرت

نام کتاب

نظریه قدرت دانلود

دانلود کتاب

×
           

شکیبا باشید، دانلود شما کمی دیگر شروع می‌شود.

با توجه به حجم بالای دانلودها، لطفاً «20» ثانیه صبر کنید؛ سپس دانلود شما انجام می‌شود. تا شروع دانلود می‌توانید از کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام ما دیدن کنید.

زمان باقی مانده: 20

         

نویسنده

دکتر شروین وکیلی 

موضوعات

علوم اجتماعی

رمز (پسورد)

pdftarikhema.com

تهیه توسط

ناشناس

حجم

7.3 مگابایت (MB)

قالب کتاب

PDF – پی دی اف

منبع الکترونیکی

کتابخانه تاریخ ما

 

 

 

 کتاب نظریه قدرت اثر دکتر شروین وکیلی است؛ پرسش از قدرت در آن هنگام اجتناب‌ناپذیر می‌شود که فشار قدرت‌هایی که هستند‌ مسأله‌زا و خلأِ قدرت‌هایی که نیستند دغدغه‌برانگیز گردد. معمولاً قدرتی اجتماعی است که زورآور و مسأله‌زا می‌نماید و غالباً قدرتی شخصی و انسانی است که غیابش ناراحت‌کننده و ملموس می‌نماید.

موضوع (مفهوم) قدرت در روزگار ما با هر دو چالشِ یادشده رویاروست. از سویی نظم‌ها و چارچوب‌های آشنا و مرسوم تعریف قدرت دستخوش دگردیسی گشته‌اند و از سوی دیگر نیاز به بازسازی قدرت انسانی در سطح فردی بیش از پیش احساس می‌شود.

کتاب نظریه قدرت، کتاب سوم از مجموعه‌ی نظریه‌ی زروان است که آن‌را باید در کنار نظریه‌ی منش‌ها و روان‌شناسی خودانگاره خواند. چرا که این سه کتاب، مفاهیم کلیدیِ معنا، لذت و قدرت را در سطح‌های فرهنگی، روانی و اجتماعی صورت‌بندی می‌کنند. برای دستیابی به چارچوبی خلاصه‌شده و روشن از مفاهیم و کلیدواژگان رویکردمان، کتابی دیگر به نام نظریه‌ی‌ سیستم‌های پیچیده نوشته شده که باید در پیوند با این مجموعه خوانده شود.




Subscribe
دنبال کردن
guest
0 دیدگاه ها
Inline Feedbacks
View all comments